Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

Palveluntarjoajan näkökulma raporteista

<< < (14/20) > >>

Ilotikku:

--- Lainaus käyttäjältä: Viveca - Maaliskuu 27, 2025, 21:32:03 ---Tuo rapsan pyytäminen on nyt joku ihan uusi juttu. Sexworkillä aikoinaan jo pelkkä epäilys tilausrapsasta sai pskamyrskyn aikaiseksi. Niitä ei todellakaan pyydelty (tai ainakaan julkisesti sellaista myönnetty puolin eikä toisin), koska se ei ollut hyväksyttävää. En kehtaisi itsekään pyytää.

--- Lainaus päättyy ---

Kyllä niistä useista kymmenistä mun kirjoittamista rapsoista osa oli tilattuja, enkä huomannut mitään paskamyrskyjä. Mitään vastapalveluksia en koskaan saanut saati halunnut ja kirjoitin aina rehellisen, joskin värikkäälle tyylilleni uskollisen kertomuksen tapahtumista.

AnnaVonB:

--- Lainaus käyttäjältä: Venla - Maaliskuu 29, 2025, 01:57:11 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Viveca - Maaliskuu 27, 2025, 21:32:03 ---Tuo rapsan pyytäminen on nyt joku ihan uusi juttu. Sexworkillä aikoinaan jo pelkkä epäilys tilausrapsasta sai pskamyrskyn aikaiseksi. Niitä ei todellakaan pyydelty (tai ainakaan julkisesti sellaista myönnetty puolin eikä toisin), koska se ei ollut hyväksyttävää. En kehtaisi itsekään pyytää.

--- Lainaus päättyy ---

Jep. Noin se oli. Ja mä en ole pystynyt päivittämään mun aivoja vieläkään ajattelemaan tuota asiaa millään tavalla positiivisena.
Tuollaiset rapsat on ns. ostettuja, jolloin ne on aina enemmän tai vähemmän feikkejä ja kuinka epätoivoinen palveluntarjoajan täytyy olla alentuakseen tekemään tuollaista.
Palvelun tarjoaja on tuolloin vähintäänkin todella epävarma itsestään & selkeestikään palveluntaso ei itsestään tuota hyviä rapsoja, koska kokemuksella, kyllä ne hyvät rapsat tulee ihan automaattisesti, jos oikeasti tekee duuninsa hyvällä ja rehellisellä työmoraalilla.

--- Lainaus päättyy ---

Kyllä mun on nyt ihan pakko sanoa että tälläsestä ylimielisyydestä tulee todella paha mieli. Siis minkälainen ihminen oikein kirjoittaa tällä tavalla? Ensimmäistä kertaa tällä saitilla näen että kollega on alentunut sanavalinnoissaan trolliturskien tapaan esittää asiat.

Etkö sä lainkaan kykene näkemään minkälaista on aloittaa tässä maailman ajassa tämä työ ja kilpailla sadan muun samassa kaupungissa ilmoittavan kanssa?

Rapsakulttuuri on muuttunut siitä mitä se oli niinä aikoina kun sä olet omasi kerännyt ja maailma on muutenkin erilainen kuin sun uran alkuaikoina.

Mä olen siis sun mielestä epätoivoinen ja epävarma ja mun palvelun taso on huono, kun en ole saanut rapsoja ennen kuin pyysin niitä kertomalla, että mua saa muuten rapsata? Mulle on niin moni sanonut, että eivät uskalla suomalaisia rapsata ilman, että on lupa siihen, eivätkä edes kehtaa sitä kysyä siinä pelossa, että se loukkaa PT:tä.

Ei rapsat tule nykyään enää automaattisesti jos palvelu on hyvää, eihän suurin osa mun asiakkaista ole koskaan saitista kuullutkaan, enkä yleensä käytä markkinointiin RE:tä. Joten mistäpä niitä rapsoja silloin kertyisi jos ei kertomalla että on lupa rapsata?

Mun mielestä vanhat konkarit tiskin molemmilla puolilla saisi nyt unohtaa sen SW:n ja muut vanhat kuopatut käytännöt, joita ei ole enää olemassakaan! Mitä sitten jos ennen oli erilailla? Ei me enää olla siellä mitä oli 10 tai 15 vuotta sitten, kaikki muukin oli silloin erilailla, maailma on muuttunut ja sen mukana pitää muuttua. Jotenkin tää "ennen oli kunnollista" meininki kuulostaa lähinnä mun mummilta jonka mielestä kaikki oli paremmin 80-luvulla.

Se että sä et jotain kehtaa tehdä ei tarkoita, että ne jotka kehtaa luoda muutosta olis jotenkin epätoivoisia.

JämeräpartainenInsinööri:
Hieman alle kolme vuotta vanhana turskana, rapsoilla täällä on oikeasti merkitystä minulle. Kuten täällä (tai muualla, esim redditissä) PT:n kirjoittelu häneen yhdistettävällä nimimerkillä <-- vielä tärkeämpää!

Toki, lueskelin aikoinaan ihan lurkerina alkuperäistä sihteeriopistoa/sexworkkia, ajankuluksi, silloin ilman aikomusta ryhtyä itse maksavaksi asiakkaaksi. En kyllä muista mitään noilta ajoilta, eli vanhojen konkareiden kadonneet rapsat eivät minuun vaikuta.

Olen täällä muutamaan olemassaolevaan rapsaketjuun laittanut jotain vastinetta oman kokemuksen perusteella. Ekalla kerralla kysyin erikseen sopisiko se (kun olin niin innoissani löydettyäni itselleni hyvin yhteensopivan PT:n), sen jälkeen olen olettanut, että jos ketju on olemassa, ja jos annan hyvää palautetta, siitä ei liene haittaa PT:lle. Onneksi ei ole ikinä (vielä?) tullut tarvetta antaa negatiivista rapsaa.

Rapsaaminen on mielestäni vähän samanlaista kuin johonkin TripAdvisoriin ravintolan arvostelu ... toki jos ravintola erikseen lyö silmille "anna meille hyvää palautetta ja saat alennuksen", niin se laittaa minut "no en todellakaan" moodiin. Tai jos ravintola erikseen toivoo rapsaa, jos se oli oikeasti hyvä, niin ehkä. Sama olisi tapahtunut ehkä ilmankin toivetta.

Ikinä en ole saanut alennusta (tai antanut alennusta  ;D) rapsaamisesta. Mutta olen keskustellut rapsoista, ilmiönä, ja siitä, että onko lupa rapsaamiseen.

samuel:
Mun mielestä saitti on monessa mielessä paljon parempi, mitä keltaiset sivut oli. Jotain puuttuu,kuten ilmoitukset ja chat, mutta ne varmaan mutkistaisivat asioita. Kyllä täällä on luetetumman oloiset rapsat eikä niin myrkyllinen ilmapiiri. Vähemmän trolleja jne. Vaikka olen vanha jäärä, joka käytti keltaisia sivuja jo 90-luvulla, niin en mitenkään kaipaa niitä takaisin saitin tilalle. Minusta tytöt ovat myös parantuneet. Järkeviä ja oikealla tavalla ammattimaisia. Tiedät selkeästi mitä saat ja mihin hintaan. En tiedä, onko tämä tuntuma minulla vain siksi, että en osta peruspillua ollenkaan. Sitä on ehkä aina ollut eri tavalla tarjolla. Minusta ajat eivät ostajan kannalta olleet paremmat. Ehkä silti itsekin on ostajana kehittynyt.

Pertti Ström:

--- Lainaus käyttäjältä: samuel - Maaliskuu 30, 2025, 17:57:08 ---Mun mielestä saitti on monessa mielessä paljon parempi, mitä keltaiset sivut oli.

--- Lainaus päättyy ---
Tätä on helppo kompata. Itse kirjoittelin reilut 10 vuotta taaksepäin Tampereen rapsoista vähintään 30 % ja niitä tuli joka viikko useita ja nimenomaan uusista rapsaamattomista.Olin pioneeri vaikka ratsuväen miehiä olenkin.

Mitä tuli palkaksi? Erimittaisia banneja ja lopulta
määrittelemättömän mittainen, ainoa kuulemma Sexworkin historiassa  ;)

Tästä tullaankin siihen, että  pitäisikö sitä jokin kyhäelmä saada aikaiseksi muuallekin kuin Praha-ketjuun..

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta