Keskustelua paikkakunnittain > Etelä-Suomi
Raportti - Miira
thorath:
--- Lainaus käyttäjältä: häkkisen isa - Maaliskuu 29, 2025, 17:17:50 ---olen aivan täsmälleen samaa mieltä! kannattaa tosiaankin ehdottomasti laittaa viestiä vähintään kaksi päivää ennen ehdotettua tapaamista :) näin annetaan palveluntarjoajalle mahdollisuus mutkattomaan ajanvaraukseen ilman tilaa tulkinnoille, ja homma hoituu selvästi ja nopeasti. auton ratista muutaman minuutin varoajalla ei tule kuin paha mieli kaikille osapuolille.
--- Lainaus päättyy ---
Omat kokemukset näistä useita päiviä etukäteen varauksista on että sitä huonommin ne tahtovat toteutua mitä ennemmin ajan varaa.
Sen vuoksi en uusilta varaa aikaa kuin korkeintaan tunteja etukäteen ja vain 30 minuutin ajan. Vakkarit on asia erikseen.
MikaM:
--- Lainaus käyttäjältä: häkkisen isa - Maaliskuu 29, 2025, 17:17:50 ---
--- Lainaus käyttäjältä: MikaM - Maaliskuu 29, 2025, 16:35:34 ---
Suositan käyttämään seksiyrittäjiä, joiden kanssa ajanvaraus sujuu mutkattomasti, eikä jää tilaa tulkinnoille.
Tässä on tuore esimerkki nopeasta ja selvästä toiminnasta.
ke 19.3, klo 12.30 (10 päivää sitten)
Miten on vapaita aikoja perjantaiksi 21.3 tai 28.3? Ensi tiistai ei tämän hetken tietojen perusteella sovi.
ke 19.3.2025 klo 12.34 (10 päivää sitten)
Perjantaina 21.3. voisi sopia klo 13 tai 14 😊 28.3. vähän huonommin aikoja, ehkä keskellä päivää silloin.
ke 19.3.2025 klo 12.35 (10 päivää sitten)
Perjantai 21.3 kello 14:00 sopii hyvin.
ke 19.3.2025 klo 13.52 (10 päivää sitten)
Loistavaa! Turskatie 1 (keksitty osoite), kadun puolelta sisälle, hissillä kolmanteen kerrokseen.
Tässä tosin oli pieni ongelma. Kolmannessa kerroksessa oli kaksi ovea, enkä tiennyt kumpi ovi oli oikea.
Muutamaa minuuttia yli kahden oikea ovi avautui.
--- Lainaus päättyy ---
olen aivan täsmälleen samaa mieltä! kannattaa tosiaankin ehdottomasti laittaa viestiä vähintään kaksi päivää ennen ehdotettua tapaamista :) näin annetaan palveluntarjoajalle mahdollisuus mutkattomaan ajanvaraukseen ilman tilaa tulkinnoille, ja homma hoituu selvästi ja nopeasti. auton ratista muutaman minuutin varoajalla ei tule kuin paha mieli kaikille osapuolille.
--- Lainaus päättyy ---
Sama PT tosin tarjosi minulle aikanaan peruutusaikaa samalle päivälle. Tiistaiaamuna oli sovittu tapaaminen seuraavan viikon tiistaille. Muutamaa tuntia myöhemmin minulle tarjottiin peruutusaikaa samalle tiistaille. Jos aikaa olisi tarjottu aamulla, tapaaminen olisi voinut onnistua samana päivänä tai jos paikka olisi ollut esimerkiksi Kalliossa. Arvioin, että paikan hankalan sijainnin takia ei kannata suostua muutokseen. Kesän liikenneremonttien johdosta matka-aika oli julkisilla noin kaksi tuntia. Remonttien valmistuttua pelipaikalle pääsi vajaassa tunnissa.
Pidän hieman omituisena, että joku pitää ostajan kiirettä juurisyynä siihen, miksi tapaaminen meni vihkoon.
Ei pitäisi olla vaikeata lähettää viestiä, että tarjous on voimassa, jos siihen on vastattu hyväksyttävästi kello XX.XX. Tämän kellonajan jälkeen en voi taata tapaamista.
Ei ole kovin harvinaista, että myös PT:eet vastaavat huonosti asiakkaiden viesteihin. Oma ennätykseni on, vastaus tuli kuudessa viikossa ja aikaa ehdotettiin ["Sopiiko, että varaan tämän ajan sinulle?"] aikaa neljän viikon päähän. Olisin tietenkin voinut kettuilla tai jättää vastaamatta tarjoukseen. Vastasin kuitenkin, etten tiedä aikataulujani noin pitkälle. Tämän jälkeen ehdotettiin aikaa parin viikon päähän.
Maalainen88:
Anteeksi, että taas olen sekantumassa tähänkin,mutta eikös tämä vänkääminen voisi jo kohta riittää, on sitten matkan varrella kukakin tehnyt virheitä tai sitten ollut tekemättä, lueskellaan itse kukakin ketjua ja otetaan opiksemme, pitää aina muistaa, että meitä on moneen junaan ja jotenkin on löydettävä oma tilamme jokaisen.
Frank Debil:
Komppaan edellistä. Nyt saa pikkuasia hieman liikaa huomiota..
"Omat kokemukset näistä useita päiviä etukäteen varauksista on että sitä huonommin ne tahtovat toteutua mitä ennemmin ajan varaa"
Tässä myös samoilla linjoilla. Itse toimin lähes aina niin että laitan kyselyä jo edellisenä päivänä ja jos saadaan sopimus aikaan, vahvistan sen sitten vielä 1-2 tuntia ennen tapaamista. Useimmiten tämä toimii eikä aikatauluja tarvitse vekslata. Ja onhan se kiva fiilistellä hetken jo ennakkoon mitä tuleman pitää..🥰
HarryPotter:
Samaa mieltä insinöörin kanssa, että kommunikointi ei kummankaan puolelta ole mielestäni mennyt pulkkaan.
Ehkäpä Miira ja Pekka voisivat ihan kahdestaan sopia asian yksityisviesteillä, kun tietävät faktat paremmin :drinking:
Jos se ei sitten mitenkään onnistu, niin ainahan tänne voi vielä muutaman uuden aiheen asiasta perustaa :whipping:
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta