Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Hinnoittelu  (Luettu 25111 kertaa)

Poissa PaksUkko

  • Hero Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 648
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Hinnoittelu
« Vastaus #20 : Maaliskuu 16, 2020, 10:58:57 »
Muut tulot == palkka, opintotuki, työttömyyskorvaus...
Ikinä en ole hupakolta kuittia saanut ja käteisellä maksanut aina.
Myös prostituutiolla ansaituista tuloista pitää Suomen lain mukaan maksaa vero, mutta käytännössä kuka maksaa?

Aika monetkin suomalaisista maksaa.
Tää on ehkä yksi asia joka kymmenessä vuodessa muuttunut merkittävästi.
Huorat on nykyisin ehkä keskimäärin suunnitelmallisempia uransa suhteen kuin aikanaan olleet.
Silti jos joku nyt hieman haluaa kokeilla pillun myyntiä, niin en suosittele ihan ekaksi ryntäämään perustamaan yritystä. Verot voi maksaa myös muuna tulona. Sitten kun on hetken kokeillut alaa ja todennut et joo jees kyllä, tää on se millä mä meinaan tienata enemmänkin ja kauemmin, niin sen firman ehtii perustamaan sitten.
Toki jos on firma jo valmiina niin sithän vaan on vähän laajentanut liiketoimintaa 8)

Nykyinen kevytyrittäjyys sopii loistavasti tällaiseen"kevytkenkäiseen" bisnekseen.

Mutta vakavammin, kuinka moni uskoo ulomaisen, Suomessa muutaman viikon pesteissä työskentelevän palvelutuottajan maksavan veroja edes koitimaahansa?

Tästäkin syystä suosin suomalaista.

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Hinnoittelu
« Vastaus #21 : Maaliskuu 16, 2020, 11:12:21 »
Mulla on tapaamisella ainankin muuta mielessä kuin se maksaako ilolintu veroja ja montako asiakasta on uransa aikana ottanut vastaan ;D Pääasia että minun tuoma raha kelpaa ja että olen sillä hetkellä ainoa asiakas 8)
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Hinnoittelu
« Vastaus #22 : Maaliskuu 16, 2020, 11:15:36 »
En ole ikinä kysellyt tai pohtinut verojen maksua ostaessani palveluita. Ravintola, parturi, hieronta, muuttomiehet, seksipalvelut ... Käytän ihan muita kriteerejä valitessani palveluntarjoajan.

Jokainen toki tavallaan.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Hinnoittelu
« Vastaus #23 : Maaliskuu 16, 2020, 11:18:26 »
^^Kohta joku kertoo kaikille, että Anniina antaa paljaalla.

En mä nyt ihan niin tyhmänä pitäisi miehiä.

Poissa Kesava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1981
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Hinnoittelu
« Vastaus #24 : Maaliskuu 16, 2020, 11:54:55 »
Mutta vakavammin, kuinka moni uskoo ulomaisen, Suomessa muutaman viikon pesteissä työskentelevän palvelutuottajan maksavan veroja edes koitimaahansa?
Toisaalta, eipä nuo ulkkarit sitten juuri käytä myöskään Suomen verovaroin ylläpidettyjä palveluitakaan tai Suomen sosiaaliturvaa.

Ja mitä väliä sillä oikeastaan on maksaako ulkkarit veroja kotimaahansa vai ei? Kun ei se vaikuta Suomen verokertymään millään tavalla.
Perfektionisti.

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15192
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Hinnoittelu
« Vastaus #25 : Maaliskuu 16, 2020, 11:59:30 »
^^Kohta joku kertoo kaikille, että Anniina antaa paljaalla.
Tosi Gentleman.
Mun mielestä sellainen on Gentleman, joka ei päästä tuollaista suustaan.  :o
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Vieras0041

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1564
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Hinnoittelu
« Vastaus #26 : Maaliskuu 16, 2020, 12:09:06 »
Mutta vakavammin, kuinka moni uskoo ulomaisen, Suomessa muutaman viikon pesteissä työskentelevän palvelutuottajan maksavan veroja edes koitimaahansa?
Toisaalta, eipä nuo ulkkarit sitten juuri käytä myöskään Suomen verovaroin ylläpidettyjä palveluitakaan

Käyttävät toki.

