Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Hiustenleikkaus PT:lta?  (Luettu 3166 kertaa)

Poissa Kielitieteilijä

• Full Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Hiustenleikkaus PT:lta?
« Vastaus #40 : Toukokuu 15, 2025, 14:00:59 »
Minä olen aiemmin pähkinyt mahdollisuutta brassin ja peuhun yhdistämiseen kun minua se karvojen raastaminen kiihottaa enkä sille mitään voi :wanker:
VAkiparturia minulla ei ( Vielä) ole mutta saas katsoa; Tämä kuullostaa jo  :inlove:
Lingua mea te ad caelum tollet

Poissa jaculo

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #41 : Toukokuu 19, 2025, 07:47:20 »
Itse olen ulkomailla löytänyt tällaista palvelua. Hän kutsui sitä iloiseksi hiustenleikkuuksi.
Alkuun on hiustenleikkuu, jonka aikana parturi on rinnat paljaana ja häntä saa kosketella.

Sen jälkeen kassit tyhjäksi käsihoidolla tai suuhoidolla parturin tuolissa. Mahdollisuus myös mennä takahuoneen puolelle ja panna kunnolla parturia.

Onnistuu myös nopea hiustenleikkuu et koko hoito on valmis puolessa tunnissa niin on uskottavampi tekosyy jos sellaista tarvitaan.

Poissa AnniAuringonkukka

• Hero Member
  • Galleria (11)
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #42 : Toukokuu 19, 2025, 10:11:32 »
Nerokas konsepti. Nään tässä monta elementtiä oikein kivaan sessioon ja megakisoittelulle: rinnat paljaana ja väliin pieni rintojen imuttelu, kuumat näyt ja katseet peilin kautta, pään ja niskan koskettelu, saksien äänen luoma ASMR, kiimasta kiemurteleva asiakas jonka pitää kuitenkin pysyä hetki jos toinenkin paikallaan ellei halua että sattuu... :D

Hiustenleikkuukohtaamisista lukisin kyllä rapsaa mielelläni. Rattoisia leikkuuhetkiä, ketkä ikinä päädyttekin toteuttamaan ✂️
Ahvenanmaalla 9.-11. heinäkuuta 🌞

Poissa samuel

• Hero Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #43 : Toukokuu 19, 2025, 10:55:28 »
Nerokas konsepti. Nään tässä monta elementtiä oikein kivaan sessioon ja megakisoittelulle: rinnat paljaana ja väliin pieni rintojen imuttelu, kuumat näyt ja katseet peilin kautta, pään ja niskan koskettelu, saksien äänen luoma ASMR, kiimasta kiemurteleva asiakas jonka pitää kuitenkin pysyä hetki jos toinenkin paikallaan ellei halua että sattuu... :D

Hiustenleikkuukohtaamisista lukisin kyllä rapsaa mielelläni. Rattoisia leikkuuhetkiä, ketkä ikinä päädyttekin toteuttamaan ✂️

Tuo olisi kyllä kutkuttava skenaario.

Poissa Leea

• Jr. Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #44 : Toukokuu 19, 2025, 11:03:43 »
Minä olen aiemmin pähkinyt mahdollisuutta brassin ja peuhun yhdistämiseen kun minua se karvojen raastaminen kiihottaa enkä sille mitään voi :wanker:
VAkiparturia minulla ei ( Vielä) ole mutta saas katsoa; Tämä kuullostaa jo  :inlove:

Brassi ja peuhu onnistuu 😊
Ja haluttaessa vielä hierontaakin siihen päälle.
Hiuksia en osaa leikata, paitsi kolmen millin sängen koneella.
Aikuinen nainen Länsi-Uudellamaalla

Poissa velihopea

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #45 : Toukokuu 19, 2025, 19:44:39 »
Oon pyöritellyt jo hetken aikaa sellaista ajatusta, että voisinko yhdistää kaksi osaamisaluetta, ja samalla tarjota miehille ilmaisen alibin? Mä oon ammatiltani parturi-kampaaja, ja moni on varmaan kuullut sanonnan "kaikki parturi-kampaajat on huoria, mutta kaikki huorat ei oo parturi-kampaajia", joka siis kohdallani selvästikin pitää paikkansa. :D

Mitä mieltä olette, voisiko tällaiselle olla kysyntää, ja millaista lisähintaa hiustenleikkuusta voisi huorinteon yhteydessä teidän mielestä pyytää? Miesten hiustenleikkuuseen menee aikaa 20-30min. Kotoa löytyy parturituoli ja muut ammattivehkeet. :)

No tämä ois kyllä kiihottava konsepti! Tykkään muutenkin siitä, kun naispuolinen parturi-kampaaja häärää ympärillä, tuoksuu hyvältä ja juttelee mukavia. Jos sit vielä saa ihan luvan kanssa hipaista ja nuolaista sieltä sun täältä, niin mikäs sen parempaa esileikkiä ;) Parturintuolissa ehtii hiukan jo rentoutua ja tutustua jutellen. Ihan suora toiminta uuden ihmisen kanssa on joskus hiukan jänskättävää, joten tuo hiustenleikkuu ensin ois kyllä mainio juttu.

Hmm… Nummela ei oo liian kaukana ::)