Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Miesten Juhannuskalenteri 2025  (Luettu 8192 kertaa)

Poissa AnnaB

• Hero Member
  • Galleria (19)
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Miesten Juhannuskalenteri 2025
« Vastaus #80 : Kesäkuu 01, 2025, 19:13:53 »
Varmaan aika paljon vaikeampaa arvailla että kuka mies on kuvissa kuin arvata kuka nainen(joulukalenteri). Hupakoista on paljon enemmän kuvia saatavilla kuin turkista mihin vertailla!🤔
Eikä noi kaikki välttämättä edes ole turskia.

Niin ei välttämättä ole turskia! Eipä nuista tiedä kuin hän joka kuvassa on!??

No tarviiko tietääkään? Nautitaan huvituksista ja ihaillaan maisemia  :inlove:
💎 Yllätyskäänne: Espoo 10.-12.6. Tää on ainoa mahdollisuus tavata pk-seudulla ennen heinäkuuta!💎

Poissa MariaEnkeli

• Sr. Member
  • Galleria (3)
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #81 : Kesäkuu 01, 2025, 20:07:25 »
OMG mikä kuva! 🤤

Ja kuvassahan on tietenkin Jämeräpartamies! Koska noh parta ja jämerät vatsalihakset 😁
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa JuliaK

• Sr. Member
  • Galleria (19)
« Vastaus #82 : Kesäkuu 01, 2025, 20:28:04 »
Varmaan aika paljon vaikeampaa arvailla että kuka mies on kuvissa kuin arvata kuka nainen(joulukalenteri). Hupakoista on paljon enemmän kuvia saatavilla kuin turkista mihin vertailla!🤔
Eikä noi kaikki välttämättä edes ole turskia.

Niin ei välttämättä ole turskia! Eipä nuista tiedä kuin hän joka kuvassa on!??

No tarviiko tietääkään? Nautitaan huvituksista ja ihaillaan maisemia  :inlove:

Ei tietenkään tarvitse, kalentereissa vaan on osa hauskuutta arvuutella kuka missäkin kuvassa esiintyy  :kiss:
Nokialla 8.-13.6.

Poissa AnnaB

• Hero Member
  • Galleria (19)
« Vastaus #83 : Kesäkuu 01, 2025, 20:51:34 »
OMG mikä kuva! 🤤

Ja kuvassahan on tietenkin Jämeräpartamies! Koska noh parta ja jämerät vatsalihakset 😁

Mutta kun Jämeräpartamies on todellisuudessa parraton! Joudutaan jatkamaan veikkailua 😄.
💎 Yllätyskäänne: Espoo 10.-12.6. Tää on ainoa mahdollisuus tavata pk-seudulla ennen heinäkuuta!💎

Poissa samuel

• Hero Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #84 : Kesäkuu 01, 2025, 22:31:36 »
Veikkaan Jan#91... Ihan vaan yhden kommentin perusteella.😄

Poissa Merkonomi

• Full Member
« Vastaus #85 : Kesäkuu 02, 2025, 00:48:37 »
Oh, aiettä noi huomioliivit on eroottiset. Veikkaan että Liftikin käy aivan kuumana.
Pidetään vehkeet puhtaina

Poissa Thor Patsas

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #86 : Kesäkuu 02, 2025, 03:20:02 »
Kautta Mjölnirin! Pitäisiköhän Thorinkin patsastella hauiksillaan?
Patsaan filosofia on että on parempi olla sellainen joka ryyppää ja treenaa kuin sellainen joka ei ryyppää eikä treenaa.

Toinen patsaan periaate on että ole herrasmies mutta poliittisesti epäkorrekti.

