« Vastaus #44 : Toukokuu 01, 2025, 22:03:00 »
^^ Varmaan tosiaan yksilöllistä. Näin vuosien jälkeenkin ihan paksua on mulla takaisin kasvava karva. Varmaan se vaikuttaa siihen kivun määräänkin. Toki hentoinen karva ei tunnu niin pahalta kun irti revitään 😁
Ja mua ei kyllä myöskään paneta toimituksen aikana! Joskus kyllä paikat alkaa kostumaan, enkä todellakaan ymmärrä miksi 😂 En ole kiihottunut! Lienee riittää kun jonkun sormet härvää siinä lähellä 😁
Ei ole myöskään edes tullut mieleen, että vois edes ottaa eteen, vaikka toinen siinä pippeliä käänteleekin pois tieltä. Itselläni vähän sama, että karvat on edelleen yhtä tiukassa kuin aiemmin. Ainoa lohtu siinä, että ei ole täysi puska enää, kun aletaan raastamaan. Pikkuhiljaa oppinut rentouttamaan pakaratkin. Väitti joskus, että on hankala sokeroida vakoa, kun puristi kannikoita yhteen.
Mä oon ihan reteesti koivet levällään ja kylkiasennossa nostan koipea + levitän itse kädellä myös pakaroita 😂 #siveetönenkuli
Pk-seutu
Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.