Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Hinnoittelu  (Luettu 25166 kertaa)

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15256
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Hinnoittelu
« Vastaus #60 : Huhtikuu 10, 2020, 18:00:06 »
^ Siellä maalla varmaan lentääkin...
Juuh niin ne todellakin tekee.  ;D
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Hinnoittelu
« Vastaus #61 : Huhtikuu 10, 2020, 18:20:21 »
Miksi siellä huorissa pitää käydä jos aina tulee paha mieli? ;D Nää hinta ketjut jankkaa aina sitä samaa. Joku manaa, että hintoja pitäisi tinkiä tai ainankin keskimääräisesti laskea. Joku on taas sitä mieltä, että se on sitä köyhien ulinaa ja tytölle maksetaan mitä tyttö haluaa jos kikkeliään mielii kastaa.
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 773
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Hinnoittelu
« Vastaus #62 : Huhtikuu 10, 2020, 19:40:55 »
Sitä olen välillä miettinyt, että kokevatko palveluntarjoajat, joilla hinta ei ole missään esillä, epäkohteliaaksi sen, että kuullessani/lukiessani hinnan, kerron kyllä kohteliaasti, jos se on syy miksi en palvelua haluakaan. Näissä tilanteissa osa ei tietty vastaa lainkaan (jos siis kyse viestittelystä), osa vastaa lyhyesti tyyliin "asia selvä", ja pieni osa saattaa kysyä, että kävisikö pienempi summa. Puhelinkeskusteluissa sama, mutta näissä ehkä vähän useammin ehdotetaan pienempää hintaa. En siis itse ehdota pienempää summaa, vaan kohteliaasti kerron, että hinta ylittää sen minkä olen valmis maksamaan.

Poissa Kesava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1981
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Hinnoittelu
« Vastaus #63 : Huhtikuu 10, 2020, 19:55:57 »
Miksi näitä hintaketjuja pitää käydä lukemassa jos aina tulee paha mieli?  ;D
Perfektionisti.

Poissa basti

  • Full Member
  • Viestejä: 238
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Hinnoittelu
« Vastaus #64 : Huhtikuu 10, 2020, 20:01:59 »
Miksi osa kirjoittaa ilmoitukseensa hintapyynnön jos kyseessä ei olekaan hintapyyntö?  ;D

Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 773
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Hinnoittelu
« Vastaus #65 : Huhtikuu 10, 2020, 20:15:03 »
Miksi osa kirjoittaa ilmoitukseensa hintapyynnön jos kyseessä ei olekaan hintapyyntö?  ;D
Lukeeko jossain ilmoituksessa "hintapyyntö" vai onko kuitenkin "hinta?"
Ainakin RE:llä "hinta"...

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Hinnoittelu
« Vastaus #66 : Huhtikuu 11, 2020, 08:52:32 »
Sitä olen välillä miettinyt, että kokevatko palveluntarjoajat, joilla hinta ei ole missään esillä, epäkohteliaaksi sen, että kuullessani/lukiessani hinnan, kerron kyllä kohteliaasti, jos se on syy miksi en palvelua haluakaan. Näissä tilanteissa osa ei tietty vastaa lainkaan (jos siis kyse viestittelystä), osa vastaa lyhyesti tyyliin "asia selvä", ja pieni osa saattaa kysyä, että kävisikö pienempi summa. Puhelinkeskusteluissa sama, mutta näissä ehkä vähän useammin ehdotetaan pienempää hintaa. En siis itse ehdota pienempää summaa, vaan kohteliaasti kerron, että hinta ylittää sen minkä olen valmis maksamaan.

Jos minulle sanotaan, että hinta on liian korkea, niin okei, täysin ymmärrettävää. Paitsi silloin kun sama ihminen kysyy hintoja jo 18. kertaa ja 18. kertaa vastaa, että "liian kallis", se on minusta aika erikoista (vaikkakaan ei häiritsevää).

Mutta jos ihminen sanoo "hmm, 120 € on liian kallis, minä maksaisin tällaisesta palvelusta 100 €", niin se haisee vahvasti tinkaamiselta, ja mitä ihmettä minä edes teen tällä informaatiolla? Mitä se hyödyttää kumpaakaan osapuolta, että minä nyt tiedän, paljonko joku anonyymi olisi valmis maksamaan? Onko se siksi, että sitten voin sanoa: "okei, toivottavasti löydät tätä palvelua 100 €:lla, heippa"?
Eläkkeellä.

Poissa basti

  • Full Member
  • Viestejä: 238
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Hinnoittelu
« Vastaus #67 : Huhtikuu 11, 2020, 11:15:05 »
Miksi osa kirjoittaa ilmoitukseensa hintapyynnön jos kyseessä ei olekaan hintapyyntö?  ;D
Lukeeko jossain ilmoituksessa "hintapyyntö" vai onko kuitenkin "hinta?"
Ainakin RE:llä "hinta"...

Useammassa sähköpostissa olen saanut hinnoista vastauksen

Ajattelin tunnista 200 euroa ja puolesta tunnista 100 euroa
Pyytäisin 250e tunnista


Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 773
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Hinnoittelu
« Vastaus #68 : Huhtikuu 11, 2020, 11:19:44 »

S
Mutta jos ihminen sanoo "hmm, 120 € on liian kallis, minä maksaisin tällaisesta palvelusta 100 €", niin se haisee vahvasti tinkaamiselta, ja mitä ihmettä minä edes teen tällä informaatiolla? Mitä se hyödyttää kumpaakaan osapuolta, että minä nyt tiedän, paljonko joku anonyymi olisi valmis maksamaan? Onko se siksi, että sitten voin sanoa: "okei, toivottavasti löydät tätä palvelua 100 €:lla, heippa"?

Tähän samaan päädyin itsekin. Joskus aikoinaan saatoin sanoa, että minulle max hinta puolesta tunnista on x€. Sitten mietin, että ei se palveluntarjoaja sillä tiedolla mitään tee. Nykyään sitten vain totean, että hintaa on minulle liikaa ja samalla toivotan hyvää jatkoa.
Jotkut sitten tarttuvat tähän ja esittävät halvemman  hinnan. Mutta tosiaan aika harvoin. Puhelimitse tosiaan vähän useammin.
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 11, 2020, 11:25:47 kirjoittanut Jimmy-setä »

Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 773
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Hinnoittelu
« Vastaus #69 : Huhtikuu 11, 2020, 11:23:23 »
Miksi osa kirjoittaa ilmoitukseensa hintapyynnön jos kyseessä ei olekaan hintapyyntö?  ;D
Lukeeko jossain ilmoituksessa "hintapyyntö" vai onko kuitenkin "hinta?"
Ainakin RE:llä "hinta"...

Useammassa sähköpostissa olen saanut hinnoista vastauksen

Ajattelin tunnista 200 euroa ja puolesta tunnista 100 euroa
Pyytäisin 250e tunnista

Ahaa. Et tarkoittanutkaan ilmoituksia.

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Hinnoittelu
« Vastaus #70 : Huhtikuu 12, 2020, 13:34:25 »
Sitä olen välillä miettinyt, että kokevatko palveluntarjoajat, joilla hinta ei ole missään esillä, epäkohteliaaksi sen, että kuullessani/lukiessani hinnan, kerron kyllä kohteliaasti, jos se on syy miksi en palvelua haluakaan. Näissä tilanteissa osa ei tietty vastaa lainkaan (jos siis kyse viestittelystä), osa vastaa lyhyesti tyyliin "asia selvä", ja pieni osa saattaa kysyä, että kävisikö pienempi summa. Puhelinkeskusteluissa sama, mutta näissä ehkä vähän useammin ehdotetaan pienempää hintaa. En siis itse ehdota pienempää summaa, vaan kohteliaasti kerron, että hinta ylittää sen minkä olen valmis maksamaan.

Ei ainakaan mussa herätä minkäänlaisia tunteita. Siis sehän on selvä, että silloin kun palvelut ja hinnan voi esittää vasta sen ekan yhteydenoton jälkeen, niin ei sitä nyt voi olettaakaan että kaikki kysyjät olisivat hakemassa juuri sitä mitä tarjoaa & juuri siihen hintaa. Mutta tosi vähän kyllä yleensäkään tulee tinkaamisia, miten musta tuntuu että ne on mulla vaan vähentyneet vuosien aikana.

Hmmm...mutta tää ei kyllä tunnu olevan sellainen yleinen ilmiö, joillekin tulee kai tinkaamisia jonkin verran?
Tää voi kyllä olla, että koska tinkaaminen ei tietenkään ole ok, niin jotkut ovat hanakampia tuomaan esille ne muutamatkin tinkausyritykset. Uusien kimpussa tinkaajia kuten muitakin häiriköitä varmasti edelleen on enemmän, tämä tuskin muuttunut mihinkään. :(
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎

Poissa Namiskuukkeli

  • Jr. Member
  • Viestejä: 60
  • * Kelpo kaveri
Vs: Hinnoittelu
« Vastaus #71 : Huhtikuu 13, 2020, 07:16:57 »
Ei tulisi mieleenkään tingata. Hinta on minkä palveluntarjoaja omasta ajastaan haluaa ja minkä arvoiseksi oman kokemuksensa/osaamisensa kokee, mikä on maine alalla jne. Monen asian summa.

Itselle tuo 250e tunti ja 350e/2h on aika lailla raja, jos ei nyt jotain tosi spesiaalia ole kyseessä. Itse en ole hintojen takia kuitenkaan jättänyt menemättä, valitsen hyvin tarkoin ketä tapaan ja käyn melko harvoin. Syy menemättä jättämiselle on enemmänkin se, jos palveluun ei kuulu esim. suutelu tai suuseksi (minä antavana osapuolena), koska ne on allekirjoittaneelle tärkeitä elementtejä tapaamisessa ja jos saan ne samaan hintaan palveluun kuuluvina muualta, jätän väliin. Näitä löytyy kyllä jotka pyytää saman 250e tunti mutta tarjolla on vaan pano ilman mitään GFE menoa. Ihan kiva juttu jos se riittää, itse kuitenkin maksaisin tuosta reilusti alle 200e jos olisin tuommoiseen lähdössä.

Poissa Make2004

  • Full Member
  • Viestejä: 108
  • * Kelpo kaveri
Vs: Hinnoittelu
« Vastaus #72 : Huhtikuu 13, 2020, 12:22:31 »
Ne piirtää kellä on liitua..hyvin simppeliä. Ei tulis ikinä mieleenkään tingata...päinvastoin. Aina vähä ekstraa
Gimme that Hot Stuff🔥

Poissa Kesava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1981
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Hinnoittelu
« Vastaus #73 : Huhtikuu 13, 2020, 13:22:14 »
^ Toisilla on kyllä ihan kunnon kynät millä piirtää... mutta kukin tyylillään.
Perfektionisti.

Poissa Waterman2

  • Hero Member
  • Viestejä: 684
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Hinnoittelu
« Vastaus #74 : Huhtikuu 13, 2020, 13:54:58 »
Ne piirtää kellä on liitua..hyvin simppeliä. Ei tulis ikinä mieleenkään tingata...päinvastoin. Aina vähä ekstraa

Ne piirtää kellä on liitua ja liitutaulu. Toisilla on terämpi ja pitempi liitu kuin toisilla Ana penaalissa.

Tinkaaminen kannattaa aina. Miksi maksaisit liikaa? Sen takia vaan, että jollakin pyryharakalla sattuu olemaan jalkovälissä reikä, ei merkkaa sitä, että siitä kannattaa maksamaan yhtään mitään. Vähän ekstraa? Oletko vähän ******? Maksatko kaupassa enemmän kuin kuitissa lukee? Kävin ostamassa Applen iPhone 11, ja maksoit tonnin yli hintaa, kun mulla on liitua taskussa.  ::)
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 15, 2020, 21:19:53 kirjoittanut Mummo »
"Yeah, well, that's just, like, your opinion, man"

Poissa kovaa9

  • Newbie
  • Viestejä: 2
  • * Kelpo kaveri
Vs: Hinnoittelu
« Vastaus #75 : Huhtikuu 13, 2020, 17:06:45 »
300e/eka tunti ja sitten 150e/seuraavat.
Tämän arvoiseksi olen itseni määritellyt. Pakko ei ole maksaa jos halvemmalla saa muualla palvelua sydämellä.