Poissa MariaEnkeli

• Sr. Member
  • Galleria (3)
« Vastaus #87 : Kesäkuu 02, 2025, 08:05:20 »
Mmmh, työmies 🤤
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
« Vastaus #88 : Kesäkuu 02, 2025, 09:43:29 »
Oh, aiettä noi huomioliivit on eroottiset. Veikkaan että Liftikin käy aivan kuumana.
Vedin käteen jo kolme kertaa  :whipping:
Can I be your RILF (Retard I'd Like to Fuck)

Poissa Meeme

• Sr. Member
  • Galleria (8)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #89 : Kesäkuu 02, 2025, 10:06:32 »
Miesten työvaatteet on vaan niin sexyjä!
Maistuvaista Karjalanpiirakkaa Joensuussa.

Poissa Maalainen88

• Full Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #90 : Kesäkuu 02, 2025, 10:30:39 »
Miesten työvaatteet on vaan niin sexyjä!
lähes aina on enempi tai vähempi likaiset dimexit päällä, koskaan ei kukaan oo näystä kuolannut tahi edes sillä silmällä vilkaissut,eikä muutenkaan vilkaissut,se on vaan näköjänsä maalaistollukalla yks hailee mitä on päällä, ei minuu edes mustassa puvussakaan huomata,joskus oon kuullu väitteen,että jos miehet tietäis kuin komeilta näyttävät puku päällä,niin kulkisivat niissä aina,juu tiedetään ja on huomattu kyllä,vaatteilla ei haluttavaksi muutu,pitäis olla jo valmiiksi haluttava.
Mut seuraillaanpa kalenteri loppuun, mitä kaikkee jännää vielä tulevat päivät tuopi.
Tummista vesistä takas pinnalle...sitten katsotaan...

Poissa Iina

• Full Member
  • Galleria (31)
« Vastaus #91 : Kesäkuu 02, 2025, 13:45:03 »
Komeeta settiä tänäänkin ja tän päivän kuvassa on myös luovasti solmittu liivi  :inlove:
Iina Hertta ♥️ Espoossa. Ks. kalenterista, milloin 💋
Kuvat: https://www.seksisaitti.net/index.php?action=profile;area=photos;u=20947

Poissa IlonaTequila

• Sr. Member
  • Galleria (19)
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #92 : Kesäkuu 02, 2025, 17:35:23 »
Ohhhh, te maailman parhaat teitte tän tänäkin vuonna!! 🤩 Tämä onkin nyt mun kesäflunssa-päivän pelastus ❤️

Ekassa kuvassa on kroppa mintissä, mutta mun huomion vie parta! 🔥 ...pussaisin! 💋

Ja toinen kuva: hellou työmies! 🤩 Mun palleroilla on sama "ongelma", ei meinaa nännit pysyä piilossa... Tässä ei se kyllä haittaa yhtään 🥰
🍑 livekeikat kalenterissa, pikseleinä onlyfansissa 🍑
~baby mä oon rock'n'roll~

Poissa ftw72

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #93 : Kesäkuu 02, 2025, 19:30:54 »
ei saatana!ei tosi miehet pidä keltaisia vaatteita ;D mustaa se olla pitää vaatteet ja jos ei niitä päällä niin musta penis rengas ;D :P

Poissa Kyybel

• Sr. Member
« Vastaus #94 : Kesäkuu 02, 2025, 19:58:11 »
ei saatana!ei tosi miehet pidä keltaisia vaatteita ;D mustaa se olla pitää vaatteet ja jos ei niitä päällä niin musta penis rengas ;D :P

Odotan innolla sitä penisrengas kuvaa julkaistavaksi :inlove:
Everyone deserves a good foot massage🌹♥️🌹

Poissa samuel

• Hero Member
« Vastaus #95 : Kesäkuu 02, 2025, 20:04:45 »

Ei mitään tiedä, mitä vielä tuleman pitää. Kaksi hyvin erilaista loistavaa kuvaa jo tullut.😆

Poissa AnnaB

• Hero Member
  • Galleria (19)
« Vastaus #96 : Kesäkuu 02, 2025, 20:46:28 »
Kuuma työmies ja ekstrapisteitä seksikkäästä liivin solmimisesta 👌. Noi housut on jännät!

