Seksi ja rentoutuminen > Rentoutuminen/hieronnat

Tarvitsevatko naiset hierontaa?

(1/4) > >>

Mmnaaz:
On yleisempää nähdä, että enimmäkseen miehiä tulee hierontaan ja on satoja mainoksia, että naiset hierovat miehiä. mutta nyt kysymys kuuluu, tarvitsevatko naiset hierontaa. ja millaista hierontaa etsit?

P.S
myös edellisen postauksen inspiraationa.
Olen myös hieroja, mutta kun muutin Suomeen varsinkin pikkukylään, ei ollut helppoa jatkaa tätä työtä

Nuppu78:
Todellakin tarvitsevat ja tarjontaa ei juurikaan ole!

Manpen:
No se mitä on täälläkin tarjolla, yhteydenotot tänä vuonna aika hiljaisia olleet. Joskus ennen oli toinen meininki...

Alpo:
Maksuhaluinen kysyntä räjäyttää hetkessä tarjonnan eroottisessa hieronnassa ja myös ihan perinteisessä seksipalveluissa .
Väitä että jos löytyy kysyntää löytyy tarjontaakin jos ei löydy riittävästi maksuhaluista kysyntää on tarjontakin vähäistä.
Luulenkin että nimenomaan tässä kysymyksessä on vaadittava kunnallisia palveluita .

AnnaVonB:

--- Lainaus käyttäjältä: Manpen - Heinäkuu 04, 2025, 15:54:35 ---No se mitä on täälläkin tarjolla, yhteydenotot tänä vuonna aika hiljaisia olleet. Joskus ennen oli toinen meininki...

--- Lainaus päättyy ---

Luulen, että tämä on markkinointiongelma. Naiset jotka mahdollisesti haluaisikin tälläistä palvelua eivät tiedä mistä hakea sitä. Epäilen että naapurissa ilmoittamalla ei naisia asiakkaaksi saa, se sivusto on niin kammottavan ruma, että jos en olisi itse alalla en takuulla ostaisi mitään mitä siellä mainostetaan.

Uskon että täällä saitilla sinut löytävät vain hupakot ja jotkut hyvin harvat satunnaiset naiset joita tänne eksyy.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta