En eroa.
Uutiset:
^no toihan nyt ei pidä paikkaansa lainkaan.Näin se vaan menee ja turha väittää vastaan.
Erosin jo. Liitto alkoi kyselemään pari vuotta vanhan maksamatta jääneen muutaman kympin jäsenmaksun perään (työnantaja perintä). Tytteli sanoi jotta jos et maksa, sinut erotetaan etkä voi liittyä takaisin kahteen vuoteen.YTK ei ole mikään kusetuskassa,vaan vaihtoehto oman ammattiliiton työttömyyskassalle.
Kävin nopeasti itseni kanssa keskustelut onko liitto korjannut tai edes esittänyt korjattavaksi niitä epäkohtia mitä jäsenistön kanssa nousee esiin kahvipöytäkeskusteluissa ja vastasin itselleni että ei ole, koulutusseminaareja liiton hallitukselle oli kyllä pidetty pitkin maailmaa.
Päätös oli helppo - erosin. Liityn takaisin jos epäkohdat nostetaan ramille ja ryhdytään lakkoon niiden korjaamiseksi - en pidätä hengitystä että näin tapahtuu.
YTK-on kusetuskassa. Halvempaa on liittyä oman alan kassaan (pääsääntöisesti).
Minua ainakin kiinnostaa, että joku ajaa minun etujani ja olen siitä valmis maksamaan.^no toihan nyt ei pidä paikkaansa lainkaan.Näin se vaan menee ja turha väittää vastaan.
Eikä ammattiliittojen eduista ole juurikaan hyötyä työntekijälle.
Samat työttömyyskassa edut YTK:ssa edullisemmin,kuin ammattiliitosta.
Ja hyvätuloisena maksat siitä ja paljon.Minua ainakin kiinnostaa, että joku ajaa minun etujani ja olen siitä valmis maksamaan.^no toihan nyt ei pidä paikkaansa lainkaan.Näin se vaan menee ja turha väittää vastaan.
Minua ainakin kiinnostaa, että joku ajaa minun etujani ja olen siitä valmis maksamaan.^no toihan nyt ei pidä paikkaansa lainkaan.Näin se vaan menee ja turha väittää vastaan.
En, aika marginaalinen tuo veroetu mulle on aina ollut. Ja näinä aikoina liiton päivärahoille saattaa vielä tulla tarvetta.Liitto ei kylläkään maksa euroakaan päivärahaa kenellekään.
JOS joutuu pitkään lakkoon esim opettajat aikanaan EI elinaikanaan saa kuitattua menettämiään
rahoja. toki saa " kirkkaan kruunun " kun tulevat saa " 50e" kuussa lisää itse olin liitossa
parivuotta kokeeksi ensinnä maksoin siitä + menetin muutaman päivän palkan EN suosittele
kellekkään liittoa TARPEETON jäänne 60 luvulta HYVÄ duunari sopii itse paikallisesti paremmin.
JOS joutuu pitkään lakkoon esim opettajat aikanaan EI elinaikanaan saa kuitattua menettämiään
rahoja. toki saa " kirkkaan kruunun " kun tulevat saa " 50e" kuussa lisää itse olin liitossa
parivuotta kokeeksi ensinnä maksoin siitä + menetin muutaman päivän palkan EN suosittele
kellekkään liittoa TARPEETON jäänne 60 luvulta HYVÄ duunari sopii itse paikallisesti paremmin.
Tervetuloa meille töihin. Mielelläni haluan nähdä sen ensimmäisen yksisarvisen joka saa sovittua itselleen paremman palkan mitä TES:ssä on sovittu...viime vuonna yksi kävi kokeilemassa ja naurettiin toimistosta pihalle
^^Onks sellasiakin työpaikkoja, joissa maksetaan Tes:n mukainen palkka 😉 Ite en sellaiseen edes menis. Kutakuinkin viimeiset 15v oon määritellyt itse oman palkkani eli ns. sopimuksen mukaan.