Seksi ja rentoutuminen > Rentoutuminen/hieronnat
Tarvitsevatko naiset hierontaa?
AnnaVonB:
--- Lainaus käyttäjältä: Manpen - Heinäkuu 09, 2025, 16:12:17 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Viveca - Heinäkuu 07, 2025, 10:13:21 ---Linkkasinkin tämän jo aiemmin toiseen ketjuun, mutta laitan sen myös tähän, koska sopii hyvin esimerkiksi täydellisestä nettisivumarkkinoinnista.
https://www.perthsensualmassage.com.au/what-to-expect
Jos itse ostaisin eroottista hierontaa, niin suuri merkitys olisi hierojan ulkoisella habituksella (katseen kestävä ja hyvä kroppainen) sekä sensuellilla hierontatilalla (kynttilöitä, miellyttävä tuoksu, valkoisia ruusuja, rauhoittava värimaailma, rentouttava musiikki jnejne).
https://www.perthsensualmassage.com.au/gallery
--- Lainaus päättyy ---
Pakko laittaa tähän: Hintahan nousee kynttilöistä ja kukista sekä viulunsoitosta paljon! Onko sitten oikein, että vaikka miehet haluaisivat "hieronnan" mukavassa ympäristössä, melkein kaikki paikat ovat todella kuppaisia pikamestoja! 🤔
Tietusti se on näin, että tässähän maksaja saa sitä mitä haluaa! Onko kyseessä kysynnän ja tarjonnan "laki"?
--- Lainaus päättyy ---
Pakko sanoa, että kyllä ne kuppaisten pikamestojen hinnat on vähän eri, kuin ne mitä on mahdollista kokea yksityisissä viihtyisissä asunnoissa asiakkaan toiveiden mukaan räätälöitynä, kynttilöillä tai ilman.
Toisaalla täällä forkalla on parhaillaan jälleen kerran menossa keskustelu jossa aloittaja ruikuttaa hinnoista. Rahalla saa, ei siitä mihinkään pääse. Jos ostaa halvinta niin sitten kannattaa pitää laadusta kitinä ihan vaan omana tietona.
Manpen:
Jep, raha puhuu ja myös monessa muussakin asiaan liittyvässä!
MsxSex:
Aika hiljaista on ollut :sheep: vaikka en itse hae sänky seuraa sitä on vaikea toiselle todistaa kun aika moni daami on niihin vonkaajiin törmännyt kadulla,kaupassa,marjametässäkin 😆 ja on varmaan iso kynnys mennä eroottiselle mies hierojalle moniko ilmoituksen löytää 🙄 se on eri asia.Eroottista hierontaa on monenlaista.
orjamies:
kysyntää on tosiaan niukasti nekin saa se " strippari vartaloinen " nuorimies. alan tyyppiongelma
on se että täälläkin löytyisi " tusina " semihyvää hierojaa jotka suunnilleen itse maksaa vähän
jos saa naisen asiakkaaksi. ps tuossa esimerkki ilmossa on PERUSVIRHE hinta puuttuu.
AnnaVonB:
--- Lainaus käyttäjältä: orjamies - Heinäkuu 11, 2025, 17:26:38 ---kysyntää on tosiaan niukasti nekin saa se " strippari vartaloinen " nuorimies. alan tyyppiongelma
on se että täälläkin löytyisi " tusina " semihyvää hierojaa jotka suunnilleen itse maksaa vähän
jos saa naisen asiakkaaksi. ps tuossa esimerkki ilmossa on PERUSVIRHE hinta puuttuu.
--- Lainaus päättyy ---
Ei kaikki naiset halua stripparivartaloista nuorta miestä. Itse ainakin ostaisin palvelua lähempänä omaa ikää olevalta. Ei tarvitse olla treenattu, mutta pitää näyttää siltä, että pitää itsestään huolta.
"Tusina semihyvää hierojaa jotka itse maksaisi siitä, että saa hieroa" on eri asia kuin laadukas palvelu viehättävässä ympäristössä.
Täällä kovasti huudellaan meille naisille, että teidän pitää osata markkinoida ja pitää näyttää hyvältä ja pitää tarjota hyvää palvelua. Samat vaatimukset ne on miespuolisellekin palveluntarjoajalle. Valitettavasti miehenä markkinointi on hankalampaa koska kohderyhmä ei käytä niitä sivustoja joilta miehet löytävät palvelut. Kohderyhmän tavoittaa somesta ja sitä pitää osata käyttää oikein jos sitä haluaa käyttää markkinointiin. Suosittelen lämpimästi opiskelemaan esim ihan vaan YouTubesta, hyvä hakut on esim "social media marketing for beginners".
Ja kuten jo aiemmin kirjoitin, nettisivut pitää olla uskottavan someläsnäolon lisäksi. Jos joku oikeasti alalle haluava mies kaipaa neuvoja tähän enemmän, niin autan mielelläni.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta