^ Siellä maalla varmaan lentääkin...Juuh niin ne todellakin tekee.
Uutiset:
Miksi osa kirjoittaa ilmoitukseensa hintapyynnön jos kyseessä ei olekaan hintapyyntö?Lukeeko jossain ilmoituksessa "hintapyyntö" vai onko kuitenkin "hinta?"
Sitä olen välillä miettinyt, että kokevatko palveluntarjoajat, joilla hinta ei ole missään esillä, epäkohteliaaksi sen, että kuullessani/lukiessani hinnan, kerron kyllä kohteliaasti, jos se on syy miksi en palvelua haluakaan. Näissä tilanteissa osa ei tietty vastaa lainkaan (jos siis kyse viestittelystä), osa vastaa lyhyesti tyyliin "asia selvä", ja pieni osa saattaa kysyä, että kävisikö pienempi summa. Puhelinkeskusteluissa sama, mutta näissä ehkä vähän useammin ehdotetaan pienempää hintaa. En siis itse ehdota pienempää summaa, vaan kohteliaasti kerron, että hinta ylittää sen minkä olen valmis maksamaan.
Miksi osa kirjoittaa ilmoitukseensa hintapyynnön jos kyseessä ei olekaan hintapyyntö?Lukeeko jossain ilmoituksessa "hintapyyntö" vai onko kuitenkin "hinta?"
Ainakin RE:llä "hinta"...
S
Mutta jos ihminen sanoo "hmm, 120 € on liian kallis, minä maksaisin tällaisesta palvelusta 100 €", niin se haisee vahvasti tinkaamiselta, ja mitä ihmettä minä edes teen tällä informaatiolla? Mitä se hyödyttää kumpaakaan osapuolta, että minä nyt tiedän, paljonko joku anonyymi olisi valmis maksamaan? Onko se siksi, että sitten voin sanoa: "okei, toivottavasti löydät tätä palvelua 100 €:lla, heippa"?
Ainakin RE:llä "hinta"...
Useammassa sähköpostissa olen saanut hinnoista vastauksen
Ajattelin tunnista 200 euroa ja puolesta tunnista 100 euroa
Pyytäisin 250e tunnista
Sitä olen välillä miettinyt, että kokevatko palveluntarjoajat, joilla hinta ei ole missään esillä, epäkohteliaaksi sen, että kuullessani/lukiessani hinnan, kerron kyllä kohteliaasti, jos se on syy miksi en palvelua haluakaan. Näissä tilanteissa osa ei tietty vastaa lainkaan (jos siis kyse viestittelystä), osa vastaa lyhyesti tyyliin "asia selvä", ja pieni osa saattaa kysyä, että kävisikö pienempi summa. Puhelinkeskusteluissa sama, mutta näissä ehkä vähän useammin ehdotetaan pienempää hintaa. En siis itse ehdota pienempää summaa, vaan kohteliaasti kerron, että hinta ylittää sen minkä olen valmis maksamaan.
Ne piirtää kellä on liitua..hyvin simppeliä. Ei tulis ikinä mieleenkään tingata...päinvastoin. Aina vähä ekstraa
Himon tappaja nro 1: tinkaaminen!!!
Teen tätä hommaani siksi, että himoitsen olla haluttu. Kiihotun asiakkaista, jotka panostavat tapaamisiin ja ovat valmiita maksamaan myös omasta panostuksestani.
Sen sijaan inhoan yhteydenottoja, joissa heti kärkeen syyllistetään kalliista hinnoittelusta ja kerrotaan muiden hupakkojen antavan paljon edullisemmin. Tulee itsellekin halpa olo. Sellainen, että toinen ei arvosta aikaasi tai osaamistasi.
Miksi sellaiset turskat sitten yleensä vaivaantuvat tinkaamaan, jos muualta saavat yhtä laadukasta ja halvemmalla???
Miten joku kehtaa tarjota tunnista vain 100 euroa!!!!!!!!!!! Hupakko tarjoaa paitsi kallista työaikaansa, myös trimmatun kroppaansa. Lemmenkoloa et myös kovin edukkaasti vuokraa stadin kalleimmilta paikoilta. Hävetkää tinkaajat!!!!
Eikö se myös ole jokaisen yrittäjän oma asia, miten bisneksensä hinnoittelee? Noloa hinnoista on ketään syyllistää.
Olenko ainut, joka ajattelee näin?