Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

Palveluntarjoajan näkökulma raporteista

<< < (12/20) > >>

Venla:

--- Lainaus käyttäjältä: palvelunostaja - Maaliskuu 29, 2025, 08:19:57 ---Olipa suoraan sanottuna hämmentävä kirjoitus.

Oletko seurannut mitä ja ketä tänne on viimeisen vuoden aikana oma-aloitteisesti rapsattu? Vai oliko ihan tarkoituskin haukkua uudemman porukan lisäksi käytännössä koko RE:tä käyttämättömän skenen nykybisnekset?

--- Lainaus päättyy ---

Siihen olenko seurannut, niin jonkin verran, mutta ihan hihasta ravistamalla sanoisin, että aivan taatusti on paljon myös mennyt ohi. En mä ihan kaikkea aina lue. Ja en pidä tilastoa mitä tullut luettua ja mitä ei.  :)

En ehkä ihan saa kiinni, mikä tuossa olisi ollut erityisesti juuri tällä hetkellä uudemman porukan tai RE:tä käyttämättömien bisneksiä dissaavaa? Pahoittelut joka tapauksessa kollegoille, jos heille sellainen tunne tuli. Toki, enpä nyt tiedä henk.koht. kovin montaa jotka koskaan minään aikakautena olisi tilailleet/feikanneet rapsoja itsestään.

Koko juttuhan alkoi muisteloista Opiston ajoilta, ja siitä että sitä tapahtui sielläkin. On aina tapahtunut. Ja mun fiilis asian suhteen on ollut hyvin sama aina. Kyllä mä arvostelin asiaa silloinkin. Ja tuun arvostelemaan todennäköisesti jatkossakin.

Joten, ei ainakaan ollut tarkoitus kohdistaa juuri vain tähän hetkeen skenessä noita kommentteja. Vaan ihan yleisesti mihin aikakauteen tahansa kun tuota tapahtuu.
Mutta eihän mulla ole toki ollut kokemusta miten asiat skenessä menee pitkän päälle, ennen kuin olin ollut skenessä pitkän päälle.
Ja se fiilis mikä mulla oli alusta asti, mikä aluksi oli enemmän vain fiilis, on vain saanut vahvistusta kokemuksen karttuessa skenestä.

Mitä RE:hen tulee, en ole sen suurin fani. Mielestäni olen täälläkin tuonut esille, etten ole siihen kovin tyytyväinen. Ilmoittelen siellä oikeastaan vain turneilla, en aina silloinkaan, eikä se ole mun pääasiallinen ilmoittelukanava.
Eikä mulla myöskään ole mitään tunteenpaloa sen suhteen, käyttääkö joku sitä vai ei. En mä sitä ilmoitusalustana itse olisi ainakaan hehkuttamassa kellekään. Siinä on hyvät ja huonot puolensa, mutta se on sitten eri keskustelun aihe.

Mutta tuosta mun omastakin rajallisesta RE:n käytöstä johtuen, niin miten mä olisin dissaamassa ketään joka sitä ei käytä...
Taiiiii, voihan sitä tietty olla kaksinaismoralisti, olla käyttämättä itse ja kritisoida alustaa & samalla haukkua sitten kaikki muut jotka ei halua sitä käyttää. ;D

Kirjoituksen tarkoitus oli antaa palveluntarjoajan näkökulma rapsoista. Ketjun otsikko hieman ohjasi siihen. :)

palvelunostaja:

--- Lainaus käyttäjältä: Venla - Maaliskuu 29, 2025, 17:50:35 ---
--- Lainaus käyttäjältä: palvelunostaja - Maaliskuu 29, 2025, 08:19:57 ---Olipa suoraan sanottuna hämmentävä kirjoitus.

Oletko seurannut mitä ja ketä tänne on viimeisen vuoden aikana oma-aloitteisesti rapsattu? Vai oliko ihan tarkoituskin haukkua uudemman porukan lisäksi käytännössä koko RE:tä käyttämättömän skenen nykybisnekset?

--- Lainaus päättyy ---

Siihen olenko seurannut, niin jonkin verran, mutta ihan hihasta ravistamalla sanoisin, että aivan taatusti on paljon myös mennyt ohi. En mä ihan kaikkea aina lue. Ja en pidä tilastoa mitä tullut luettua ja mitä ei.  :)

En ehkä ihan saa kiinni, mikä tuossa olisi ollut erityisesti juuri tällä hetkellä uudemman porukan tai RE:tä käyttämättömien bisneksiä dissaavaa? Pahoittelut joka tapauksessa kollegoille, jos heille sellainen tunne tuli. Toki, enpä nyt tiedä henk.koht. kovin montaa jotka koskaan minään aikakautena olisi tilailleet/feikanneet rapsoja itsestään.

--- Lainaus päättyy ---

Mainitsen RE:n koska siellä sulla on tuoreita rapsoja, mutta niillä ketkä ei siellä mainosta ei tietenkään ole.

Jos siis tasapuolisuuden nimissä RE unohdetaan, niin kuinka paljon rapsoja tänne saitille tulee? Sua itseäsi on rapsattu täällä viimeksi 2022. Siis niin että joku itse päättää kirjoittaa hiljattain tapahtuneesta tapaamisesta. Väittäisin että aika monen tunnetun suomalaisen pt:n osalta tilanne on samantapainen: rapsoja tulee todella vähän ja saattaa helposti olla yli vuoden taukoja. Sekä sinä että nämä muut olette mun kokemuksen mukaan kuitenkin ihan hyvää seuraa tapaamisilla. Joten kun kirjoitat esim.

--- Lainaus ---selkeestikään palveluntaso ei itsestään tuota hyviä rapsoja, koska kokemuksella, kyllä ne hyvät rapsat tulee ihan automaattisesti, jos oikeasti tekee duuninsa hyvällä ja rehellisellä työmoraalilla.
--- Lainaus päättyy ---

niin musta tuntuu, että joko olet huomattavan kriittinen lähes kaikkia kohtaan; että sille on varmaan joku lipsuvasta työmoraalista johtuva syy jos rapsoja ei enää tule. Tai sitten sulta on jäänyt joku muutos rapsailussa huomaamatta.

Ja jos rapsailu on viime vuosina vähentynyt dramaattisesti siitä mitä se joskus oli, niin kuinka monta vuotta tässä parin vuoden aikana alalla aloittaneiden pitäisi vain hiljaa odottaa niitä rapsoja? Ja oikeastaan, miksi ylipäätään pitäisi vain odottaa? Toistaiseksi ainoa esiin tullut syy on että muuten sinä henkilökohtaisesti tulet ja haukut huonoksi ja epätoivoiseksi, koska näin oli sexworkilla ilmeisesti tapana tehdä. Se ei ole mun mielestä kovin hyvä syy.

Tämä on siis se mikä mua ihmetyttää. Koitin tässä ynnäillä ja multa on tässä parin vuoden sisään ainakin viisi eri pt:tä tapaamisen lopuksi tai jälkikäteen viestillä pyytänyt rapsaa. Heistä neljällä palvelun taso ei häpeä kenellekään, joten en yhtään ymmärrä miltä pohjalta nuo sun kommentit rapsoja pyytävistä oikein tuli.

Vain yhdeltä meinasin kysyä että kuvitteleeko oikeasti että siitä tulisi positiivinen rapsa, mutta päätin ettei mua oikeastaan kiinnosta minkäänlainen jatkokeskustelu. Kukaan ei ole sanonut mitä pitäisi kirjoittaa tai tarjonnut mitään muuta palkkiota kuin auttamisen iloa.

MikaM:

--- Lainaus käyttäjältä: Viveca - Maaliskuu 29, 2025, 09:18:12 ---Kyllä sen oli juurikin tarkoitus olla se neutraali toteaminen aikojen muuttumisesta uusien ja nuorempien sukupolvien myötä. Ilmeisen huonosti vaan esitettynä.

--- Lainaus päättyy ---

PT voi tarvittaessa kirjoittaa itse omat kehunsa. Törmäsin reiluun kahteenkymmeneen kehuvaan arvosteluun. Kaikissa näkyi olevan sama kirjoitustyyli ja kaikki osa-alueet palvelussa olivat hyviä. Sitä ihmettelin, että melkein kaikki arvostelijat olivat kirjoittaneet vain yhden arvostelun. Lisäksi arvostelu oli usein kirjoitettu heti tapaamisen jälkeen.

