Seksi ja rentoutuminen > Rentoutuminen/hieronnat
Tarvitsevatko naiset hierontaa?
MsxSex:
Kahdesti olen itse käynyt eroottisella hierojalla eka kerta oli thai itseäni ainakin 15 v vanhempi nainen vaikka vartalo ei ollut NS:kymppi mutta ne taidot ja tila,tunnelma,loppu halaus 🥰
Toinen tarjoaja ei ollut mikään huippu kokemus tahraisine lakanoineen,harmahtava ankea huone, kahleet sängyssä kiinni, palvelu jota en hakenut sillä kertaa (ei ole pois suljettu oikean ihmisen kohdatessa) jotenkin ällötti no en pystynyt Grande finaaliin halusin vaan pois.
Tälle herralle olisi apu tarpeen 🙋
Pataässä:
--- Lainaus käyttäjältä: Manpen - Heinäkuu 09, 2025, 16:12:17 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Viveca - Heinäkuu 07, 2025, 10:13:21 ---Linkkasinkin tämän jo aiemmin toiseen ketjuun, mutta laitan sen myös tähän, koska sopii hyvin esimerkiksi täydellisestä nettisivumarkkinoinnista.
https://www.perthsensualmassage.com.au/what-to-expect
Jos itse ostaisin eroottista hierontaa, niin suuri merkitys olisi hierojan ulkoisella habituksella (katseen kestävä ja hyvä kroppainen) sekä sensuellilla hierontatilalla (kynttilöitä, miellyttävä tuoksu, valkoisia ruusuja, rauhoittava värimaailma, rentouttava musiikki jnejne).
https://www.perthsensualmassage.com.au/gallery
--- Lainaus päättyy ---
Pakko laittaa tähän: Hintahan nousee kynttilöistä ja kukista sekä viulunsoitosta paljon! Onko sitten oikein, että vaikka miehet haluaisivat "hieronnan" mukavassa ympäristössä, melkein kaikki paikat ovat todella kuppaisia pikamestoja! 🤔
Tietusti se on näin, että tässähän maksaja saa sitä mitä haluaa! Onko kyseessä kysynnän ja tarjonnan "laki"?
--- Lainaus päättyy ---
Ehkä me miehet vain tyydymme paljon herkemmin näihin "kuppaisiin mestoihin", kun aika monella on tavoitteena vain se hetken helpotus? Ja siten palveluntarjoajilla taitaa riittää asiakkaista puitteista huolimatta. Itse olen huomannut, että aika usein siitä tilasta olisi saanut viihtyisämmän ihan viitseliäisyydelläkin eikä se olisi vaatinut sen isompia rahallisia panostuksia.
Naiset asiakkaina taitavat sitten olla paljon vaativampia, joten olettaisin heille puitteiden olevan tärkeämmät.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta