« Vastaus #38 : Toukokuu 01, 2025, 12:01:31 »
Olen muuten miettinyt, miten ihmeessä tyttöjen paikat kestää sokeroinnin... On ne niin pal tuntoherkemmät värkit kuin meillä pojilla?
Eiköhän säännöllinen sokerointi pidä kasvuston sen verran hentona, ettei muutaman kerran jälkeen tunnu juurikaan. Ja sitäpaitsi mimmit on aika kovia jätkiä.
Voin kertoa, että tuntuu muutaman vuodenkin jälkeen 😂😚
Olin jo suunnitellut että sokeroinnissa alkaisin käymään. Ei varsinaisesti lisännyt innostusta tämä ketju 😁 mutta ehkä löydä vielä sisäisen masokistini.
Joo, sori 😁 Mulla ei ainakaan ole karvankasvu mitenkään heikentynyt. Varmaan riippuu vähän omasta karvanlaadusta myös kipu 😅 Mulla siis kyllä olisi edelleen, vuosien jälkeen, ihan tumma ja paksu pöheikkö. Ja kyllä mua joka kerta sattuu, joskus enemmän ja joskus vähemmän. Mutta lohdutan sua sillä, että toimenpide on kuitenkin nopea 15-20min niin kyllä sen kestää! 😁
Edit. Myös kuukautiskierto vaikuttaa kivun määrään. Eli valitsee kierron vähiten kivuliaan vaiheen 😂
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 01, 2025, 12:03:20 kirjoittanut MariaEnkeli »
Pk-seutu
Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.