Keskustelua paikkakunnittain > Etelä-Suomi
Raportti - Miira
MikaM:
--- Lainaus käyttäjältä: häkkisen isa - Maaliskuu 29, 2025, 15:26:49 ---no mutta sinähän kirjoitit negatiivisen rapsan, joten väite siitä, että kyseessä oli uhkaus, osui miiralta aivan
oikeaan.
suosittelen varaamaan itsellesi vähän enemmän varoitusaikaa ensi kerralla.
--- Lainaus päättyy ---
Suositan käyttämään seksiyrittäjiä, joiden kanssa ajanvaraus sujuu mutkattomasti, eikä jää tilaa tulkinnoille.
Tässä on tuore esimerkki nopeasta ja selvästä toiminnasta.
ke 19.3, klo 12.30 (10 päivää sitten)
Miten on vapaita aikoja perjantaiksi 21.3 tai 28.3? Ensi tiistai ei tämän hetken tietojen perusteella sovi.
ke 19.3.2025 klo 12.34 (10 päivää sitten)
Perjantaina 21.3. voisi sopia klo 13 tai 14 😊 28.3. vähän huonommin aikoja, ehkä keskellä päivää silloin.
ke 19.3.2025 klo 12.35 (10 päivää sitten)
Perjantai 21.3 kello 14:00 sopii hyvin.
ke 19.3.2025 klo 13.52 (10 päivää sitten)
Loistavaa! Turskatie 1 (keksitty osoite), kadun puolelta sisälle, hissillä kolmanteen kerrokseen.
Tässä tosin oli pieni ongelma. Kolmannessa kerroksessa oli kaksi ovea, enkä tiennyt kumpi ovi oli oikea.
Muutamaa minuuttia yli kahden oikea ovi avautui.
Mielestäni on aivan asiallista turskalta kirjoittaa rapsa, jossa turska toteaa ajanvarausmenettelyssä olevan ongelmia. Täällä on kirjoitettu vastaavasta ongelmasta koskien erästä toista Lahdessa toimivaa bimboa. S-postit tosiaan olivat yhden rivin senttauksia. Tämä sitten johti omalta kohdaltani siihen, että keskeytin toisen kierroksen varausprosessin.
Miira N:
^ niin, jokainen saa itse nyt päättää, että tarkoittaako tämä yksi lyhyt viestinvaihto sitä, ettei mun kanssa voi koskaan mitään sopia asiallisesti. Onneksi musta löytyy myös positiivisia rapsoja :)
Sun kantasi on tullut selväksi, tosin esimerkkisi ei nyt ihan asettanut palveluntarjoajaa samaan asemaan kuin missä itse olin. Mutta hyvä kuulla, että homma pelaa, 99% myös mun ajanvarauksista näyttää tuolta kuin mainitsemassasi esimerkissä.
palvelunostaja:
--- Lainaus käyttäjältä: MikaM - Maaliskuu 29, 2025, 15:17:33 ---
--- Lainaus käyttäjältä: palvelunostaja - Maaliskuu 29, 2025, 15:06:37 ---”Haluaisin puolen tunnin ajan mutta myös lyhyempi kelpaa” tms. viestisi sen mitä asiakas haluaa sanoa. Sen mitä asiakas todellisuudessa sanoi voi periaatteessa tulkita myös niin, että saattaakin tulla vartin myöhässä ja haluaisi silloin maksaa vain vartista.
Mielestäni Miira olisi tuossa pienellä pelisilmällä voinut halutessaan saada tapaamisen sovituksi, mutta jos on kiireessä mahdollisesti saapuva vartin asiakas niin ymmärrän kyllä hyvin miksi riskianalyysi ratkesi näin. Se on selvää että varsinaista sopimista ei missään kohtaa tuossa ollut tapahtunut.
Asiakkaan turhautuminen on myös ymmärrettävää, mutta ongelman juurisyy oli asiakkaan oma kiire.
Meh.
--- Lainaus päättyy ---
Ilmeisesti tämä viesti olisi liian vaikea.
Puoli tuntia tänään kello 17:45? OK?
Näin eräs PT varmistaa minun kanssa tapaamiset.
--- Lainaus päättyy ---
Toi on se mihin pienellä pelisilmällä olisi halutessaan pystynyt. Mutta kun katsot aikajanaa niin toi viesti olisi lähtenyt 7 minuuttia ennen alkamisaikaa, eikä asiakas vielä edes tiennyt paikkaa, joten tämä homma oli jo vahvasti menossa metsään. Turvallisinta olisi varmaan ollut jättää kokonaan vastaamatta silloin 17.38 tai sanoa vaan että se aika meni jo, seuraava vapaa on klo … En mä siis tota vikojen minuuttien farssia yksin asiakkaan piikkiin laita, mutta ei tässä ollut mielestäni kyse myöskään siitä, että Miiran kommunikointi olisi edes keskivertoa huonompaa.
MikaM:
--- Lainaus käyttäjältä: JämeräpartainenInsinööri - Maaliskuu 29, 2025, 16:24:29 ---Ihan ulkopuolisen mielipiteenä, minusta näyttäisi, että tässä kummallakaan osapuolella ei ollut pahantahtoista aikomusta, vaan tässä vaan kommunikointi epäonnistui, kuten aina välillä käy.
--- Lainaus päättyy ---
Valitettavasti pahantahtoisuus on osalla seksiyrittäjistä ja turskista veressä.
On käynyt jopa niin, että huomautus PT:lle mahdollisesta turskan loukkaantumisriskistä on saanut aikaan niuhotusta.
Eräs sivustolta poistunut kirjoitti aikanaan viisasti.
"Itse tykkään sanoa suoraan tilanteessa, jotta ei jää epäselvyyksiä. Sanon siis kauniisti ja ymmärtäen, sillä ethän voi lukea ajatuksiani. Mistään en kuitenkaan suutu, kunhan kommunikointi pelaa. Jos et kuitenkaan pyydettyäni lopeta, sessio loppuu emmekä enää tapaa."
Seksiyrittäjien tavassa kommunikoida on kuitenkin merkittäviä eroja, hyvässä ja pahassa.
häkkisen isa:
--- Lainaus käyttäjältä: MikaM - Maaliskuu 29, 2025, 16:35:34 ---
Suositan käyttämään seksiyrittäjiä, joiden kanssa ajanvaraus sujuu mutkattomasti, eikä jää tilaa tulkinnoille.
Tässä on tuore esimerkki nopeasta ja selvästä toiminnasta.
ke 19.3, klo 12.30 (10 päivää sitten)
Miten on vapaita aikoja perjantaiksi 21.3 tai 28.3? Ensi tiistai ei tämän hetken tietojen perusteella sovi.
ke 19.3.2025 klo 12.34 (10 päivää sitten)
Perjantaina 21.3. voisi sopia klo 13 tai 14 😊 28.3. vähän huonommin aikoja, ehkä keskellä päivää silloin.
ke 19.3.2025 klo 12.35 (10 päivää sitten)
Perjantai 21.3 kello 14:00 sopii hyvin.
ke 19.3.2025 klo 13.52 (10 päivää sitten)
Loistavaa! Turskatie 1 (keksitty osoite), kadun puolelta sisälle, hissillä kolmanteen kerrokseen.
Tässä tosin oli pieni ongelma. Kolmannessa kerroksessa oli kaksi ovea, enkä tiennyt kumpi ovi oli oikea.
Muutamaa minuuttia yli kahden oikea ovi avautui.
--- Lainaus päättyy ---
olen aivan täsmälleen samaa mieltä! kannattaa tosiaankin ehdottomasti laittaa viestiä vähintään kaksi päivää ennen ehdotettua tapaamista :) näin annetaan palveluntarjoajalle mahdollisuus mutkattomaan ajanvaraukseen ilman tilaa tulkinnoille, ja homma hoituu selvästi ja nopeasti. auton ratista muutaman minuutin varoajalla ei tule kuin paha mieli kaikille osapuolille.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta