Mistään ei koskaan tarvitsi kantaa vastuuta
Tartutaanko hetkeksi tähän paljon viljeltyyn väittämään siitä, ettei naisten tarvitse kantaa mistään vastuuta?
Jokaisella meistä on äiti, joka on (toivottavasti) kantanut vastuunsa odottamansa lapsen tulevaisuudesta ja (jälleen toivottavasti) sitoutunut kasvattamaan pienestään kunnioitettavaa aikuista. Se on esimerkki vastuunkannosta, pitää jälkeläistään elinkelpoisena n. yhdeksän kuukauden ajan ja kasvattaa kokonaiseksi hyvän tovin loppuelämästä. Kaikki vanhemmat eivät tietenkään ole hyviä vanhempia, eikä ketään tule leimata kasvuympäristönsä vuoksi sellaiseksi, millainen ei ole.
Äitien kanssa ei välttämättä olla koskaan keskusteltu feminismistä, mutta se ei tarkoita sitä, etteikö oma äitikin olisi feministi. Aika usein vaikuttaa siltä, että unohdetaan ne muut tutut naiset ja ehkä mielletään feminismi tietyn ikäisten ja tietynlaisen habituksen omaavien aatteeksi. Marginaalijutuksi, jota ei kukaan tolkun ihminen lähipiirissä kannata.
Pakollinen asepalvelus koskee vain miehiä, mutta maanpuolustusvelvollisuus koskee miehiä sekä naisia. Pakollinen asepalvelus on epäreilu. Palataan lopuksi Saapasjalkakollin alkuperäiseen väittämään siitä, kuinka naisen elämässä mistään ei tarvitse kantaa vastuuta. Mitkä konkreettisesti asepalvelusta lukuunottamatta ovat sellaisia asioita, joista äitisi ei ole koskaan tarvinnut ottaa vastuuta, mutta sinun on tarvinnut? Tähän ei edes tarvitse vastata, toivon että voisit kysyä.
Minun sukuni naiset ovat tehneet niin paljon elämässään virheitä etenkin lapsiaan kohtaan, että heidän ei todellakaan kannata alkaa puhumaan minulle feminismistä, eikä he kyllä sitä tekisikään. Vastuun kantamisella tarkoitin sitä, että nykyaikana naisille myydään ajatusta, että mikään elämässä ei johdu heidän omista valinnoistaan vaan kaikki tulee ulkopuolelta.
Olen foliohattu ja pidän feminismiä täytenä psykologisena operaationa, jonka tarkoitus on "Divide et impera", eli hajoita ja hallitse. Hajotetaan suvut, hajotetaan ydinperhe ja ajetaan naiset ja miehet vihaamaan toisiaan. Tällä kansa pidetään köyhinä ja heikkoina vero- ja korporaatio-orjina, joiden lapsilla ei ole mitään kansantietoa, ei mitään tiedollista perintöä, eikä yleensä rahallistakaan. Ollaan kaikki vain sinkkuäitien lapsia, jotka aloittavat elämän tyhjältä paperilta johon rikkaiden aateli kirjoittaa haluamansa orjuuttavat narratiivinsa, jotka ajavat meitä yhä enemmän toisiamme vastaan.
En halua keskustella feminismistä täällä tämän enempää, mutta on selvää etten pidä siitä, enkä tule ikinä pitämään siitä, enkä todellakaan ala pitämään siitä vain muita miellyttääkseni, etenkin koska uskon vahvasti ettei feminismin luojien tarkoitusperät suinkaan koskaan olleet hyväntahtoiset, vaan nimen omaan laskelmoituja ja pahantahtoisia, sekä vallanhimoisia. Kaikki on edennyt suunnitelmien mukaan, meidät on erotettu lähimmäisistämme, meistä on tehty vaaratonta vaalikarjaa, omaisuutta jota voi myydä lääkeyhtiöille, NATO:lle, USA:lle jne.
Jos joku ei minua halua asiakkaakseen tämän takia, se on ihan ok. Lupaan kunnioittaa päätöstäsi.