Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

Palveluntarjoajan näkökulma raporteista

<< < (13/20) > >>

FortySexN2:
Täällä tosiaan hupakko voi pyytää poistamaan kaikki kirjoitukset koskien itseään tai jättää ne ketjut eloon mitkä ovat positiivisia. Ilmeisesti myös ilmoitukset feikeistä voi poistattaa, vaikka mode joskus sitä kommentoi toisin. Myös RE:llä voi kieltää rapsaamisen. Se on mun mielestä ihan ok, mä vaan en käytä sellaisen palveluntarjoajan palveluita.

Tuplawee:
Poisto-oikeus koskee vain ko. pt:n raporttiketjuja, ei yleisissä ketjuissa hänestä käytyä keskustelua, jos se ei loukkaa yksityisyyttä. Ts. pt:n ei ole mahdollista täysin aukottomasti moderoida häntä itseään koskevaa keskustelua.

samuel:

--- Lainaus käyttäjältä: palvelunostaja - Maaliskuu 29, 2025, 23:58:08 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Venla - Maaliskuu 29, 2025, 17:50:35 ---
--- Lainaus käyttäjältä: palvelunostaja - Maaliskuu 29, 2025, 08:19:57 ---Olipa suoraan sanottuna hämmentävä kirjoitus.

Oletko seurannut mitä ja ketä tänne on viimeisen vuoden aikana oma-aloitteisesti rapsattu? Vai oliko ihan tarkoituskin haukkua uudemman porukan lisäksi käytännössä koko RE:tä käyttämättömän skenen nykybisnekset?

--- Lainaus päättyy ---

Siihen olenko seurannut, niin jonkin verran, mutta ihan hihasta ravistamalla sanoisin, että aivan taatusti on paljon myös mennyt ohi. En mä ihan kaikkea aina lue. Ja en pidä tilastoa mitä tullut luettua ja mitä ei.  :)

En ehkä ihan saa kiinni, mikä tuossa olisi ollut erityisesti juuri tällä hetkellä uudemman porukan tai RE:tä käyttämättömien bisneksiä dissaavaa? Pahoittelut joka tapauksessa kollegoille, jos heille sellainen tunne tuli. Toki, enpä nyt tiedä henk.koht. kovin montaa jotka koskaan minään aikakautena olisi tilailleet/feikanneet rapsoja itsestään.

--- Lainaus päättyy ---

Mainitsen RE:n koska siellä sulla on tuoreita rapsoja, mutta niillä ketkä ei siellä mainosta ei tietenkään ole.

Jos siis tasapuolisuuden nimissä RE unohdetaan, niin kuinka paljon rapsoja tänne saitille tulee? Sua itseäsi on rapsattu täällä viimeksi 2022. Siis niin että joku itse päättää kirjoittaa hiljattain tapahtuneesta tapaamisesta. Väittäisin että aika monen tunnetun suomalaisen pt:n osalta tilanne on samantapainen: rapsoja tulee todella vähän ja saattaa helposti olla yli vuoden taukoja. Sekä sinä että nämä muut olette mun kokemuksen mukaan kuitenkin ihan hyvää seuraa tapaamisilla. Joten kun kirjoitat esim.

--- Lainaus ---selkeestikään palveluntaso ei itsestään tuota hyviä rapsoja, koska kokemuksella, kyllä ne hyvät rapsat tulee ihan automaattisesti, jos oikeasti tekee duuninsa hyvällä ja rehellisellä työmoraalilla.
--- Lainaus päättyy ---

niin musta tuntuu, että joko olet huomattavan kriittinen lähes kaikkia kohtaan; että sille on varmaan joku lipsuvasta työmoraalista johtuva syy jos rapsoja ei enää tule. Tai sitten sulta on jäänyt joku muutos rapsailussa huomaamatta.

Ja jos rapsailu on viime vuosina vähentynyt dramaattisesti siitä mitä se joskus oli, niin kuinka monta vuotta tässä parin vuoden aikana alalla aloittaneiden pitäisi vain hiljaa odottaa niitä rapsoja? Ja oikeastaan, miksi ylipäätään pitäisi vain odottaa? Toistaiseksi ainoa esiin tullut syy on että muuten sinä henkilökohtaisesti tulet ja haukut huonoksi ja epätoivoiseksi, koska näin oli sexworkilla ilmeisesti tapana tehdä. Se ei ole mun mielestä kovin hyvä syy.

Tämä on siis se mikä mua ihmetyttää. Koitin tässä ynnäillä ja multa on tässä parin vuoden sisään ainakin viisi eri pt:tä tapaamisen lopuksi tai jälkikäteen viestillä pyytänyt rapsaa. Heistä neljällä palvelun taso ei häpeä kenellekään, joten en yhtään ymmärrä miltä pohjalta nuo sun kommentit rapsoja pyytävistä oikein tuli.

Vain yhdeltä meinasin kysyä että kuvitteleeko oikeasti että siitä tulisi positiivinen rapsa, mutta päätin ettei mua oikeastaan kiinnosta minkäänlainen jatkokeskustelu. Kukaan ei ole sanonut mitä pitäisi kirjoittaa tai tarjonnut mitään muuta palkkiota kuin auttamisen iloa.

--- Lainaus päättyy ---

Tässä minusta monia hyviä pointteja. Rapsailu ylipäätään on vähentynyt paljon. Se on varmasti yksi asia, mikä saa jotkut uudemmat palveluntarjoajat pyytämään rapsaamista, koska haluavat lisää näkyvyyttä. Pidempään alalla olleilla on jo rapsansa olemassa, jotka löytyy hakutoiminnolla. Vähän aikaa sitten yksi pt minulle harmitteli, kun eräs sivusto, jossa hänellä oli vuosien varrelta paljon rapsoja, putosi jälleen kerran verkosta. Siinä meni mahdollisesti kaikki rapsat. Toisaalta juuri uudet tuttavuudet saattavat saada niitä uusia rapsoja. Ei vanhoista tuttavuuksista vain ole järkevää kirjoittaa joka kerta uutta rapsaa. Toki heilläkin kokoajan tulee uusia asiakkaita, mutta olen huomannut, että uuden ketjun avautuessa sinne alkaa herkemmin keräytyä muidenkin rapsoja. Kauas painuneet eivät niinkään enää niitä saa.

Edelleen rapsat palvelevat pääasiassa muita ostajia. Niille niitä kirjoitetaan. Jos rapsa on siinä sivussa mainos myös pt:lle, niin sitä se sitten on. Ei sellaisen teko ainakaan minua haittaa. Mitään palkkaa noista ei saa missään muodossa, niin ei niiden todenperäisyyttä tarvitse miettiä.

Alalla kuin alalla on niin, että se nimen saaminen tunnetuksi vaatii alkuunsa enemmän. Kaikki tietävät esim Gigin, vaikka hänen toiminnastaan on todella pitkä aika. Eli minusta pidempään toimineiden ei kannata verrata itseään uusiin, jotka pyrkivät saamaan itseään tunnetuksi.

AnniAuringonkukka:

--- Lainaus käyttäjältä: samuel - Maaliskuu 30, 2025, 14:28:06 ---Eli minusta pidempään toimineiden ei kannata verrata itseään uusiin, jotka pyrkivät saamaan itseään tunnetuksi.

--- Lainaus päättyy ---

No tämäpä juuri.

Vuosikymmenessä markkinat ovat muuttuneet. Tässä välissä on tulleet esim. OnlyFans, jonne menee varmasti osa rahoista jotka ennen tätä sivustoa ois kenties laitettu livetapaamisiin. Sokerisuhteet on yleistyneet, ja kyllähän jotkut Ibiza-influt myy suoraan sanottuna seuraansa ja persettä, vaikkei he varmasti hommaansa seksityöksi myöntäiskään. Taantuman seurauksena ja stigman laskun (kiitos uutterien seksityöaktivistien) myötä alalle tulee koko ajan enemmän väkeä, vaikka toki asiakkaitakin on absoluuttisesti kai enemmän kun heillekin stigma hitaasti laskee. Vaikeita juttuja virallisesti mitata, mutta onhan se selvää että nää ei mitenkään ole samat markkinat kuin 10-30v sitten.

Itsehän mulla on Lapin harvoina suomihoroina ollut toistaiseksi megahelpot oltavat. Sosiaalinen luonne, uuden tytön kysyntä ja isot luomutissit (mikä on oikeasti todella merkittävä etu jota ei voi aliarvioida) on tehneet tästä mulle asiakashankinnan osalta lastenleikkiä. Mun markkinointikulut on olleet kotona ollessa joku 5-10€/kk jos sitäkään.

Pk-seudulla asia on aivan eri. Just nyt RE:ssa on 117 ilmoitusta ja naapurissa 380 pelkästään Helsingissä. Osa ilmoittajista on molemmilla sivuilla, paljon on feikkejä tai sama mimmi, mutta isoja määriä nuo silti on. Tunnen myötätuntoa Etelä-Suomen kollegoita kohtaan. Siellä pitää tehdä ihan eri lailla töitä näkyvyyden, nimenluomisen ja myös vanhojen asiakkaiden pitämisen eteen. Rapsat on tähän yksi keino, siksi niitä nykyään suoraan pyydetään.

AnniAuringonkukka:
Sen vielä lisään: kokenut kaarti on täällä kuitenkin täysin oikeassa siinä, että rautainen asiakaspalvelu, ammattiylpeys ja korkea työmoraali on se kaikkein tärkein.

Paras tulos tulee kun jokaista asiakasta kohtelee kuin kuninkaallista (huom. ei Ranskan vallankumouksen ajan kruunupäitä, mestaus lienee huonoa bisnekselle) 👑

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta