Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Hupsukan odotukset asiakkaasta  (Luettu 7667 kertaa)

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Hupsukan odotukset asiakkaasta
« Vastaus #20 : Helmikuu 20, 2020, 11:09:08 »
Ihan kohtuulliset vaatimukset sinulla. Onko tällaiset tyypit sulle ihan normipäivä kun en muilta tällaista ole kuullutkaan?

Useimmat yhteydenottajat ovat ihan normaalia, rehtiä porukkaa, mutta ikävä kyllä muutaman törpön vuoksi pitää olla varuillaan kaikkien suhteen.

Vastaavasti nuo ehdot ovat selviä useimmille asiakkailleni, mutta joskus tulee vastaan ihmisiä, jotka eivät ole hoksanneet jutun juonta. Jotkut esim. yrittävät maksaa minulle Eurojen sijaan viinillä tai kebabilla, tai ruinaavat minulta tahtoni vastaista, suojaamatonta seksiä. Muutamat eivät ilmoita minulle viiveettä siitä, etteivät pääsekään sovitusti tapaamiselle.
Eläkkeellä.

Poissa Pekka.Karvo

  • Puudeli
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1414
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Hupsukan odotukset asiakkaasta
« Vastaus #21 : Helmikuu 20, 2020, 11:20:40 »
Useasti ulkkarin eka vastaus tekstari alkaa kysymyksellä "mikä on kansallisuutesi?"

Tuon kysymyksen olen välttänyt etukäteen laittamalla yhteydenotto viestiini ” I am xx year old white finnish man”
Sitä saa mitä sattuu tulemaan

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5178
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Hupsukan odotukset asiakkaasta
« Vastaus #22 : Helmikuu 20, 2020, 11:22:34 »
Jos hupakko asettaa selkeitä rajoja (ikä,koko,syntyperä,kielitaito) niin nämä tulee kyllä mainita ilmoituksessa. Tai ainakin heti ensimmäisessä vastausviestissä.

Jotenkin mulla tuli paha mieli ajatuksesta, että turskalle tehtäisiin oharit ulkonäöllisistä syistä.Toivottavasti näin tosiaankaan ei ole ikinä millloinkaan. Ei kuulu tähän skeneen hupakon suunnilta. Kaikissa ihmisissä on jotain kaunista ja keskittyy niihin tapaamisessa.Ja jos ei keksi toisesta mitään kaunista, sitten kiihottuu rahasta. Jos kumpaankaan ei pysty, ei ehkä kannata hupakoksi ryhtyä.

Hygienia, päihteettömyys ja käytöstavat merkkaa, ei ulkonäkö. Piste.
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Vieras0217

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3913
  • * Kelpo kaveri
Vs: Hupsukan odotukset asiakkaasta
« Vastaus #23 : Helmikuu 20, 2020, 11:25:46 »
Näin ei ole käynyt mutta olishan sekin kokemus jos sihteeri kurkkaisi oven raosta ja totesi että: juu ei onnistu!  :D  ::)
Mites muilla, onko tämmöstä sattunut?

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1282
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Hupsukan odotukset asiakkaasta
« Vastaus #24 : Helmikuu 20, 2020, 11:43:41 »
Näin ei ole käynyt mutta olishan sekin kokemus jos sihteeri kurkkaisi oven raosta ja totesi että: juu ei onnistu!  :D  ::)
Mites muilla, onko tämmöstä sattunut?

Haha, kerran tein noin mutta siksi kun asiakas oli niin kännissä että hädintuskin pystyssä pysyi. Selvänä olisi homma loppuun hoidettu. :)

Jos hupakko asettaa selkeitä rajoja (ikä,koko,syntyperä,kielitaito) niin nämä tulee kyllä mainita ilmoituksessa. Tai ainakin heti ensimmäisessä vastausviestissä.

Jotenkin mulla tuli paha mieli ajatuksesta, että turskalle tehtäisiin oharit ulkonäöllisistä syistä.Toivottavasti näin tosiaankaan ei ole ikinä millloinkaan. Ei kuulu tähän skeneen hupakon suunnilta. Kaikissa ihmisissä on jotain kaunista ja keskittyy niihin tapaamisessa.Ja jos ei keksi toisesta mitään kaunista, sitten kiihottuu rahasta. Jos kumpaankaan ei pysty, ei ehkä kannata hupakoksi ryhtyä.

Hygienia, päihteettömyys ja käytöstavat merkkaa, ei ulkonäkö. Piste.

Komppaan.

Asiakkaan ulkonäkö ei todellakaan ole syy tehdä oharia, mutta hupakon kyllä täytyy hyväksyä että joskus ovelle saattaa tulla asiakas jota ei ulkoinen olemus, eikä kasvot miellytä ja haluaa jättää väliin. Siinä kohtaa jos raha on ehtinyt vaihtaa omistajaa ja ollaan jo punkassa asti, on myöhäistä muuttaa mieltään.
Kullitieteen maisteri

-Death smiles at us all.
All we can do is smile back.

Poissa IlonaTequila

  • Sr. Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 2196
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Hupsukan odotukset asiakkaasta
« Vastaus #25 : Helmikuu 20, 2020, 11:44:45 »


Jotenkin mulla tuli paha mieli ajatuksesta, että turskalle tehtäisiin oharit ulkonäöllisistä syistä.Toivottavasti näin tosiaankaan ei ole ikinä millloinkaan. Ei kuulu tähän skeneen hupakon suunnilta. Kaikissa ihmisissä on jotain kaunista ja keskittyy niihin tapaamisessa.Ja jos ei keksi toisesta mitään kaunista, sitten kiihottuu rahasta. Jos kumpaankaan ei pysty, ei ehkä kannata hupakoksi ryhtyä.

Hygienia, päihteettömyys ja käytöstavat merkkaa, ei ulkonäkö. Piste.

Tästä olen kyllä samaa mieltä.

Ja jos jotain ulkonäköön liittyviä kriteerejä on (monissa ilmoissa esim lukee, että "only white finish men"), niin ne on syytä tehdä selviksi hyvissä ajoin ennen tapaamista.
🍑 livekeikat kalenterissa, pikseleinä onlyfansissa 🍑
~baby mä oon rock'n'roll~

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Hupsukan odotukset asiakkaasta
« Vastaus #26 : Helmikuu 20, 2020, 11:48:24 »
Kerran venäläinen hupakko mittaili oven suussa meikäläistä hetken ja sanoi sitten ”ok u can come”  ;D
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Hupsukan odotukset asiakkaasta
« Vastaus #27 : Helmikuu 20, 2020, 11:54:19 »


Jotenkin mulla tuli paha mieli ajatuksesta, että turskalle tehtäisiin oharit ulkonäöllisistä syistä.Toivottavasti näin tosiaankaan ei ole ikinä millloinkaan. Ei kuulu tähän skeneen.
Muutama vuosi sitten tapasin vähän aikaa mimmiä jonka käytäntöön kuului, että kun oli eka visiitti kyseessä hän ilmoitti osoitteekseen parvekettaan vastapäisen talon, että pystyi tarkastamaan asiakkaakseen pyrkivän olemuksen, vaatetuksen jne ja tämän kertoi tapaamisella ihan reilusti.
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 20, 2020, 11:57:11 kirjoittanut Fireman82 »

Poissa Vieras0217

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3913
  • * Kelpo kaveri
Vs: Hupsukan odotukset asiakkaasta
« Vastaus #28 : Helmikuu 20, 2020, 12:11:41 »
Näin ei ole käynyt mutta olishan sekin kokemus jos sihteeri kurkkaisi oven raosta ja totesi että: juu ei onnistu!  :D  ::)
Mites muilla, onko tämmöstä sattunut?

Haha, kerran tein noin mutta siksi kun asiakas oli niin kännissä että hädintuskin pystyssä pysyi. Selvänä olisi homma loppuun hoidettu. :)

Täysin ymmärrettävää.. ;D

Poissa Vieras0108

  • Full Member
  • Viestejä: 168
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Hupsukan odotukset asiakkaasta
« Vastaus #29 : Helmikuu 20, 2020, 12:39:11 »
Kerran venäläinen hupakko mittaili oven suussa meikäläistä hetken ja sanoi sitten ”ok u can come”  ;D

Tästä olen muutaman tytön kanssa jutellukin, eli mitä jos oven takana tai eteisessä on joku sellainen henkilö, jonka kanssa ei syystä tai toisesta haluakaan olla intiimissä kanssakäymisessä; uskaltaako avata oven tai jos tuli jo avattua, niin miten estää asiakasta tulemasta peremmälle. Ehkä te naiset olette erityisen taitavia ihmistuntijoita, ja osaatte parin tekstarin tai emailin perusteella päättää kenet uskaltaa kutsua luokseen, tai sitten vain luotatte tuuriin ettei mitään pahaa voi sattua kun ei ole sattunut ennenkään. Muistan joskus uutisista lukeneeni, kuinka tyttöjä on ryöstetty, mutta ei Suomessa ole onneksi mitään sen pahempaa tapahtunut, joka olisi tullut yleiseen tietoon. Joskus kauan kauan sitten olin kolmen kimpassa virolaisneitosten kanssa, ja joku oli ilmeisesti onnistunut pelottelemaan heidät oikein kunnolla, kun kyselivät minulta siinä aktin jälkeen tupakoidessamme ja kahvia hörppiessämme hyvin huolestuneina, olenko kuullut siitä että joku tyttö olisi ryöstetty ja tapettu. No en ollut kuullut, ja jos tuollaista olisi tapahtunut, niin ihan varmasti iltapäivälehdet olisi repineet siitä isoja otsikoita.

Se, että asiakas on päätä pidempi, tuplasti painavampi ja paljon voimakkaampi henkilö, joka halutessaan pystyisi tekemään teille ihan mitä hyvänsä, riippumatta siitä mitä itsepuolustustaitoja/välineitä on käytössä, on jotain sellaista mitä miehenä ei ehkä tule ajatelleeksi. Itse olen  pienikokoinen (ainakin niillä painisaleilla missä käyn treenaamassa), ja koska olen koko ikäni harrastanut kamppailulajeja ja työskennellyt turvallisuusalalla, niin tiedän miten turhauttavaa se on, jos vastassa on 20-30kg painavampi ja reilusti voimakkaampi henkilö. Suhteellisen riskitöntä sellaisen kanssa ottaa kevyttä sparria, mutta jos siinä painissa olisi kyse elämästä ja kuolemasta taikka B-rapun koskemattomuudesta, niin huonosti kävisi.

Joka tapauksessa, huge respect, leidit!

Poissa Vieras0217

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3913
  • * Kelpo kaveri
Vs: Hupsukan odotukset asiakkaasta
« Vastaus #30 : Helmikuu 20, 2020, 12:48:03 »
^ Kyllä on sattunut Suomessa vakavammin..
R.I.P Maria Neito  :-[

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Hupsukan odotukset asiakkaasta
« Vastaus #31 : Helmikuu 20, 2020, 13:22:20 »
Ystäväni Teea kohtasi Michael Penttilän, että kyllä näitä valitettavasti on.

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Hupsukan odotukset asiakkaasta
« Vastaus #32 : Helmikuu 20, 2020, 13:33:35 »
Lisäksi Sexworkilla oli ihan yleiselläkin puolella silloin tällöin lähinnä ulkkareiden varoituksia ryöstelevistä ja väkivaltaisista asiakkaista.

Poissa Vieras0041

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1564
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Hupsukan odotukset asiakkaasta
« Vastaus #33 : Helmikuu 29, 2020, 19:08:32 »


Jotenkin mulla tuli paha mieli ajatuksesta, että turskalle tehtäisiin oharit ulkonäöllisistä syistä.Toivottavasti näin tosiaankaan ei ole ikinä millloinkaan. Ei kuulu tähän skeneen.
Muutama vuosi sitten tapasin vähän aikaa mimmiä jonka käytäntöön kuului, että kun oli eka visiitti kyseessä hän ilmoitti osoitteekseen parvekettaan vastapäisen talon, että pystyi tarkastamaan asiakkaakseen pyrkivän olemuksen, vaatetuksen jne ja tämän kertoi tapaamisella ihan reilusti.

Tuo nyt on ihan yleinen käytäntö eikä liity varsinaisesti ulkonäköön mitenkään.