Poissa Waterman2

  • Hero Member
  • Viestejä: 684
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Hinnoittelu
« Vastaus #27 : Maaliskuu 16, 2020, 12:18:05 »
Minkä muiden tulojen????

Neljä panotuntia niin kyllä siihen koko päivä menisi.
Muut tulot == palkka, opintotuki, työttömyyskorvaus...
Ikinä en ole hupakolta kuittia saanut ja käteisellä maksanut aina.
Myös prostituutiolla ansaituista tuloista pitää Suomen lain mukaan maksaa vero, mutta käytännössä kuka maksaa?

100 euroa nettona tunnilta on lakimiehen tai erikoislääkärin palkka.


Hyvä provo, mutta vastaan silti, koska olen yleisnero, joka tietää kaiken. Tavallaan hupsut maksavat välillisiä veroja vuokratessaan kämpän ja ostaessaan vähittäistavarakaupasta oheistuotteita, joita ilman ammatinharjoitus olisi kovin vaikeaa. Jos kyseessä on ulkkarihupsu, hän maksaa myös lentomatkoista ja maakuljetuksesta veroja. Ilman ruokaa eikä vessapaperia kukaan pärjää ja niihinkin sisään leivottu alvi. Ja alvi pitää aina maksaa, sen tietää myös Urmas Vilunki. Se maksaako hupsu veroja tuloistaan kotimaahansa tai Suoomeen on sitten aivan toinen asia. Se on sama juttu kuin kreikkalaisravintolayrittäjällä, joka voi maksaa alveja valtiolle, jos sattuu muistamaan, mutta jos ei satu, ei sillä niin väliä ole.     

Lakimiesten palvelut maksavat 200€ + 24 % alv/h eli 248€/h tunnilta. Kaikki viestintä ja toimenpiteet lisäävät maksettavaa summa, ellei tosin ole sovittu toimeksinantoa tehdessä. Yksityisen erikoislääkärin palvelut tuskin on sen edullisempia. Jos saat satasella jommankumman elät ihmemaassa tai toiseessa valtiossa kuin Suomi.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 16, 2020, 12:23:36 kirjoittanut Waterman2 »
"Yeah, well, that's just, like, your opinion, man"

Poissa Nellanoora

  • Hero Member
  • Galleria (15)
  • Viestejä: 530
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Hinnoittelu
« Vastaus #28 : Maaliskuu 16, 2020, 13:23:18 »
Voi kuulkaas..... kyllä erikoislääkäri enemmän laskuttaa :)

Kun olin vielä nuori ja työmarkkinakelpoinen niin oma tuntitaksa ihan muun alan hommissa saattoi bruttona olla noin 700 euroa. Varmasti tekisin niitä hommia edelleen, jos Suomessa alani ihmisille vielä töitä olisi. Harrastaisin vain seksiä :) Mutta nyt on tilanne toinen ja jotain sitä on tehtävä asuntovelallisen lapsiperheellisen...
💋💋 Stadissa sopimuksen mukaan💋 Aktiivinen taas OF:ssa

Poissa Nellanoora

  • Hero Member
  • Galleria (15)
  • Viestejä: 530
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Hinnoittelu
« Vastaus #29 : Maaliskuu 16, 2020, 13:25:40 »
^^Kohta joku kertoo kaikille, että Anniina antaa paljaalla.
Tosi Gentleman.
Mun mielestä sellainen on Gentleman, joka ei päästä tuollaista suustaan.  :o

Word <3 Sulle antaisin vaikka ilmaiseksi!
💋💋 Stadissa sopimuksen mukaan💋 Aktiivinen taas OF:ssa

Poissa Nellanoora

  • Hero Member
  • Galleria (15)
  • Viestejä: 530
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Hinnoittelu
« Vastaus #30 : Maaliskuu 16, 2020, 13:37:07 »
Olen aika kiihkeä suuttumaan, vaikka livenä varsin leppoisa. Edelleen kummastuttaa, että hupakoita pidetään jotenkin tyhminä.... Kaikki kollegat, jotka tunnen, ovat korkeasti koulutettuja piinkovia bisnes-naisia. He kyllä tietävät, mikä on rahan arvo, mihin sitä menee ja mikä kannattaa.

Esimerkiksi itse kirjoittaisin mielelläni kuitin palveluistani jokaiselle, joka sitä haluaa. Löytyy y-tunnus ihan sitä varten :) Kuittiinhan ei tarvitse niin kovin tarkkaan kuvailla palvelun sisältöä :) Tämä mahdollistaisi myös hupakon kulujen vähentämisen. Asiakas voisi vähentää myös oman firmansa verotuksessa palvelun käytön. Korostan, että kuitissahan ei tarvitse kovin tarkkaan kuvata, mitä palvelu on sisältänyt!!

💋💋 Stadissa sopimuksen mukaan💋 Aktiivinen taas OF:ssa

Poissa Kesava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1981
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Hinnoittelu
« Vastaus #31 : Maaliskuu 16, 2020, 13:44:31 »
Olen aika kiihkeä suuttumaan, vaikka livenä varsin leppoisa. Edelleen kummastuttaa, että hupakoita pidetään jotenkin tyhminä.... Kaikki kollegat, jotka tunnen, ovat korkeasti koulutettuja piinkovia bisnes-naisia. He kyllä tietävät, mikä on rahan arvo, mihin sitä menee ja mikä kannattaa.

Esimerkiksi itse kirjoittaisin mielelläni kuitin palveluistani jokaiselle, joka sitä haluaa. Löytyy y-tunnus ihan sitä varten :) Kuittiinhan ei tarvitse niin kovin tarkkaan kuvailla palvelun sisältöä :) Tämä mahdollistaisi myös hupakon kulujen vähentämisen.
No ei kai se vähennysten tekeminen voi olla siitä kuitista kiinni?  :o  Tai voisit varmaan kirjoittaa kuitin, vakkei turska sitä vastaanottaisikaan. Lähinnä pitäis olla niitä verottajalle ilmoitettuja tuloja että voisi saada niitä vähennyksiäkin...
Perfektionisti.

Poissa Vieras0108

  • Full Member
  • Viestejä: 168
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Hinnoittelu
« Vastaus #32 : Maaliskuu 16, 2020, 13:46:04 »
^^ Jos vielä vois maksaa liikuntaseteleillä, niin menis nekin työnantajan tarjoamat 400e hyvään tarkoitukseen. 8)

Poissa John Punter

  • Full Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 111
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Hinnoittelu
« Vastaus #33 : Maaliskuu 16, 2020, 13:53:04 »
Loistava idea ”liikuntapalveluja” e-passilla maksettuna 👍

Mä tulen heti (asiakkaaksi)
Herrasmies tulee aina ajallaan...

Poissa Nellanoora

  • Hero Member
  • Galleria (15)
  • Viestejä: 530
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Hinnoittelu
« Vastaus #34 : Maaliskuu 16, 2020, 13:56:20 »
No ei kai se vähennysten tekeminen voi olla siitä kuitista kiinni?  :o  Tai voisit varmaan kirjoittaa kuitin, vakkei turska sitä vastaanottaisikaan. Lähinnä pitäis olla niitä verottajalle ilmoitettuja tuloja että voisi saada niitä vähennyksiäkin...

Toki siis näin! Muotoilin vähän huonosti. Pointti juurikin tuo, että miksi asiakkaat eivät halua kuittia, että voisivat itsekin tehdä vähennyksiä?? Useamman kanssa ihan tosissaan mietitty liikuntasetelien käyttöönottoa... Vaatisi varmaan eiltä hupakoilta jonkinlaisia toimenpiteitä?
💋💋 Stadissa sopimuksen mukaan💋 Aktiivinen taas OF:ssa

Poissa Pikkupaavi

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2516
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Hinnoittelu
« Vastaus #35 : Maaliskuu 16, 2020, 16:24:04 »
Olen aika kiihkeä suuttumaan, vaikka livenä varsin leppoisa. Edelleen kummastuttaa, että hupakoita pidetään jotenkin tyhminä.... Kaikki kollegat, jotka tunnen, ovat korkeasti koulutettuja piinkovia bisnes-naisia. He kyllä tietävät, mikä on rahan arvo, mihin sitä menee ja mikä kannattaa.

Esimerkiksi itse kirjoittaisin mielelläni kuitin palveluistani jokaiselle, joka sitä haluaa. Löytyy y-tunnus ihan sitä varten :) Kuittiinhan ei tarvitse niin kovin tarkkaan kuvailla palvelun sisältöä :) Tämä mahdollistaisi myös hupakon kulujen vähentämisen. Asiakas voisi vähentää myös oman firmansa verotuksessa palvelun käytön. Korostan, että kuitissahan ei tarvitse kovin tarkkaan kuvata, mitä palvelu on sisältänyt!!

Tuo kanssa totta hyvinkin totta. Itse jäin ajatusleikkiin jos laittaisi moottorisahan jokaiseen kuittiin niin jäisiköhän verottaja ihmettelemään, että onpa siinä metsämies 🤔
💊

Poissa Rahamies

  • Banned
  • Full Member
  • Viestejä: 104
  • * Kelpo kaveri
Vs: Hinnoittelu
« Vastaus #36 : Maaliskuu 16, 2020, 17:28:06 »
No näihin kaikkiin ongelmiin olisi tietty se ratkaisu, että antaisi ihan ilmaiseksi. Vai olisiko se liian epäilyttävää..? Ilmaiseksi ja paljaalla ainoastaan Sinulle? Jottei olisi liian helppo ja halpa nainen, niin ehkä vaatisi sen kuukauden verran tapailua ennen ilmaista pillua... Tämähän kuulostaa jotenkin tutulta...  ???
Totta, totta... ennen suuren rakkauden löytymistä mun on kuitenkin jotenkin tyydytettävä seksuaaliset tarpeeni jotenkin.
Mitä enemmän on värkistään tarkkoja konservatiivisia naisia, sitä enemmän huorien palveluille on kysyntää ja sitä korkeamman hinnan voitte pyytää.

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Hinnoittelu
« Vastaus #37 : Maaliskuu 16, 2020, 18:55:59 »
No ei kai se vähennysten tekeminen voi olla siitä kuitista kiinni?  :o  Tai voisit varmaan kirjoittaa kuitin, vakkei turska sitä vastaanottaisikaan. Lähinnä pitäis olla niitä verottajalle ilmoitettuja tuloja että voisi saada niitä vähennyksiäkin...

Toki siis näin! Muotoilin vähän huonosti. Pointti juurikin tuo, että miksi asiakkaat eivät halua kuittia, että voisivat itsekin tehdä vähennyksiä?? Useamman kanssa ihan tosissaan mietitty liikuntasetelien käyttöönottoa... Vaatisi varmaan eiltä hupakoilta jonkinlaisia toimenpiteitä?

Vaikka ne verot itse maksaisi niin kuitteja ei kannata antaa jos haluaa pysyä anonyymina. Y-tunnuksella kun käytännössä pääsee kiinni henkilötietoihin.

Ja sitten, sekään ei ihan laillista ole että kuitteihin kirjoittaisi ihan mitä vaan diipadaapaa, varsinkin jos joku niitä sitten käyttäisi vähennyksiin.
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Lahdessa pe 26.4.!

Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1008
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Hinnoittelu
« Vastaus #38 : Maaliskuu 16, 2020, 22:23:08 »
En ole anniinaa tavannut, mutta jos hän pyytää, niin voin kyllä tapailla kuukauden :D

Poissa Gentleman Tampere

  • Full Member
  • Viestejä: 498
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Hinnoittelu
« Vastaus #39 : Maaliskuu 16, 2020, 23:20:11 »
Voi kuulkaas..... kyllä erikoislääkäri enemmän laskuttaa :)

Kun olin vielä nuori ja työmarkkinakelpoinen niin oma tuntitaksa ihan muun alan hommissa saattoi bruttona olla noin 700 euroa. Varmasti tekisin niitä hommia edelleen, jos Suomessa alani ihmisille vielä töitä olisi. Harrastaisin vain seksiä :) Mutta nyt on tilanne toinen ja jotain sitä on tehtävä asuntovelallisen lapsiperheellisen...

Olen itse ollut sekä myyjänä että ostajana korkean osaamisen asiantuntijapalveluissa, mutta nyt ollaan kyllä jo raskaan sarjan puolella. Uskoisin, ettei 700 euroon pääse kuin poikkeuksellisen osaamisen juristi.