Poissa Jalopuu

  • Newbie
  • Viestejä: 13
  • * Kelpo kaveri
Vs: Hinnoittelu
« Vastaus #76 : Huhtikuu 19, 2020, 10:31:08 »
En ikinä tinkinyt näissä hommissa, jos hinta on kohdallaan syntyy yhteisymmärrys jos hinta ei minua miellytä jätän sillä kertaa väliin.

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Hinnoittelu
« Vastaus #77 : Huhtikuu 20, 2020, 11:08:07 »

Himon tappaja nro 1: tinkaaminen!!!

Teen tätä hommaani siksi, että himoitsen olla haluttu. Kiihotun asiakkaista, jotka panostavat tapaamisiin ja ovat valmiita maksamaan myös omasta panostuksestani.

Sen sijaan inhoan yhteydenottoja, joissa heti kärkeen syyllistetään kalliista hinnoittelusta ja kerrotaan muiden hupakkojen antavan paljon edullisemmin. Tulee itsellekin halpa olo. Sellainen, että toinen ei arvosta aikaasi tai osaamistasi.

Miksi sellaiset turskat sitten yleensä vaivaantuvat tinkaamaan, jos muualta saavat yhtä laadukasta ja halvemmalla???

Miten joku kehtaa tarjota tunnista vain 100 euroa!!!!!!!!!!! Hupakko tarjoaa paitsi kallista työaikaansa, myös trimmatun kroppaansa. Lemmenkoloa et myös kovin edukkaasti vuokraa  stadin kalleimmilta paikoilta. Hävetkää tinkaajat!!!!

Eikö se myös ole jokaisen yrittäjän oma asia, miten bisneksensä hinnoittelee? Noloa hinnoista on ketään syyllistää.

Olenko ainut, joka ajattelee näin?

Et ole ainoa. Tosin otsikointi olisi aivan hyvin osunut naulan kantaan, jos olisi laittanut kohteliaasti vain että Tinkaajat, sillä niitähän aina silloin tällöin tosiaan riittää. Eikö omat rahavarat riitä, vai eikö tosiaan osata arvostaa tällaista palvelutarjontaa tai nähdä ihmisiä jo itsessään arvokkaina...? ::)

Vaan eipä sitä ruokakaupassa käydessäkään asiakas yleensä mene kassalle ja kysy myyjältä, että voisiko nämä tuoreet mansikat saada 50 senttiä halvemmalla kuin mitä hintalapussa lukee...

Edit. Siis piti vielä lisätä, että jos kaupassa käydessään asiakas uskoo hintalapun lukemia ilman uteluja tai tivaamisia, niin miksei sitten huorissakin käydessä kyettäisi halutessaan samaan, jos vaan viitsittäisiin...?
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 20, 2020, 11:15:11 kirjoittanut SielujenRakastelua »

Poissa STT

  • Full Member
  • Viestejä: 407
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Hinnoittelu
« Vastaus #78 : Huhtikuu 28, 2020, 20:37:07 »
Corona-huorilla on kovat hinnat. Yksi olisi pyytänyt 500 e / tunti, toinen 400 e / tunti. Ensinmainittu ei olisi sisältänyt seksiä ollenkaan. Sanon corona-huoriksi niitä, jotka ovat alkaneet myymään kun lomautettu/irtisanottu nyt. Taisi olla liian ruusuinen kuva alasta, jäin miettimään saivatko yhtään asiakasta.

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Hinnoittelu
« Vastaus #79 : Huhtikuu 28, 2020, 21:37:23 »
^No tossa alkaa olemaan jo aika kovat tuntitaksat ::) Voi olla että hinta muuttuu realistisemmaksi kun huomaa ett ei kauppa käy ;D
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.