^No tossa alkaa olemaan jo aika kovat tuntitaksat Voi olla että hinta muuttuu realistisemmaksi kun huomaa ett ei kauppa käy
Uutiset:
Miksi osa kirjoittaa ilmoitukseensa hintapyynnön jos kyseessä ei olekaan hintapyyntö?
Miksi osa kirjoittaa ilmoitukseensa hintapyynnön jos kyseessä ei olekaan hintapyyntö?
Eikös ilmoiuksissa yleensä ole hinta eikä hintapyyntö? Ne on kaksi ihan eri asiaa. Ja jos hinta on liian kova, mennään muualle, right?
Sitä olen välillä miettinyt, että kokevatko palveluntarjoajat, joilla hinta ei ole missään esillä, epäkohteliaaksi sen, että kuullessani/lukiessani hinnan, kerron kyllä kohteliaasti, jos se on syy miksi en palvelua haluakaan. Näissä tilanteissa osa ei tietty vastaa lainkaan (jos siis kyse viestittelystä), osa vastaa lyhyesti tyyliin "asia selvä", ja pieni osa saattaa kysyä, että kävisikö pienempi summa. Puhelinkeskusteluissa sama, mutta näissä ehkä vähän useammin ehdotetaan pienempää hintaa. En siis itse ehdota pienempää summaa, vaan kohteliaasti kerron, että hinta ylittää sen minkä olen valmis maksamaan.
Ei tässä ulkkareita hirveesti ole käytykään Koronan aikaan, mutta kotimaisten hinnat tuntuvat liikkuvan usein nyt 100-130 välissä niin tsekeillä loppuu kohta työt.
En paheksu, sanon vain että kiitos ja hyvää jatkoa.
Minulle, harvakseltaan tekevälle hutsulle valmistautuminen, henkinen, vaatii aikaa, jopa tunteja. Joinain päivinä vartti riittää. Mutta psyykkinen valmistautuminen vaatii aikaa, ja silloin ei ainakaan minua kiinnosta vartin pikaiset. Kun lisäksi halutaan alennusta.
Osta vartin pikaiset liukuhihnalta, ehkä piritytöiltä.
Yli 60-vuotiaalle valmistautuminen vie pidempään.En paheksu, sanon vain että kiitos ja hyvää jatkoa.
Minulle, harvakseltaan tekevälle hutsulle valmistautuminen, henkinen, vaatii aikaa, jopa tunteja. Joinain päivinä vartti riittää. Mutta psyykkinen valmistautuminen vaatii aikaa, ja silloin ei ainakaan minua kiinnosta vartin pikaiset. Kun lisäksi halutaan alennusta.
Osta vartin pikaiset liukuhihnalta, ehkä piritytöiltä.
Mikähän sinä olet arvostelemaan itseäsi aktiivisempia sihteereitä ja haukkumaan heitä liukuhihnaksi tai pirihuoriksi.
Sinä kun valmistaudut henkisesti tunteja tapaamiseen, niin me muut ollaan pantu ne jo.
En nyt väitä, että liittyy... eilen illalla tuli tekstari kirjoitusvirheineen kaikkineen "Vituun narkkari rikkolinen"Ettei vaan Vaasan saaristosta...