Poissa Kyybel

• Sr. Member
« Vastaus #97 : Kesäkuu 02, 2025, 20:56:36 »
Iltaisuutta kaikille...
Kalenterin ensimmäinen osallistuja haluaisi lähettää teille kaikille lämpimät terveisensä:

Iso kiitos kehuista ja muistakin kommenteista!

En halua yksityisyyssyistä paljastaa nimimerkkiäni mutta sen verran haluan kuitenkin kertoa, että olen ihka aito turska ja ollut foorumilla aktiivinen lukija useamman vuoden ja jonkin verran aktivoitunut kommentoimaankin viime aikoina. Yhden upean palveluntarjoajan tästä ketjusta olen myös tavannut😉.

Mitä tuohon ulkomuotooni tulee niin olen urheilija, mutta suurempi merkitys on sillä, että pervofoorumien pitkäaikaisena käyttäjänä olen opetellut erittäin harkitusti tuomaan vain parhaat puoleni esille ja itsellä ne sijaitsee tasan tarkkaan tuossa kuvan osoittamassa maastossa😁. IRL-maailmassa olen miekin yksi monista huomaamattoman näköisistä keskimittaisista ja kaljuuntuvista maatiaisjullikoista! Annan ikäarvaus osui muuten oikeaan väliin, karvaisuuskohan tuon iän paljasti🤔
Everyone deserves a good foot massage🌹♥️🌹

Poissa AnnaB

• Hero Member
  • Galleria (19)
« Vastaus #98 : Kesäkuu 02, 2025, 21:14:53 »
Annan ikäarvaus osui muuten oikeaan väliin, karvaisuuskohan tuon iän paljasti🤔

Yksi osa partaa, yksi osa muuta karvoitusta ja yksi osa naisellista kuudetta aistia sanoisin reseptiksi mun veikkaukseen, hauskaa että osuin oikeaan!

Poissa samuel

• Hero Member
« Vastaus #99 : Kesäkuu 02, 2025, 21:15:50 »
Iltaisuutta kaikille...
Kalenterin ensimmäinen osallistuja haluaisi lähettää teille kaikille lämpimät terveisensä:

Iso kiitos kehuista ja muistakin kommenteista!

En halua yksityisyyssyistä paljastaa nimimerkkiäni mutta sen verran haluan kuitenkin kertoa, että olen ihka aito turska ja ollut foorumilla aktiivinen lukija useamman vuoden ja jonkin verran aktivoitunut kommentoimaankin viime aikoina. Yhden upean palveluntarjoajan tästä ketjusta olen myös tavannut😉.

Mitä tuohon ulkomuotooni tulee niin olen urheilija, mutta suurempi merkitys on sillä, että pervofoorumien pitkäaikaisena käyttäjänä olen opetellut erittäin harkitusti tuomaan vain parhaat puoleni esille ja itsellä ne sijaitsee tasan tarkkaan tuossa kuvan osoittamassa maastossa😁. IRL-maailmassa olen miekin yksi monista huomaamattoman näköisistä keskimittaisista ja kaljuuntuvista maatiaisjullikoista! Annan ikäarvaus osui muuten oikeaan väliin, karvaisuuskohan tuon iän paljasti🤔

💪 En osaa kokonaisuutta kommentoida. Siinä on varmaan paljon suomalaista vaatimattomuutta mukana. Joka tapauksessa useimmilla on se joku juttu, mikä kehossa on parasta ja sen, kun löytää, niin saa yllättävän hyviä kuvia. Itellä se kohta, johon hupsukatkin on usein kiinnittänyt huomiota sijaitsee alueella, josta ei viitsisi tunnistamisen pelossa ottaa kuvaa. Itse katseleekin usein ehkä väärää paikkaa itsessään, ja tuoreet silmät näkeekin jotain aivan uutta, mitä itse ei ole huomioinut.