Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Hinnoittelu  (Luettu 25106 kertaa)

Poissa bbwnanna

  • Hero Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 871
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Hinnoittelu
« Vastaus #100 : Helmikuu 22, 2021, 11:52:23 »
En nyt väitä, että liittyy... eilen illalla tuli tekstari kirjoitusvirheineen kaikkineen "Vituun narkkari rikkolinen"  :laught:

Hei mä oon saanut tolta samalta viestin! Jäi lähtemättömästi mieleen vittu-sanan kirjoitusasu. Mä olin kylläkin vain "vituun narkkari", en "rikkolinen". Oot siis pistänyt paremmaksi/pahemmaksi jotenkin.  ::) ;D
Kinky tyttöystäväsi käymässä Turussa 28.-29.2.

Poissa Helinä

  • Jr. Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 97
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Hinnoittelu
« Vastaus #101 : Helmikuu 25, 2021, 21:09:12 »
En nyt väitä, että liittyy... eilen illalla tuli tekstari kirjoitusvirheineen kaikkineen "Vituun narkkari rikkolinen"  :laught:

Sen verran tuttu kaiku että aivan pakko kysyä, jatkuiko seuraavassa viestissä 'Sun kuvat ja osoite menee nyt poliisille heti tänään heti. Heti..."?  :D
Eläköitynyt

Poissa Ronja

  • Siveä Sihteerikkö
  • Sr. Member
  • Galleria (24)
  • Viestejä: 5189
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Hinnoittelu
« Vastaus #102 : Helmikuu 25, 2021, 21:20:22 »
En nyt väitä, että liittyy... eilen illalla tuli tekstari kirjoitusvirheineen kaikkineen "Vituun narkkari rikkolinen"  :laught:

Sen verran tuttu kaiku että aivan pakko kysyä, jatkuiko seuraavassa viestissä 'Sun kuvat ja osoite menee nyt poliisille heti tänään heti. Heti..."?  :D

Mulle laitto sitä säpoa just toi Helinän mainitsema tyyppi!
” Sun kuvat ja osoite menee nyt poliisille heti tänään heti heti tänään.....
Sinä olet Rikolinen maksullinen palvelu.. ”

Vastasin sille, et kannattaa sit tarkistaa samalla niiltä kytiltä, et mikä on rikollista ja mikä ei... 😆
💕”Viimeiseksi sanaksi on suudelma paras”💕

Poissa Helinä

  • Jr. Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 97
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Hinnoittelu
« Vastaus #103 : Helmikuu 25, 2021, 21:35:34 »
Taitaa sama Mr. Finland olla trollaillut vähän joka toista hutsua.
Mie en varmaan muuten olisi reagoinut mutta kun oli hivenen tylsä päivä niin kehotin viemään asemalle ja vikkelästi, kyllä minulle ilmainen mainoskuvasto aseman kahvihuoneen pöydälle jätettynä passaa.

Ei sillä että minulla mitään univormufantasioita olisi, mutta kun alennuksia aina vingutaan niin poliisi virkapuvussa lienee ainoa jolle ihan oma-aloitteisesti sen myöntäisi. Säästäisi liukkarikuluissa kuitenkin melkoisesti.  8)

Ei hän tainnut viedä koska ei ole poliiseja näkynyt.
Eläköitynyt

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Hinnoittelu
« Vastaus #104 : Helmikuu 25, 2021, 21:36:09 »
Rikkolista on kirjoittaa tuplakonsonantit noin vituuiks.
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Lahdessa pe 26.4.!

Poissa Vieras0422

  • Full Member
  • Viestejä: 220
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Hinnoittelu
« Vastaus #105 : Helmikuu 25, 2021, 21:41:50 »
Tännekin tullut toi "sun kuvat mene heti poliisille tänään" ja seuraavaksi "poliisi tulee ja pidä sut kii heti tänään"

Huvinsa kullakin :D

Poissa Helinä

  • Jr. Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 97
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Hinnoittelu
« Vastaus #106 : Helmikuu 25, 2021, 21:49:11 »
Tännekin tullut toi "sun kuvat mene heti poliisille tänään" ja seuraavaksi "poliisi tulee ja pidä sut kii heti tänään"

Huvinsa kullakin :D

Oi, kunpa tulisikin! Pidäisköhän kii heti eteisessä seinää vasten..   :behind:
Eläköitynyt

Poissa Vieras0422

  • Full Member
  • Viestejä: 220
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Hinnoittelu
« Vastaus #107 : Helmikuu 25, 2021, 21:51:29 »
Tännekin tullut toi "sun kuvat mene heti poliisille tänään" ja seuraavaksi "poliisi tulee ja pidä sut kii heti tänään"

Huvinsa kullakin :D

Oi, kunpa tulisikin! Pidäisköhän kii heti eteisessä seinää vasten..   :behind:

Heh joo, kelpais!  :behind:

Poissa veeras

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1537
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Hinnoittelu
« Vastaus #108 : Helmikuu 26, 2021, 23:17:18 »
Tännekin tullut toi "sun kuvat mene heti poliisille tänään" ja seuraavaksi "poliisi tulee ja pidä sut kii heti tänään"

Huvinsa kullakin :D


Mulle on tullut lukuisia kertoja eri numeroista😂
Miten olisi pieni hetki välineurheilua?

