Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Ihastuminen ja ihastumisen merkit  (Luettu 15126 kertaa)

Poissa AnnaB

• Hero Member
  • Galleria (18)
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Ihastuminen ja ihastumisen merkit
« Vastaus #160 : Kesäkuu 07, 2025, 16:08:03 »
Btw, minua tai letsmenoksia ei saanut ottaa asiakkaaksi tai vakkarisopimus puretaan.

Siis onko tää ihan todellinen tapaus? Onko näille pt:lle sitten maksettu hyvinkin siitä, että on saatu kontrolloida ketä ei saa tavata? Ja miten tuo käytännössä tapahtui, mistä näiden olisi pitänyt tietää kuka asiakkaista mahdollisesti on tai ei ole se ketä ei saisi tavata?
💎 Yllätyskäänne: Espoo 10.-12.6. Tää on ainoa mahdollisuus tavata pk-seudulla ennen heinäkuuta!💎

Poissa Noodelidude

• Hero Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #161 : Kesäkuu 07, 2025, 16:17:21 »
^ Tää kuulostaa hulvattomalta. Harmittaa että on niin uus täällä enkä tarpeeksi inessä skenessä, että tietäisin keneen tai keihin tässä viitataan, mutta hörähdin asialle silti.
🌸Real_Noodelidude🌸

Poissa Pertti Ström

• Hero Member
« Vastaus #162 : Kesäkuu 07, 2025, 17:38:06 »
Sexwork oli tavallaan hyvä, mutta toisaalta ihan sairas mesta. Tää "varoittelu" oli siellä ihan tavallista vaikka nyt tuntuu ihan naurettavalle ajatukselle, että varoitellaan nikeistään  tunnetuista henkilöistä yksäreillä foorumilla.

Tarkennetaan siis, että horoja ;)
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 07, 2025, 17:43:12 kirjoittanut Pertti Ström »
Is she really going out with him?

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #163 : Kesäkuu 07, 2025, 18:01:38 »
Btw, minua tai letsmenoksia ei saanut ottaa asiakkaaksi tai vakkarisopimus puretaan.

Siis onko tää ihan todellinen tapaus? Onko näille pt:lle sitten maksettu hyvinkin siitä, että on saatu kontrolloida ketä ei saa tavata? Ja miten tuo käytännössä tapahtui, mistä näiden olisi pitänyt tietää kuka asiakkaista mahdollisesti on tai ei ole se ketä ei saisi tavata?
Käytännössä asia tapahtui sillä tavalla että kävin huoraa panemassa ja tämä kyseinen huora kertoi että jos viitsisin olla asiasta ihan hiljaa että pullea judoka ei saa tietää ja vakkarisopimus säilyy. Totesin että tottakai olen hiljaa koska tämä on tuolle mulkulle paras kusetus. Sinä lypsät sen rahat ja annat mulle persettä. Win-win.

Olen niin monta kuvaa itsestäni julkaissut että jokainen tuntee apinan mutta apina ei tunne ketään.

Muihin kysymyksiisi en osaa vastata.

Sen näistä kahdesta kahelista opin (oli eräs toinenkin) että tein päätöksen olla kirjoittamatta yhtään rapsaa ikinä. Jos positiivisella rapsalla voi olla negatiivinen vaikutus huoran elämään. En ikinä kirjoita raporttia. En ota sitä riskiä että joku umpirakastunut-luuseri-hullu sekoaa.
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 07, 2025, 18:06:36 kirjoittanut Lifti »
Can I be your RILF (Retard I'd Like to Fuck)

Poissa samuel

• Hero Member
« Vastaus #164 : Kesäkuu 07, 2025, 18:53:16 »
Tämä aihe on yksi osoitus siitä kuinka sekopäitä ihmisiä tässä genressä pyörii. Mutta minkäpä sille voi.

Muistan kun SO-foorumin loppuaikoina siellä oli 2-3 mieskirjoittajaa jotka saivat kiksejä siitä kun pt:t ylistivät foorumilla heidän panotaitojaan ja kirjoittelivat kuinka ikävöivät näitä tyyppejä. Yksi pt kertoi minulle siitä - ne ukot käsittääkseni maksoivat pt:ille siitä että yksityisvierailuilla käyty homma jatkui foorumilla heidän sanoituksensa mukaan.
Ai saatana Joey minkä teit. Mulla tuli koskenkorva nenän kautta ulos.

Siis on siinä kavereilla itsetunto alhaisempi kuin kastemadolla! Ajatelkaa. Maksaa huoralle että huora menee huorafoorumille kertomaan kuinka armottomasta panomiehestä on kyse.

Sitten kun aloitan juutuupi uran niin tämä sketsi on siellä ensimmäisenä ja käytän vielä oikeita nimimerkkejä.

Oliko nämä samat kaverit kyseessä silloin kun kilpaa kirjoittelivat raporttia samasta huorasta nokittaen aina sen toisen kokemusta. Ai saatana mitä luusereita  :laught:

Ajatella, kokee foorumin suurimman pellen ja runkkari, Liftin uhaksi. Voi IsäKissanVittu sentään, siinä on itsetunto kohdillaan tällä nimeltämainitsemattomalla pullealla judokalla.

Ei hemmetti. Tätä mä en o tajunnu. Kaikki nämä vuodet. Kuinkas paljon sitä tippiä tarttis siinä ovella lähtiessä
olis hyvä antaa, että sais forkalla isokullisen ja panotaidoiltaan ylimaallisen maineen? Irtoiskohan vaikka vitosella pientä vihjailua tähän suuntaan?

Poissa AliceFF

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #165 : Kesäkuu 08, 2025, 23:05:32 »
No siis just nää tämmöset, että aletaan seukkaan niin sun ei tartte huorata enää.. Ja sitten kun oon tapaamisesta nauttinut itsekin, alkaa tulla viestejä että voin tulla nuolemaan sulle orkut yms.
Pyydellään mökille saunomaan, ihan muuten vaan kun meillä jutut osuu yksiin. Pahimmassa tapauksessa on tultu ovelle pullapussin kanssa yhtäkkiä, ja mä oon rakkaimpani kanssa kotona. Jossain utopiassa monet elää, ikävä kyllä. 🤦
AliceFF

Poissa Mmeoww

• Hero Member
  • Galleria (2)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #166 : Kesäkuu 08, 2025, 23:15:19 »
Vähän naurattaa ketjun aiemmat omat kommentit 🤦 pahoittelen kokemattomuuttani ja ilmoitan myös, että ne on rutkasti vanhentunutta tietoa. Älkää lukeko niitä. Hävettää.

Estoille pääsee jos ilmaantuu ihastumisen merkkejä, tai lukee ketjun aiemmat kommenttini.

Poissa Noodelidude

• Hero Member
« Vastaus #167 : Kesäkuu 08, 2025, 23:17:51 »
^ Kerkisin lukea ne aiemmat kommentit. Tuleeko ikibannit vaiko määräaikaset?  :(
🌸Real_Noodelidude🌸

Poissa Mmeoww

• Hero Member
  • Galleria (2)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #168 : Kesäkuu 08, 2025, 23:20:42 »
^Oon shokissa. En osaa vastata.

Poissa ThomasDundee

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #169 : eilen kello 00:12:00 »
Vähän naurattaa ketjun aiemmat omat kommentit 🤦 pahoittelen kokemattomuuttani ja ilmoitan myös, että ne on rutkasti vanhentunutta tietoa. Älkää lukeko niitä. Hävettää.

Estoille pääsee jos ilmaantuu ihastumisen merkkejä, tai lukee ketjun aiemmat kommenttini.

Arvatkaapa kuka meni lukemaan tämän koko ketjun uudelleen läpi alusta loppuun, kiinnittäen erityistä huomiota Mmeoww:n kommentteihin.  ;D
Täytyy kyllä sanoa että tämä on ehkä paras mun aloittama ketju. Hyviä kommentteja!

Poissa JämeräpartainenInsinööri

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #170 : eilen kello 00:18:49 »
Juu, tuo Mmeoww kommentti pakotti lukemaan tästä ketjusta aiemmat Mmeoww kommentit.

Olen siis nyt estolistalla.  :'(

Poissa Mmeoww

• Hero Member
  • Galleria (2)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #171 : eilen kello 00:43:57 »
Estoilta pääsee pois jos on viikon siveysvyössä ja avaimet mun hallinnassa :sheep:

Poissa ThomasDundee

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #172 : eilen kello 00:51:36 »
Estoilta pääsee pois jos on viikon siveysvyössä ja avaimet mun hallinnassa :sheep:

Varo ny mitä lupailet, kohta sulla on niin iso avainnippu ettet jaksa kantaa!  ;D

Poissa Mmeoww

• Hero Member
  • Galleria (2)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #173 : eilen kello 00:53:39 »
^oiskin!

Huomioitu hinnastossa myös 😁

Poissa FortySexN2

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #174 : eilen kello 15:14:39 »
Epäilen perusskeptikkona, että Mmeoww huumoripimuna teki käytännön psykologiatestin. Jos tämä olisi kirjoittanut,  että lukekaapas ketjun alkuun kirjoittamani viestit, tosi tärkeeä - ainakaan minä en olisi lukenut. Nyt aika iso osa viestin lukeneista (kuten minä) todennäköisesti rollasi ketjun alkuun 😅

Poissa Mmeoww

• Hero Member
  • Galleria (2)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #175 : eilen kello 16:25:58 »
Älähän nyt, en mä niin fiksu ois 😌 mut saa tulla siveysvyöasiakkaita!

Poissa Livya

• Full Member
  • Galleria (11)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #176 : tänään kello 00:09:21 »
Jouduko mäkin nyt siveysvyöhön kun menin lukemaan? 👀
Jälleen Oulussa incall ke 11.6- pe 13. 6.
Myös sauna mahdollisuus 😘

Poissa AnnaB

• Hero Member
  • Galleria (18)
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #177 : tänään kello 00:19:58 »
Kyllä se on meikäläinenkin laitettava vyöhön, kävin nimittäin välittömästi eilen jo lukemassa 😂
💎 Yllätyskäänne: Espoo 10.-12.6. Tää on ainoa mahdollisuus tavata pk-seudulla ennen heinäkuuta!💎

Poissa Livya

• Full Member
  • Galleria (11)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #178 : tänään kello 00:35:17 »
Kyllä se on meikäläinenkin laitettava vyöhön, kävin nimittäin välittömästi eilen jo lukemassa 😂

No, ainakaan en ole yksin vyö päällä 🥹
Jälleen Oulussa incall ke 11.6- pe 13. 6.
Myös sauna mahdollisuus 😘

Poissa Mmeoww

• Hero Member
  • Galleria (2)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #179 : tänään kello 00:44:11 »
Siveysvyöttäminen koskee onneksi mun kohdalla vain miehiä 😌