Uutiset:
Prophat

Saisi mikroaaltouunilla pillua
Tekoäly osasi kertoa, että tällainen yli 5-kymppinen daami on jo mature-osastoa

Mature tuli taas tänne milffien ketjuun kuokkimaan tämän aamuisella räpsyllä..

Mature tuli taas tänne milffien ketjuun kuokkimaan tämän aamuisella räpsyllä..No wau!

Mature tuli taas tänne milffien ketjuun kuokkimaan tämän aamuisella räpsyllä..Noi ihanat sukat kruunaa tämän upean kuvan

Mature tuli taas tänne milffien ketjuun kuokkimaan tämän aamuisella räpsyllä..Viveca oli onnistunut luomaan mulle tyystin erilaisen mielikuvan siitä, minkälainen figuuri profiilin takana (tahallaan juksatenko?). Mielestäni erittäin ihastuttava pikku milf (vai mature?) sieltä paljastuikin.
Mature tuli taas tänne milffien ketjuun kuokkimaan tämän aamuisella räpsyllä..Viveca oli onnistunut luomaan mulle tyystin erilaisen mielikuvan siitä, minkälainen figuuri profiilin takana (tahallaan juksatenko?). Mielestäni erittäin ihastuttava pikku milf (vai mature?) sieltä paljastuikin.
unski

Piristää muiden päivää
Sexworkilla joku aikoinaan lanseerasi tuon pikkuPullea termin, tarkoittaa laihaa läskiä. Henkilö joka ei ole ylipainoinen, mutta ei myöskään timmi. Omin sen jo silloin So:lla allekirjoitukseeni, kuvastaa mun mielestä täydellisesti mun kroppaa 👌😊

Sit varmaan valokuva vääristää (tai hotellin peili, jonka kautta otettu), kotipeilistä näkyy normaalipainoinen hyvällä rasvaprosentilla varustettu mature 😅

CuoreSportivo

Nauttii muiden arvostusta