Titta55:

--- Lainaus käyttäjältä: petite - Maaliskuu 27, 2025, 11:42:01 ---Jotkut varmasti miettivät miksi osa palveluntarjoajista ei halua raportteja itsestään – sehän voisi olla hyvää markkinointia ja tuoda lisää asiakkaita! Vai onko palveluntarjoajalla jotain salattavaa, kun hän ei halua itsestään mitään kirjoitettavan?

Totuus on, että kyse ei ole mistään salailusta vaan yksinkertaisesti yksityisyydestä ja turvallisuudesta, jotka ovat meille kaikille varmasti tärkeitä asioita. Jokainen meistä ansaitsee oikeuden päättää kirjoitetaanko meistä julkisesti vai ei.

Raportit voivat sisältää yksityiskohtia jotka tekevät meistä tunnistettavia tai paljastavat tietoa, jota emme halua jakaa laajemmalle yleisölle. Internetissä tieto ei myöskään unohdu – kerran julkaistu teksti voi vaikuttaa elämäämme vielä vuosienkin päästä, vaikka elämäntilanne olisi jo muuttunut.

Meidän työmme on henkilökohtaista ja palveluntarjoajina olemme myös ihmisiä – emme tuotteita tai julkista omaisuutta. Jokaisella on oikeus tulla kohdelluksi kunnioittavasti. Meidän ei pitäisi joutua huolehtimaan – mitä jos joku kirjoittaa meistä jotain mikä voi saattaa meidät vaaraan tai paljastaa oikean henkilöllisyytemme.

On myös tärkeää muistaa, että näitä sivustoja lukevat muutkin kuin ne jotka kirjoittavat tänne.

Toivon että tämä näkökulma auttaa ymmärtämään miksi jotkut meistä eivät halua julkaisuja itsestään – ja miksi niiden kirjoittaminen voi aiheuttaa haittaa, vaikka tarkoitus olisi hyvä.
Se ei myöskään tee palveluntarjoajasta automaattisesti huonompaa jos hänestä ei löydy raportteja hänen omasta toiveestaan.

Jotkut haluavat tehdä tapaamisia matalalla profiililla ja mielestäni sen pitäisi olla sallittua, varsinkin kun alaan liittyy edelleen valtava stigma.

--- Lainaus päättyy ---

Kyllä,Petite,asia on juuri niin kuin kirjoitit!

MikaM:
Suomessa on sananvapaus. Kukaan ei voi ennakoivasti kieltää toista ihmistä kirjoittamasta tänne. En löytänyt sivustolta tarinaa, joka kertoisi, miksi tämä sivusto on olemassa. Jos turskat eivät saisi vaihtaa tietoja asiakaskokemuksistaan, niin tämä sivusto voisi siirtyä Suomi24 alaisuuteen?

Alla on määritelty virolaisen vastaavan sivuston periaatteet. Periaatteet on määritelty syyskuussa 2005.

Tuolloin sivusto oli epäsuorasti Suomen Keltaisten sivujen kilpailija. Virossa oli aikaisemmin vastaava sivusto, mutta Suomen Keltainen sivusto osti sen itselleen ylläpitäjältä. Tämä sai sitten muutaman virolaisen puuhamiehen perustamaan uuden sivuston, jota on pyöritetty vapaaehtoisella kolehdilla kohta kaksi vuosikymmentä. 

F69

Tällä foorumilla ei edistetä prostituutiota tai välitystoimintaa - sivusto on ensisijaisesti tarkoitettu miehille keskustelemaan naisista ja maailmasta sekä vaihtamaan tietoja. Foorumi ei syrji ketään sukupuolesta, uskonnosta tai ihonväristä riippumatta.

Jos olet alaikäinen tai jos kuvien seksuaalinen sisältö loukkaa sinua millään tavalla, valitse toinen sivusto.

Jos löydät foorumilta totuudenvastaista tai sopimatonta materiaalia (kuten valokuvia), ilmoita siitä ylläpitäjälle tai moderaattoreille ja pyydä perustellusti tällaisten valokuvien tai kirjoitusten poistamista. Tämä sivusto kunnioittaa ihmisten henkilökohtaisia oikeuksia.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta