Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Hupsukan odotukset asiakkaasta  (Luettu 7668 kertaa)

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Hupsukan odotukset asiakkaasta
« : Helmikuu 19, 2020, 22:46:40 »
Jos hupsukalla on jotain odotuksia koskien asiakasta niin pitääkö näistä mielestänne mainita ilmoituksessa vai onko ok tehdä karsintaa hupsukan ovella?

Vaateita nyt äkkiä tulisi mieleen vaikka ikä, kansallisuus, pukeutuminen jne.

Poissa Entto

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 3999
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Hupsukan odotukset asiakkaasta
« Vastaus #1 : Helmikuu 19, 2020, 23:33:45 »
Jos sitä karsintaa tehdään vasta ovella, olisi varmaan syytä kertoa myös asiakkaalle että miksi ei nyt sovi.
Saitin Bud Spencer

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Hupsukan odotukset asiakkaasta
« Vastaus #2 : Helmikuu 20, 2020, 05:59:43 »

Eiköhän molemmilla osapuolilla ole oikeus tulla toisiin ajatuksiin milloin vain. Helpompaa se lienee ( molemmille) jos mieli muuttuu ennen rahan liikkumista. Mutta myös rahan vaihdon jälkeenkin voi ja saa mieli muuttua.

Pitääkö sanoa syytä? Tapauskohtainen juttu. Jos syntyy esimerkiksi esileikin aikana epämukava olo niin ehkä on helpompi vain todeta että tämä loppuu nyt. Tai jos tulee vaan epämukava fiilis jostain niin ei sitä ehkä osaa sanoittaa.

Uskoisin että kaikilla osapuolilla on kriteerejä. Osan niistä ehkä pystyy sanoittamaan etukäteen ja näiden osalta sanoisin että ne on sitten kyllä ilmoituksessakin mainittu.



Amator

Poissa Vieras0076

  • Full Member
  • Viestejä: 494
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Hupsukan odotukset asiakkaasta
« Vastaus #3 : Helmikuu 20, 2020, 06:24:20 »
On ok, mielestäni hupsukan olisi reilua tosin määrittää ilmoituksessaan/muussa viestinnässään mitkä nuo odotukset ovat.

Näin asiakaskin voi todeta, että en taida kuulua kohderyhmään.

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Hupsukan odotukset asiakkaasta
« Vastaus #4 : Helmikuu 20, 2020, 06:44:30 »
Seksi on kuitenkin sen verran intiimi juttu, että mikä tahansa asia saattaa viedä ne fiilikset hommasta. Mulla ei kuitenkaan ole mitään ulkoisia kriteereitä miehelle, joten eipä niitä asiakkaita sitten tule sellaisten perusteella rajattua. Esim ylipaino ei ole mikään ongelma mulle. Sen sijaan naisista halveksuvasti puhuminen on. Tai hyvin tarkkojen kriteereiden asettaminen naisen ulkonäölle, koska siitä tulee fiilis, etten itse ehkä kelpaisi. Olen siis karsinut asiakkaat pelkästään viestittelyn perusteella.

Poissa Kapu

  • Sr. Member
  • Viestejä: 7794
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Hupsukan odotukset asiakkaasta
« Vastaus #5 : Helmikuu 20, 2020, 06:53:24 »
Ilmoituksessa pitäisi mainita mahdolliset ulkonäkö-, ikä- ja kansallisuusvaatimukset. Viestittelyn pohjalta voi karsia epämieluisat ehdokkaat.

Itselläni on ollut varmaan hyvää tuuriakin, koska ovella ei ole koskaan tapahtunut ohareita. Suostun hetken odottelemaan tarvittaessa.
Takkuiset hiukset rinnoillasi

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15289
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Hupsukan odotukset asiakkaasta
« Vastaus #6 : Helmikuu 20, 2020, 06:57:59 »
Kai maar se tyttö odottaa, että asiakkaalla on rahaa ja se ei tingi tai muuten ruikuta kalliista hinnasta.  ::)
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1282
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Hupsukan odotukset asiakkaasta
« Vastaus #7 : Helmikuu 20, 2020, 07:07:33 »
Suomalaisuus, täysi-ikäisyys, siisteys, päihteettömyys tapaamiseen tullessa, hyvät käytöstavat ja riittävä maksukyky. Tässä mun kriteerit.
Kullitieteen maisteri

-Death smiles at us all.
All we can do is smile back.

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Hupsukan odotukset asiakkaasta
« Vastaus #8 : Helmikuu 20, 2020, 08:31:54 »

 Jos syntyy esimerkiksi esileikin aikana epämukava olo niin ehkä on helpompi vain todeta että tämä loppuu nyt. Tai jos tulee vaan epämukava fiilis jostain niin ei sitä ehkä osaa sanoittaa.


Mites toi rahasydeemi tällaisessa tapauksessa? Oletatko rahan vaihtavan omistajaa vielä kerran uudestaan vai?