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Hinnoittelu
« Vastaus #109 : Helmikuu 27, 2021, 07:13:46 »
En nyt väitä, että liittyy... eilen illalla tuli tekstari kirjoitusvirheineen kaikkineen "Vituun narkkari rikkolinen"  :laught:

Sen verran tuttu kaiku että aivan pakko kysyä, jatkuiko seuraavassa viestissä 'Sun kuvat ja osoite menee nyt poliisille heti tänään heti. Heti..."?  :D

Ei kun tuo viesti tuli jo vähän aiemmin :laught:

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Hinnoittelu
« Vastaus #110 : Helmikuu 27, 2021, 07:51:53 »
Höh, miksei mun mainoksia kukaan vie poliisilaitokselle...?  ;D

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Hinnoittelu
« Vastaus #111 : Helmikuu 27, 2021, 08:37:45 »
Mitä, eikö ole vienyt. Hirmu epäkohta, mikä tuon viestittelijän pitäisi korjata välittömästi. Poliisit on kuitenkin aika könsikkäitä, eikä ole oikein että sinut on sivuutettu tässä asiassa.

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Hinnoittelu
« Vastaus #112 : Helmikuu 27, 2021, 09:03:33 »
Pitääköhän mun nyt laittaa tälle kaverille tekstaria "Sun nimi ja osoite on lähettety yhdenvertaisuusvaluutetulle ja Suomen Yritäjien lakimiehelle! Syrinnän takia."

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Hinnoittelu
« Vastaus #113 : Helmikuu 27, 2021, 09:39:28 »
Pitääköhän mun nyt laittaa tälle kaverille tekstaria "Sun nimi ja osoite on lähettety yhdenvertaisuusvaluutetulle ja Suomen Yritäjien lakimiehelle! Syrinnän takia."

Yhdenvertaisuusvaltuutettu voi olla pikkasen liian vaativa sana hänelle. Viestinnässä hänen kanssa kannattaa vajota samalle tasolle.

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5268
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Hinnoittelu
« Vastaus #114 : Helmikuu 27, 2021, 10:10:55 »
Luin otsikon ensin "hihnoittelu" ja oletin että täällä keskustellaan liukuhihnoittelusta. No ei ihan.

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Hinnoittelu
« Vastaus #115 : Helmikuu 27, 2021, 10:15:29 »
^^ Ei se Nina riitä.

Minulle kun tuo tyyppi pisti ensimmäistä kertaa viestiä, että olen rikolinen maksulinen palvelut ja poliisi pidät minut kiinni heti tänään koska mun kuvat ja osoite mene poliisille nyt heti tänään, niin vastasin: "Ok."

Ei näköjään ymmärtänyt noin monimutkaista vastausta, koska on lähettänyt minulle tuon jälkeen samat viestisetit varmaan 4 kertaa.

Luultavasti kyseessä on joku köyhä, seksielämäänsä tyytymätön rasisti, jota vituttaa, että hän on köyhä eikä saa seksiä, vaikka huorat saavat yhtä aikaa seksiä ja rahaa. Yrittää sitten silittää kahta kärpästä yhdellä kädellä tekeytymällä ulkomaalaiseksi huorahäiriköksi. Huorille kiusaa ja ulkomaalaisten maine pilalle.
Eläkkeellä.

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3497
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Hinnoittelu
« Vastaus #116 : Helmikuu 27, 2021, 10:42:18 »
Pitääköhän mun nyt laittaa tälle kaverille tekstaria "Sun nimi ja osoite on lähettety yhdenvertaisuusvaluutetulle ja Suomen Yritäjien lakimiehelle! Syrinnän takia."
Joskus aikoinaan huijari numeropalvelufirma yritti laskuttaa ihan sikamaisia summia ja lopulta oikein perintäfirman kautta. Laitoin takaisin laskuja ajasta mikä on mennyt asian selvittelyyn😆. Asiat etenivät siihen pisteeseen että huijarit joutuivat oikeuteen ja saivat kunnon rangaistukset. Kova homma siinä oli mutta tuntui hyvältä. Hyökkäys on paras puolustus🙂.
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä misogynistinen natzi.

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Hinnoittelu
« Vastaus #117 : Helmikuu 27, 2021, 10:43:22 »
Noi kirjoitusvirheet...virolainen parittaja vai känniääliö.
Jos toistuvasti suomitytöille tulee näitä hoono suomi viestejä, niin tulee tuo eka mieleen.

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Hinnoittelu
« Vastaus #118 : Helmikuu 27, 2021, 10:45:37 »
Pitääköhän mun nyt laittaa tälle kaverille tekstaria "Sun nimi ja osoite on lähettety yhdenvertaisuusvaluutetulle ja Suomen Yritäjien lakimiehelle! Syrinnän takia."
Joskus aikoinaan huijari numeropalvelufirma yritti laskuttaa ihan sikamaisia summia ja lopulta oikein perintäfirman kautta. Laitoin takaisin laskuja ajasta mikä on mennyt asian selvittelyyn😆. Asiat etenivät siihen pisteeseen että huijarit joutuivat oikeuteen ja saivat kunnon rangaistukset. Kova homma siinä oli mutta tuntui hyvältä. Hyökkäys on paras puolustus🙂.

Just nuo tollaset firmat huijaa jatkuvasti yrittäjiä.  >:(

Poissa Zorbas

  • Hero Member
  • Viestejä: 925
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Hinnoittelu
« Vastaus #119 : Helmikuu 27, 2021, 11:50:08 »
Höh, miksei mun mainoksia kukaan vie poliisilaitokselle...?  ;D

Todennäköisesti koska paloasemat hamstrasivat niitä siihen malliin, ettei yhtään ole jäljellä ;D
#maksuseksionihanaa