Ehdottomasti jatkoon. Helpompi todeta työajalla käyvänsä parturissa, kuin hätäpäissään alkaa valheita keksimään, jos joku sattuu menemisiä kyselemään 😅😇
Uutiset:
Ehdottomasti jatkoon. Helpompi todeta työajalla käyvänsä parturissa, kuin hätäpäissään alkaa valheita keksimään, jos joku sattuu menemisiä kyselemään 😅😇Kuulapäillä tuo ei onnistu...
Ehdottomasti jatkoon. Helpompi todeta työajalla käyvänsä parturissa, kuin hätäpäissään alkaa valheita keksimään, jos joku sattuu menemisiä kyselemään 😅😇Kuulapäillä tuo ei onnistu...
Siviilissä tätä on tullut kokeiltua muutaman kerran. Myös maksullisena voisi kiinnostaa.
Jossain taisin mainitakkin koneajo onnistuu ilman kokemustakin ja vie sen 5 - 10min noin 70%
miehille parempi kuin että hierotaan 3 varttia eikä näytä sen kummemmalta. ja 10-20 e lisää.
Kiva kun tähän on tullut näin monta kannustavaa kommenttia. Ehkäpä tätä täytyy alkaa testaamaan käytännössä.
Oon pyöritellyt jo hetken aikaa sellaista ajatusta, että voisinko yhdistää kaksi osaamisaluetta, ja samalla tarjota miehille ilmaisen alibin? Mä oon ammatiltani parturi-kampaaja, ja moni on varmaan kuullut sanonnan "kaikki parturi-kampaajat on huoria, mutta kaikki huorat ei oo parturi-kampaajia", joka siis kohdallani selvästikin pitää paikkansa.
Mitä mieltä olette, voisiko tällaiselle olla kysyntää, ja millaista lisähintaa hiustenleikkuusta voisi huorinteon yhteydessä teidän mielestä pyytää? Miesten hiustenleikkuuseen menee aikaa 20-30min. Kotoa löytyy parturituoli ja muut ammattivehkeet.
Tukattomille on helpompi antaa päähierontaa.Ehdottomasti jatkoon. Helpompi todeta työajalla käyvänsä parturissa, kuin hätäpäissään alkaa valheita keksimään, jos joku sattuu menemisiä kyselemään 😅😇Kuulapäillä tuo ei onnistu...
Mä asun Nummelassa, Uudellamaalla.Kiva kun tähän on tullut näin monta kannustavaa kommenttia. Ehkäpä tätä täytyy alkaa testaamaan käytännössä.
Ilman muuta tämä käytäntöön!! Täälä heti yksi asiakas.. missäspäin olisi?
Kiva kun tähän on tullut näin monta kannustavaa kommenttia. Ehkäpä tätä täytyy alkaa testaamaan käytännössä.