Poissa IlonaTequila

  • Sr. Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 2196
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Hupsukan odotukset asiakkaasta
« Vastaus #9 : Helmikuu 20, 2020, 09:05:46 »
^ se on varmaan tapauskohtaista...

Jos asiakas käyttäytyisi tapaamisen aikana niin, että tapaaminen olisi pakko keskeyttää, tai jos riisuuduttua paljastuisi vaikkapa todellinen hygienia ongelma ja suihku ei kelpaisi.... tms, niin lähtökohtaisesti pitäisin vähintään osan maksetusta rahasta.

Jos taas mulle tulisi joku, vaikkapa yllättäen iskevä kipukohtaus tai oksennustauti tai joku muu (tosi vaikea keksiä mikä, mutta kai kaikki on mahdollista), ja joutuisin keskeyttämään tapaamisen, tietysti palauttaisin rahat.

Ja alkuperäiseen kysymykseen: tietysti asiakkaan pitää voida jo ilmoituksesta lukea, mitä häneltä odotetaan. Toki ihan kaikkea (esim maksukyky  ;) ) ei voi kirjoittaa kotimaisilla alustoilla oleviin ilmoihin, mutta ne pitää tehdä sitten selväksi heti yhteydenottoon vastatessa.

Mun kriteerit ovat: täysi-ikäisyys, hyvät käytöstavat, asiallisuus, hygienia, kortsun käyttö ja suomen kielen taito. Viimeinen pitää sisällään myös sisälukutaidon, vaikken olekaan sitä erikseen eritellyt.  :)

Molemmilla osapuolilla on kuitenkin oikeus vetäytyä tapaamisesta, ihan vaikka vielä ovellakin, jos siltä tuntuu. Asiakashan voi todeta, että ei kiitos, jos mikä tahansa mun olemuksessa tai vaikka tapaamispaikassa ei miellytä, ja eipä sille mitään voi. Ja minä voin kieltäytyä, jos minulle tulee vaikkapa turvaton olo, tai huomaan, että asiakas onkin uudella sähköpostilla ja numerolla toimiva tyyppi, jolle edellisen kerran jälkeen sanoin, että uusintaa ei tule.

MUTTA tottakai tämäkin pitäisi hoitaa reilusti, vähintään ilmoittaa ja mielellään tarjota syykin, ei niin, että ikkunan raosta kurkkaa, että "tuo ei mua nappaakaan", ja sitten jättää toisen odottelemaan sateeseen. On se odottelija sitten palveluntarjoaja tai -ostaja.

*

Pakko vielä loppuun todeta, että mulle ei henk.koht vielä ole tullut vastaan asiakasta, jonka kanssa ei oltaisi päästy toteuttamaan sovittuja asioita, jos asiakas vain on tullut paikalle. ❤ Ja kaikki ovat myös löytäneet paikalle, jopa minä itse mennessäni asiakkaan luo, vaikka suunnistus ei todella ole mun vahvinta alaa... ;D
🍑 livekeikat kalenterissa, pikseleinä onlyfansissa 🍑
~baby mä oon rock'n'roll~

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Hupsukan odotukset asiakkaasta
« Vastaus #10 : Helmikuu 20, 2020, 09:23:51 »
...
Mites toi rahasydeemi tällaisessa tapauksessa? Oletatko rahan vaihtavan omistajaa vielä kerran uudestaan vai?


Kuten mainitsin niin helpompaa se on jos mieli muuttuu ennen rahan vaihtamista. Mut eiköhän aina kuitenkin saada asia sovittua jotenkin.

Amator

Poissa Vieras0059

  • Full Member
  • Viestejä: 445
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Hupsukan odotukset asiakkaasta
« Vastaus #11 : Helmikuu 20, 2020, 09:25:42 »
Suomalaisuus, täysi-ikäisyys, siisteys, päihteettömyys tapaamiseen tullessa, hyvät käytöstavat ja riittävä maksukyky. Tässä mun kriteerit.


Selkeästi ilmaistu!👍(päihteettömyys tapaamiseen tullessa..,plussana savuttomuus?)

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Hupsukan odotukset asiakkaasta
« Vastaus #12 : Helmikuu 20, 2020, 09:55:11 »
Fireman82, tuossa keskustelussa, josta sait idean tämän ketjun avaamiseen, ei ollut kyse siitä, että asiakkaille olisi asetettu jotain tarkkoja vaatimuksia esim. ulkomuodon suhteen.

Siinä oli palveluntarjoajan mukaan kyse siitä, että asiakas oli sähköpostissa valehdellut oleellisesti itsestään, ja totuus paljastui sitten, kun hän näki asiakkaan saapuneen paikalle. Asiakas itse sanoi luulevansa, että kyse on vain hänen ylipainostaan.

En ota kantaa siihen, kumpi on oikeassa, mutta onhan se nyt päivänselvää, että tietynlainen valehtelu viittaa hämäräperäisiin aikeisiin, ja että palveluntarjoajan ei todellakaan tarvitse tavata epäilyttäviä ihmisiä. "Älä ole hämäräperäinen hemmo" on niin päivänselvä kriteeri, että sitä ei minusta tarvitse kirjoittaa ilmoituksiin.

