« Vastaus #81 : Tammikuu 06, 2026, 12:03:54 »
Ymmärrän asiakkaan reaktion. Pienikin asia, vaikka ystävällisesti ilmaistuna, voi tappaa fiiliksen täysin. Jos viidestä minuutista tulee sanomista niin ainakin minulle olisi tullut fiilis, että tämä pt tarjoaa liukuhihnaa.
En tiedä olisinko itse uskaltanut tuossa tilanteessa kääntyä pois, mutta mahdollisesti fiilikset olisivat kärsineet sen verran, että jälkeenpäin koko tapaaminen olisi tuntunut epäonnistuneelta. Vaikka tapaaminen muuten olisi ollut mukava ja kiireetön, niin liukuhihna-assosiaatio ei ehkä olisi ollut pelastettavissa.
En toki halua yrittää opettaa isääni naimaan enkä neuvoa seksityöntekijötä työssään, mutta jättäkää nyt hittovie asiakkaiden väliin sen verran pelivaraa ettei se ole minuuteista kiinni. Keikoillakin.
Ymmärrän myös, miksi asiakkaalta meni fiilis, enkä näin toimisi enää tulevaisuudessa. Reaktiooni vaikutti moni tekijä ja puin tätä myös jälkikäteen näin "julkisesti" koska en tietenkään halua, että kukaan pitää minua jotenkin takakireänä, jos vaikka asiakas siitä jonnekin kirjoittaisi. Teen virheitä, vaikka olenkin alalla ollut jo kauan ja tämä oli sellainen.
Tässä ei tosiaan ollut kyse liukuhihnasta, eikä minulla ole ollut koskaan vaihtojen kanssa ongelmia. Vältän viimeiseen asti sitä, että asiakkaat tapaavat tullessaan tai lähtiessään ihan myös yksityisyyden vuoksi, mutta tätä auttaisi se, että asiakkaat ymmärtäisivät, miksi ohjeistan tulemaan sovittuun aikaan. Asiakkaiden välissä kun kuitenkin siivoilen, käyn suihkussa yms.
Ylempänä oli kommentti, että aina ei ole suojaista paikkaa odotella ja tämä on ihan hyvä pointti. Tässä paikassa kuitenkin alaovi oli auki eli tuohon rappukäytävään pääsee kyllä lämmittelemään ja sen muutaman kohteliaan minuutin soisin asiakkaiden odottavan, mutta järkiään kaikki ovat tulleet tänään etuajassa
Ehkä asennoidun vain siihen, että tapaaminen voi alkaa vähän aikaisemmin ja loppua aikaisemmin, vaikka se ei oma preferenssini olekaan.
Toisaalta jos on päästänyt turskan tavallaan etuajassa sisään, niin ei silloin pitäisi noottiakaan antaa. Jos on tarkkaa, niin silloin ei päästä sisään ennen sovittua kellonaikaa, eihän lääkärinkään pääse etuajassa ja ei hän oveakaan avaa vaikka ei olisi potilasta sisällä ja sama juttu monessa muuussa paikassa.
Ethän lääkärin ovea käy koputtelemassa (toivottavasti), vaan odotat siellä aulassa.
Mitä papimpi, sitä pahempi.