Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Donalt Trump  (Luettu 50672 kertaa)

Poissa Pekonen

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Donalt Trump
« Vastaus #600 : Marraskuu 14, 2025, 07:33:41 »
Nythän oli iltalehdissä että Epstein olisi ottanut yhteyttä venäläisiin 2018 Helsingin tapaamisen alla ja tarjonnut tietoja Trumpista. Selittäisikö kyllä monta asiaa...
Woke:"If You don't reinforce my illusions you are a bad person. Support my selfishness or I will hate you".

Poissa Kielitieteilijä

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #601 : Marraskuu 14, 2025, 14:29:30 »
Sanokaas nyt tietäjät, kuinka on:
Jenkki rupes räjäyttelemään huumeiden salakuljettajia upoksiin kansainvälisillä vesialueilla...
Samoin suunnittelee avoimesti iskuja ainakin Venezuelaan...

Käsittääkseni kansainvälinen oikeus ei anna mandaattia ihmisten surmaamiseen ilman oikeudenkäyntiä?
Jos, kun Trump toimii nyt nähdyllä tavalla eikö muut valtiot voi siihen puuttua mitenkään?

Minun ymmärrykseni mukaan mainittu toiminta on yksiselitteisesti laitonta eli siihen osallistuvat rikollisia?
Miksi tähän ei kukaan (pl. Britannia) sano mitään?
Slippery when wet!

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #602 : Marraskuu 14, 2025, 15:46:01 »
^ Pienikyrpäiset vaikenee kun isoin kyrpä riehuu.

Eli ainahan sitä voi etusormea heristää ja sanoa soo soo mutta Big D varmaan sanoisi "tervetuloa kylään"

Tai tälleen ainakin mulle kävi kun yritin tirpallani pullistella 32/12cm bbc wendigon vieressä
Nick Fuentes is GOD ❤️

Poissa Merkonomi

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #603 : Marraskuu 14, 2025, 15:50:51 »
Trump haluaa päästä käsiksi Venezuelan valtaviin öljyvaroihin. Ja kansainvälinen oikeus ei kiinnosta suurvaltoja pätkääkään. Kiina, Venäjä ja USA ovat siirtyneet aikakauteen jossa säännöillä ei ole merkitystä. Euroopassa vielä vähän yritetään pitää yllä vanhaa järjestystä, mutta ollaan jääty auttamatta paitsioon. 
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 14, 2025, 15:52:45 kirjoittanut Merkonomi »
Pidetään vehkeet puhtaina

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #604 : Marraskuu 14, 2025, 18:20:47 »
Mä en näe Donnie boylle Eppstein casessa muuta ulospääsyä  (mikäli on syytön) kuin julkaista kaikki hevonvitut ilman sensuuria.

Mikäli on syyllinen niin selittely jatkuu.

Jumalauta,  jos minä voisin todistaa 100% että en ole pedofiili = julkaisisin todistusaineiston.

Mikä vittu siinä nyt jarruttaa?  :o   :o

"Pitää suojella uhreja" No vittu tietysti! Ei minua kiinnosta heidän nimet.  Minua kiinnostaa kuka lensi Lolita lentokoneessa ja paneskeli alaikäisiä.

Hyvin yksinkertaista.
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 14, 2025, 18:24:03 kirjoittanut Lifti »
Nick Fuentes is GOD ❤️