Ja se "tietynlainen" valehtelu on valehtelua, jolla ei ole mitään tekemistä tunnistettavuuden peittämisen kanssa. Valehtelu esim. nimestä, iästä (parilla vuodella) tai kotipaikkakunnasta on täysin hyväksyttävää, mutta sitten on valheita, joille ei ole muuta näkyvää syytä kuin aiottujen rikosten peittely.
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 20, 2020, 09:56:42 kirjoittanut Kuningatar Perse »
Eläkkeellä.

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Hupsukan odotukset asiakkaasta
« Vastaus #13 : Helmikuu 20, 2020, 10:07:27 »
KP juuri kertoi sen, mitä yritin kuvailla tuolla toisessa ketjussa, eli on "valehtelua" ja valehtelua.  ;D

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Hupsukan odotukset asiakkaasta
« Vastaus #14 : Helmikuu 20, 2020, 10:10:07 »
Ja omat vaatimukseni asiakkaan suhteen ovat:

Maksa sovittu hinta Euro-tyyppisellä valuutalla.
Noudata muutenkin sovittuja asioita ja kunnioita minun tahtoani niissä asioissa, joissa Suomen laki turvaa minulle oman tahdon.
Älä ole kännissä tai aineissa.
Jos sinulla on lääkärin voimassaoleva määräys olla aineissa, niin älä tule paikalle ilman, että olet lääkärin sinulle määräämissä aineissa.
Älä ole alle 18-vuotias.
Jos olet rikollinen, niin älä yritä vetää minua mukaan rikoksiin.
Osaa kommunikoida suomeksi.
Tule paikalle sovittuna aikana aseistamattomana.
Jos et pääsekään tulemaan sovitusti paikalle, niin ilmoita siitä minulle viiveettä.

Kaikkia näistä en erikseen mainitse, mutta jotenkin niiden olettaisi olevan itsestäänselvyys.
Eläkkeellä.

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Hupsukan odotukset asiakkaasta
« Vastaus #15 : Helmikuu 20, 2020, 10:13:53 »
Fireman82, tuossa keskustelussa, josta sait idean tämän ketjun avaamiseen, ei ollut kyse siitä, että asiakkaille olisi asetettu jotain tarkkoja vaatimuksia esim. ulkomuodon suhteen.

Älä nyt mitään ajatustenlukijaa ala leikkimään. Siihen et kykene ainakaan mun kohdalla koskaan ;)

Tää mun postaus oli ihan tämän bisneksen ydintä hipaiseva, että vältytään ikäviltä tilanteilta.

Jos on vaateita pitää ne tuoda ilmoituksessa tai ensimmäisessä viestissä esiin. Luulisi olevan kaikille itsestäänselvyys muttei siltä vaikuta.
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 20, 2020, 10:15:51 kirjoittanut Fireman82 »

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Hupsukan odotukset asiakkaasta
« Vastaus #16 : Helmikuu 20, 2020, 10:31:32 »
No tuolla toisessa ketjussahan rupesit kyselemään, että mitäs vaatimuksia palveluntarjoajalla oli asiakkaansa suhteen ja että oliko niistä tietoa palveluntarjoajan ilmoituksessa. Ei se nyt sattumaa ole, että avaat samasta aiheesta oman ketjunsa.

Ketju itsessään kyllä on bisneksen ytimessä, siitä olemme samaa mieltä.

Kerrotko, mitä mieltä olet noista minun vaatimuksistani? Osa niissä lukee ilmoituksessa, osan tuon ilmi aikaa varatessa ja osasta (kuten aseettomuudesta) en koskaan mainitse sanallakaan, kun oletan sen olevan selvää muutenkin.
Eläkkeellä.

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Hupsukan odotukset asiakkaasta
« Vastaus #17 : Helmikuu 20, 2020, 10:35:41 »
Ihan kohtuulliset vaatimukset sinulla. Onko tällaiset tyypit sulle ihan normipäivä kun en muilta tällaista ole kuullutkaan?
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 20, 2020, 10:39:28 kirjoittanut Fireman82 »

Poissa Vieras0370

  • Full Member
  • Viestejä: 401
  • * Kelpo kaveri
Vs: Hupsukan odotukset asiakkaasta
« Vastaus #18 : Helmikuu 20, 2020, 10:40:26 »
Kyllä mä ymmärrän, että on on kansallisuuksia joille ovet ei aukene.
Olematta rasisti voisin kuvitella, että ehkä joissain tapauksissa ovikarsintaa on ihan fiksuakin tehdä.

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Hupsukan odotukset asiakkaasta
« Vastaus #19 : Helmikuu 20, 2020, 10:47:12 »
Useasti ulkkarin eka vastaus tekstari alkaa kysymyksellä "mikä on kansallisuutesi?"