Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Pt! Otatko varausmaksun?  (Luettu 21713 kertaa)

Poissa Morjens

• Sr. Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Pt! Otatko varausmaksun?
« Vastaus #200 : tänään kello 17:54:05 »
Mä otan nimellisen ja periaatteellisen varausmaksun, 10e, joka vähennetään loppusummasta. Maksutapoja on useampia, sellaisiakin missä säilyy anonymiteetti eikä kotona kukaan kysele tilitapahtumien perusteella mitä maksettu.
Paljon olen ympäri maata kiertävien kollegoiden kanssa jutellut ja Tampereen seutu nousee usein puheissa oharien ja hupivarailijoiden määrässä ihan omaan kastiinsa. Siksi moni on ottanut varausmaksun käyttöön. Itselläni on tilanne, etten ota asiakkaita vastaan kotona, joten incallitkin teen paikassa jonne mun täytyy ajaa noin tunti suuntaansa ja paikan käytöstäkin maksan korvauksen. Ihan huvin vuoksi ja rakkaudesta lajiin kun tätä aikansa tekee huomatakseen, ettei asiakasta näy eikä kuulu, alkaa leppoisammallekin hupakolle tulla mieleen voisiko se nimellinen varausmaksu auttaa tässä asiassa.

Ymmärrän kyllä, jos asiakkaat miettii, että tulevatko kusetetuiksi kun maksavat tuntemattomalle ennakkoon varausmaksun. Ajatelkaapa asiaa hupakon kannalta. Jos vaikka kuukaudessa 10% asiakkaista tekee oharit, kuinka paljon se vaikuttaa kokonaisuudessa? Ei pelkästään ne paikkaan ajelut ja maksut, mutta mahdollisesti tällaisten takia toteutumatta jääneet oikeat asiakastapaamiset, viestittelyihin mennyt aika yms. Ja millä todennäköisyydellä pt kusettaa varausmaksun? Toki omaa järkeään on suotavaa käyttää näissäkin, että kenelle maksaa ja miten. Monesti täällä sanotaan että vain tunnetuille ja hyviä rapsoja saaneille kannattaa edes harkita.
Ite suht tuoreena, marraskuussa vasta alottaneena, haluaisin kuitenkin muistuttaa, että nuohan eivät ole se, minkä perusteella luotettavuuden voi ainoastaan päätellä. Aloittelijoilla kun harvemmin on heti alkuun niitä rapsoja ja nimikin kertyy vasta ajan kanssa.
Ja tosiaan, onhan monella muullakin alalla käytössä varausmaksu, miksi tämä olisi niin eri asia? Lisäksi sille varausmaksulle on varmasti alalla kuin alalla syynsä, ja se harvemmin taitaa olla se pt:n rahanahneus tai intohimona kusettamiseen.

On siinä se ero, ettei ole kuluttajansuojaa.
Et saa sitä varausmaksua takaisin, jos pt niin päättää. Toisaalta tuo sinun nimellinen varausmaksu ei haiskahda kenellekään huijaukselta. Jos joku yrittää huijata, niin ei noin pienellä.

Voisin harkita varausmaksua sellaiselle kenen luona olen käynyt ja luotettavaksi todennut, mutta poikkeuksena voisin myös harkita sellaiselle kuka täällä saitilla esim. on kirjoitellut pidempään ja antaa itsestään luotettavan kuvan. Sinä esimerkiksi annat.
Mulle se on sen puoleen sama, koska menen joka tapauksessa paikalle, jos olen ajan varannut.

Muuten olen täysin samaa mieltä hupivarailijoista ja viimetinkaan perujista. Joskus tulee pakottava syy perua ja se on hyväksyttävä, mutta käytännössä jos varaat ajan, niin silloin olet tehnyt päätöksen myös mennä.
Luulen ettei kaikki edes tajua, kuinka isot vaikutukset noilla ohareilla voi olla.
Vitulla päähän ja viheltää huulet.

Poissa JämeräpartainenInsinööri

• Hero Member
  • Galleria (2)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #201 : tänään kello 18:30:14 »
On siinä se ero, ettei ole kuluttajansuojaa.
Voisin harkita varausmaksua sellaiselle kenen luona olen käynyt ja luotettavaksi todennut, mutta poikkeuksena voisin myös harkita sellaiselle kuka täällä saitilla esim. on kirjoitellut pidempään ja antaa itsestään luotettavan kuvan.

Niin, en ole varausmaksuja vastaan, jos kyseessä on luotettava pt, joka ei ole minusta varma. Tietysti, jos kyseessä on joku, jonka luona olen jo käynyt, oletan että hän minut niin luotettavaksi jatkotapaamisille kokee, ettei vaadi enää varausmaksua.

Onneksi, tähän mennessä, en ole joutunut varausmaksuja maksamaan, ehkä sen takia, että kirjoitteluni tällä saitilla perusteella vaikutan uskottavalta, tai muista syistä.

Mutta tosiaan, täysin ymmärrän varausmaksut. Jos myy, niin mahdollisesti tulee aika lailla asiattomia yhteydenottoja, jotka varausmaksu karsii.

Tähän mennessä tapaamillani hupakoilla (ehkä eka tapaaminen oli ennen varausmaksupolitiikkaa), joillain on nykyään varausmaksu uusille asiakkaille. Mikä on ok, minulle.

Poissa palvelunostaja

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #202 : tänään kello 18:32:52 »
^^ Aavistuksen ehkä kyseenalaistaisin miksi aiemmin tavattu haluaa yhtäkkiä varausmaksua. Jos sitä kysytään, niin yleensä uusilta asiakkailta.

^^^ Tällä alalla ei pelleillä pelkästään asiakasta esittämällä, vaan myös pt:tä esittämällä. Asiakkaan näkökulmasta kysymys ei ole ”onkohan pt ahne, aikookohan pt huijata?”, vaan onko tämän ilmoituksen takana oikeasti pt vai jotain ihan muuta. Ja sitten kun on jonkinlainen varmuus että kyseessä on oikeastikin seksiä myyvä nainen, niin kysymys on että onko sillä normaali elämänhallinta; osaako se sitoutua siihen että huomenna klo 11 pitäisi olla valmiina suorittamaan sitä palvelua josta nyt saa rahaa.

Mut niin kuin Morjens sanoi, jos uusi pt osaa ja viitsii kommunikoida järkevästi ilmoituksessan tai esim. täällä, niin luottamuksen voi rakentaa niinkin. Mutta ei kaikki vaan osaa, eikä kaikki asiakkaatkaan ole kummoisia lukumiehiä. Etenkään kun ilmoituksessa on tarpeeksi hunajaiset kuvat. Suositusten tarkoitus on suojata nimenomaan tilanteissa, joissa oma arvostelukyky saattaa pettää.

Poissa PrettyHorny

• Full Member
  • Galleria (8)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #203 : tänään kello 18:54:49 »
Itse olen siirtynyt vallan käytäntöön, että ensimmäistä tapaamista/sessiota varatessa otan varausmaksun jonka voi suorittaa joko anonyymisti (lataamalla prepaidiani 20 eurolla) tai mobilepaylla (tällä vaihtoehdolla varausmaksu on 50e koska annan tätä varten asiakkaalle numeron jolla hän saa myös nimeni tietoonsa). Asiakas saa valita kummalla haluaa maksaa.
Syynä tähän käytäntöön ovat oharoijat sekä hupivarailijat joita valitettavasti etenkin täällä Tampereen seudulla tuntuu liikkuvan runsain joukoin. Itse kuitenkin tapaamista/sessiota varten varaan aina paikan (josta myös maksan sen varatessani) ja ajan tunnin matkan tapaamiseen joten huumorintajuni ei vain enää riitä istumaan tyhjässä studiossa valmisteltuani sessiota viimeisen 45 minuuttia jotta joku hauska jekuttelija tai muiden aikaa täysin arvostamaton tyyppi voi jättää tulematta.
Ikävää, jos tämä karsii jonkun potentiaalisen asiakkaan, mutta itse näen asian niin, että tämä laji vaatii onnistuakseen molemminpuolista luottamusta ja rehellisyyttä.
Oma kädenojennukseni on tuo mahdollisuus mobilepayhin.
Tämä on toki vain yksi keinoni seuloa viestittelijöistä ne fiksut tyypit jotka haluan asiakkaikseni, ja miettiessäni omia vakkareitani voin todeta että jokin osa tässä seulonnassani toimii kyllä 😊
Hip hei hutsu! ❤️
Tavattavissa Tampereella! ⛓️🖤
Nyt myös ig:ssä 😘

Paikalla Pehmeapuuma

• Jr. Member
  • Galleria (55)
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #204 : tänään kello 21:09:43 »
Hei,

Pakko osallistua keskusteluun, todella ajankohtainen myös minun kohdallani.
Ja komppaan kyllä kollegojani ohareiden tekijöistä Tampereella kuin myös aiempien varausmaksujen pyytäjiä @bbbwpihla ja @pretty horny!

Itse en ole alkutaipaleella varausmaksua pyydellyt. Mutta raja se tulee vastaan meilläkin. Koen, että on työni arvostamista, kun maksaa varausmaksun ja voin 99,9% luottaa siihen, että asiakas saapuu paikalle, en ole valmistautunut turhaan ja olemme tasavertaisia. Hän kunnioittaa minua,aikaani ja työtäni ja minä kunnioitan häntä,  hänen aikaansa ja toiveitaan.

Työni on asiakaspalvelutyötä siinä missä muutkin asiakaspalvelutyöt ja annan täyden huomion ja osaamiseni asiakkailleni tapaamisissa, miksei sitä voisi arvostaa ja varmistaa aikansa pienellä summalla etukäteen. Me myymme palvelua ja aikaamme, niinkuin kuka tahansa. Tuotteemme tosin on intiimimpi ja arkaluontoisempi kuin vaikka parturissa käynti. Mutta taatusti kokonaisvaltaisempi ja tyydyttävämpi. Toki en voi puhua kaikkien puolesta kuin vain itseni.

Itse pyydän nykyään 10% varausmaksun, minkä palautan, jos ajan peruuntuminen johtuu minusta. Ja olen palauttanutkin. Tämän varausmaksun pyydän vain uusilta asiakkailtani, en vakkareilta.

Maksutapoina käytän Mobileypaytä, mikä on siviilinumeroni ja näin ollen asiakas näkee myös minun nimeni. Luottamus on aina ollut 100% molemminpuolista! Minulle voi maksaa myös tilisiirtona ja Pay Pal:lla. Tai anonyymisti lataamalla prepaid liittymäni saldoa.

Sen jälkeen, kun olen ottanut varausmaksun käyttöön tämän vuoden puolella, ohareiden ja runkkuviestettelijöiden määrä on tippunut melkein nollaan. Se on myös viesti siitä joillekin asiakkaille, etten ala sellaiseen kissahiirileikkiin kuin he yrittävät. Myös tinkaajat ovat jääneet pois. Asiakas materiaali on siistiytynyt ja silloin työtänikin on huomattavasti naitinnollisempaa ja mukavampaa tehdä.

En koe menetyksenä sitä, jos asiakas ei halua maksaa varausmaksua eikä tule sessioon luokseni. Todennäköisesti hän ei olisi minun oloistani asiakasmateriaalia ja herrasmies, jonka seurassa viihtyisin mielelläni. En siis menetä mitään. Raha ei ole ainut motivaattori työssäni.

Omistan Studio Nestin Tampereella ja vuokraan sitä eteenpäin. Ymmärrän täysin, ettei kukaan halua varata aikaa asiakkaalle, joka ei tulekaan. Silti he joutuvat maksamaan vuokran tilasta. Tosin jos tilavaraus perutaan tiettyyn aikaan mennessä ennen varausta, palautan rahan myös palveluntarjoajille sekä tavisvuokraajille. Näitäkin palautuksia olen tehnyt.

Teen nykyään domina-sessioita pääsääntöisesti, heissä en ole kohdannut tällaisia goustaajia, kiusaajia tai verbaalisesti erittäin huonoa tasoa olevia asiakkaita koskaan. Lisäksi teen eroottisia hierontoja, nämä asiakkaat kuuluvat samaan kastiin. Seksiasiakkaita otan vastaan ajoittain, mutta heihin ja heidän kommunikaatiopuutteisiinsa valitettavasti väsyy välillä niin totaalisesti, että se puoli työstäni on ajoittain kiinni. Vanhat asiakkaat toki otan edelleen vastaan.

Mietin monesti, mistä tämä jako eri palvelujen välisten asiakkaiden välillä johtuu. Siis kunnioituksen puute pelkkää seksipalveluiden tuottajia kohtaan? Miksi juuri tämä osa asiakkaista käyttäytyvät kuin olisivat kasvaneet tynnyrissä. Onneksi ihania poikkeuksiakin on! Kiitos omille asiakkailleni kuin myös teille, jotka itsenne tunnistatte herrasmiesmäisyydestä ja halustanne kunnioittaa myös meitä.

Molemminpuolinen LUOTTAMUS on kaiken a ja o. Sen päälle rakennetaan asiakaskohtaamiset ja niiden jatkuvuus. Hyvä asiakaspalvelu on keskiössä ihan yhtälailla kuin asiakkaan käytös palveluntarjoajia kohtaan.

Toki tiedän, että meitäkin on varmasti moneen lähtöön, mutta aivan varmasti suurin osa meistä on luotettavia ja tekevät tätä työtä omasta vapaasta tahdostaan ja nauttivat siitä.

Tulipa pitkä purkaus😂, tässä mun mielipide. Ihanaa kevättä kaikille🖤❤️!

Mistress Maria :whipping: :sheep: :inlove:

Olisi mielenkiintoista kuulla miten ovat käytännössä toimineet nämä ns. varausmaksut? Niitä kun suositeltiin yhdelle jos toiselle palveluntarjoajalle..  Ilman sarvia ja hampaita siis kysyn oliko neuvo niin hyvä kuin annettiin ymmärtää..?
MILKING TABLE, EROOTTISET HIERONNAT, FEMDOM JA FETISSIT JA ROOLILEIKIT!
En vastaa puheluihin.

Mistress Maria💋🖤⛓️

Poissa JämeräpartainenInsinööri

• Hero Member
  • Galleria (2)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #205 : tänään kello 21:43:25 »
^ Tuo.

Jos yhteydenottajat olisivat oikeasti liikkeellä, niin varausmaksuja ei tarvittaisi,

Toisaalta, itsekin (lähinnä) yhteydenottajana, ... varausmaksut ovat kuitenkin tavallaan, eivät niin kivoja. Ymmärrän tämän puolen asiakkaan näkökumasta.

Paikalla Pehmeapuuma

• Jr. Member
  • Galleria (55)
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #206 : tänään kello 21:51:13 »
Toki ymmärrän minäkin teidän puolesta, jotka osaatte olla ihmisiksi ja saavutte paikalle. Onhan tämä väärin teitäkin kohtaan, että joudumme sitä varausmaksua uutena asiakkaana pyytämään näiden muiden ei toivottujen yhteydenottajien vuoksi. Oot ihan oikeassa, et jos heitä ei olisi, ei olisi tarvetta varausmaksuillekaan👍.
Goustaajat, runkkarit ja kiusaajat estävät myös teidän pääsyn niille palveluntarjoajille, jotka maksun pyytävät (itseni mukaanlukien), jos ette varausmaksua halua maksaa. Sen pyydämme kuitenkin jokaiselta uudelta asiakkaalta. Tää ei ole reilua meille kummallekaan. Ei me sitä maksua riemusta kiljuen  pyydetä, mut kyse on kuitenkin meidän ajasta ja toimeentulosta

Maria❤️

^ Tuo.

Jos yhteydenottajat olisivat oikeasti liikkeellä, niin varausmaksuja ei tarvittaisi,

Toisaalta, itsekin (lähinnä) yhteydenottajana, ... varausmaksut ovat kuitenkin tavallaan, eivät niin kivoja. Ymmärrän tämän puolen asiakkaan näkökumasta.
MILKING TABLE, EROOTTISET HIERONNAT, FEMDOM JA FETISSIT JA ROOLILEIKIT!
En vastaa puheluihin.

Mistress Maria💋🖤⛓️