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Hupsukan odotukset asiakkaasta
« Vastaus #34 : Helmikuu 29, 2020, 19:15:50 »
Kyllä varmaan ilotytöilläkin on asiakkaita, joiden poistuttua mielessä pyörii vain "olisi tuonkin voinut jättää ottamatta." Vähän samaan tapaan kun on pillun puutteessa tullut tehtyä huonoja valintoja :(
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Vieras0068

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3118
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Hupsukan odotukset asiakkaasta
« Vastaus #35 : Helmikuu 29, 2020, 19:19:56 »
Kyllä varmaan ilotytöilläkin on asiakkaita, joiden poistuttua mielessä pyörii vain "olisi tuonkin voinut jättää ottamatta." Vähän samaan tapaan kun on pillun puutteessa tullut tehtyä huonoja valintoja :(

Aivan varmasti onkin, ne ei vaan koskaan tule julki, koska sen kuvitellaan vaikuttavan tuleviin asiakkaisiin.

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Hupsukan odotukset asiakkaasta
« Vastaus #36 : Helmikuu 29, 2020, 19:44:50 »
^Näin se vaan menee. Siinä mielessä hupakot on väärällä puolella tietä, että asiakkaista puhuminen on hankalaa😬
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Hupsukan odotukset asiakkaasta
« Vastaus #37 : Helmikuu 29, 2020, 20:14:53 »


Jotenkin mulla tuli paha mieli ajatuksesta, että turskalle tehtäisiin oharit ulkonäöllisistä syistä.Toivottavasti näin tosiaankaan ei ole ikinä millloinkaan. Ei kuulu tähän skeneen.
Muutama vuosi sitten tapasin vähän aikaa mimmiä jonka käytäntöön kuului, että kun oli eka visiitti kyseessä hän ilmoitti osoitteekseen parvekettaan vastapäisen talon, että pystyi tarkastamaan asiakkaakseen pyrkivän olemuksen, vaatetuksen jne ja tämän kertoi tapaamisella ihan reilusti.

Tuo nyt on ihan yleinen käytäntö eikä liity varsinaisesti ulkonäköön mitenkään.

Aika usein tosiaan maamerkki on eri osoitteessa kuin tapaamispaikka, mutta näköyhteyttä ei omien havaintojeni mukaan ole tainnut olla kertaakaan. Siinä mielessä ei todellakaan ole mikään yleinen käytäntö.

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15288
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Hupsukan odotukset asiakkaasta
« Vastaus #38 : Helmikuu 29, 2020, 20:31:39 »
Aika usein tosiaan maamerkki on eri osoitteessa kuin tapaamispaikka, mutta näköyhteyttä ei omien havaintojeni mukaan ole tainnut olla kertaakaan. Siinä mielessä ei todellakaan ole mikään yleinen käytäntö.
Ai niinkuin mitä?  :o
Olen käyttänyt eri hupakoiden palveluja vuosikymmeniä ja omalle kohdalle näin ei ole koskaan käynyt.  ;D
Mutta tietysti jos soittaja on ollut jotenkin epävarma tai muuten epäluotettavan oloinen niin varmasti näin sitten on.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Vieras0424

  • Full Member
  • Viestejä: 195
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Hupsukan odotukset asiakkaasta
« Vastaus #39 : Maaliskuu 01, 2020, 08:01:34 »
Kyllä varmaan ilotytöilläkin on asiakkaita, joiden poistuttua mielessä pyörii vain "olisi tuonkin voinut jättää ottamatta." Vähän samaan tapaan kun on pillun puutteessa tullut tehtyä huonoja valintoja :(

Aivan varmasti onkin, ne ei vaan koskaan tule julki, koska sen kuvitellaan vaikuttavan tuleviin asiakkaisiin.

Ihan rehellisesti voin sanoa, että tapaamisen aikana asiallisesti käyttäytyvä ja hygieniastaan huolehtinut asiakas ei mitenkään joudu älävastaa-osastoon. Jotkut pöhköt vielä kyselee ”Otatko minut uudelleenkin vastaan?” Puhelimitse/viestitse sinne ÄV pääsee kyllä jatkuvasti milloin kukakin.