^On se hurjaa.
Uutiset:
.Kyllä minä vaan väitän että saa hakea toista joka on saanut aikaan enemmän kuin Trump. Lähi-Idän rauhanneuvottelut ja Abraham-sopimukset kesken olevine neuvotteluineen.
Dumpido saa aikaa enemmän päätöksillään&neuvotteluillaan kaaosta kuin todellista rauhaa.
^ No ei Dumpido niitä tee, ellei itse hyödy niistä enemmänTosiasiaa kuitenkin on että vastaavia tekoja tehnyttä saa hakea olipa perustelut mitkä tahansa. Toisaalta taas, perustelusi eivät vakuuta. Mutta kun sulla ei ole muutakaan, lisää seuraavaan viestiisi jokunen nauruhymiö lisää.![]()
En usko, että oikeasti haluaa rauhaa - haluaa oikeasti vain rahaa ja mainetta
^ Eikö sinun mielestäsi olisi tärkeämpää tarkastella kuinka huono presidentti Trump on eurooppalaisten ja suomalaisten kannalta? Ja kaiken järjen mukaan tämän miehen olisi pitänyt saada vankilatuomio ja elinikäinen kielto poliittisiin virkoihin. Vai mitä mieltä olet hänen yrityksistään mitätöidä vaalitulos ja roolistaan Capitolin valtauksessa?Nyt puhut kokonaan eri aiheesta mukaanlukien kysymykset joiden minun pitäisi tähän rauhanpalkinto-aiheeseen liittyen vastata? Trumpiin liittyy paljon vastenmielistä joista olen maininnut myös foorum-kirjoituksissani.
^ No ei Dumpido niitä tee, ellei itse hyödy niistä enemmänTosiasiaa kuitenkin on että vastaavia tekoja tehnyttä saa hakea olipa perustelut mitkä tahansa. Toisaalta taas, perustelusi eivät vakuuta. Mutta kun sulla ei ole muutakaan, lisää seuraavaan viestiisi jokunen nauruhymiö lisää.![]()
En usko, että oikeasti haluaa rauhaa - haluaa oikeasti vain rahaa ja mainetta
^ Dumpidon piti hoitaa Ukrainan sota päivässäNo ei "ihan" onnistunut.
Dumpido saa aikaa enemmän päätöksillään&neuvotteluillaan kaaosta kuin todellista rauhaa.
Toisaalta Dumpido ainakin "vittuilee" jälkikäteen komitealleellei voita
^ Eikö sinun mielestäsi olisi tärkeämpää tarkastella kuinka huono presidentti Trump on eurooppalaisten ja suomalaisten kannalta? Ja kaiken järjen mukaan tämän miehen olisi pitänyt saada vankilatuomio ja elinikäinen kielto poliittisiin virkoihin. Vai mitä mieltä olet hänen yrityksistään mitätöidä vaalitulos ja roolistaan Capitolin valtauksessa?Nyt puhut kokonaan eri aiheesta mukaanlukien kysymykset joiden minun pitäisi tähän rauhanpalkinto-aiheeseen liittyen vastata? Trumpiin liittyy paljon vastenmielistä joista olen maininnut myös foorum-kirjoituksissani.
Mutta nyt. Otin kantaa Trumpin saavutuksiin joilla on merkitystä kun jaetaan Nobelin rauhanpalkintoa. Kysyin kuka muu on saanut vastaavan määrän tekoja aikaan? Kovin on hiljaista ollut siltä osin.
Ei tuossa asiassa muttei kukaan muukaan ole. Lähi-Idässä Trump. Lue aiemmin kirjoittamastani viestistä.^ Eikö sinun mielestäsi olisi tärkeämpää tarkastella kuinka huono presidentti Trump on eurooppalaisten ja suomalaisten kannalta? Ja kaiken järjen mukaan tämän miehen olisi pitänyt saada vankilatuomio ja elinikäinen kielto poliittisiin virkoihin. Vai mitä mieltä olet hänen yrityksistään mitätöidä vaalitulos ja roolistaan Capitolin valtauksessa?Nyt puhut kokonaan eri aiheesta mukaanlukien kysymykset joiden minun pitäisi tähän rauhanpalkinto-aiheeseen liittyen vastata? Trumpiin liittyy paljon vastenmielistä joista olen maininnut myös foorum-kirjoituksissani.
Mutta nyt. Otin kantaa Trumpin saavutuksiin joilla on merkitystä kun jaetaan Nobelin rauhanpalkintoa. Kysyin kuka muu on saanut vastaavan määrän tekoja aikaan? Kovin on hiljaista ollut siltä osin.
Mitä Trump on tehnyt jotta Putin saataisiin neuvottelupöytään ja rauha Ukrainaan? Jotain teennäistä mukauhittelua ja Alaskan farssikokous. Muutoin hän on vain panetellut Zelenskyä ja osoittanut ymmärrystä Putinille ja Venäjän aikeille. Ja tietenkin haukkunut Bidenin joka käänteessä ja sanonut että tämä on hänen sota. Eikö rauhanpalkinnon saamiseksi vaadittaisi hieman parempaa edistystä tässä asiassa?
^ Elon Musk tai Swiftie saisi voittaa palkinnonMieleeni heräsi kysymys. Onko sinulla yhtään mitään järkevää annettavaa tähän keskusteluun?Siinä olisi Dumpidolle kestämistä. Kaikkea niiltä löytyykin vedonlyöntilistoista.
Tietääkseni ihmisoikeudet otetaan myös huomioon Nobelin rauhanpalkinnossa ja siinähän Dumpido on ihan ykkönen kaikilla asteikoilla negatiivisessa mielessä.
Sinällään ihan hyvä, että USA on yrittänyt tehdä rauhan eteen edes jotakin - vaikkakin lähinnä omaa etuaan, rahallista hyötyä ja mainetta tavoitellen. Siis jopa vittuillakseen vaatetuksesta lähtien kaikista asioistaOhan se MAGA aiwan witun hyvä juttu, eikö?
Mieleeni heräsi kysymys. Onko sinulla yhtään mitään järkevää annettavaa tähän keskusteluun?
Tietääkseni ihmisoikeudet otetaan myös huomioon Nobelin rauhanpalkinnossa ja siinähän Dumpido on ihan ykkönen kaikilla asteikoilla negatiivisessa mielessä.