Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
Kerttu naapurista
Vieras0140:
Mä en ottanut sinänsä kantaa näihin tässä kerrottuihin juttuihin, kerroin vain, miten itse toimin multinikkeilijöiden kanssa.
Vieras0043:
--- Lainaus käyttäjältä: Anniina - Helmikuu 20, 2020, 06:50:33 --- (Poislukien nämä itsestäänselvät valheet tässä bisneksessä, eli keksitty nimi ym.)
--- Lainaus päättyy ---
Keksitty nimi :o
mies59hki:
hei, ymmärän turhautumisesi. kannataa varoa kaikkea epäilyttävää, sinua on kyllä myös kehuttu. tapasin mielellään jo tänään. ter, herrasies
Fledermause:
Onkohan tuoreempia uutisia Kertusta ?
Hupi:
--- Lainaus käyttäjältä: Azazello - Helmikuu 19, 2020, 22:45:23 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Fireman82 - Helmikuu 19, 2020, 21:17:37 ---^ Asiasta mitään tietämättömänä en malta olla kysymättä, että onko nämä vaateet asiakkaalle luettavissa ilmoituksesta vai miten nämä menevät?
--- Lainaus päättyy ---
Alla vastaus.
--- Lainaus käyttäjältä: sunkerttu - Helmikuu 19, 2020, 20:58:46 ---Haluan kommentoida ohari kommentteihin sen verran, että itse olen aika kaikkiruokainen miesten suhteen, mutta jos huomaan ettei henkilö ovella ole täysin ollut rehellinen esim. iästään, alkuperästään tai ulkoisesta olemuksestaan niin meille molemmille niin turskalle kuin minulle se on parempi ettei tapaamista synny.
--- Lainaus päättyy ---
Ymmärrän hyvin, etttä jos turska juksaa niin tapaaminen perutaan. Onhan näitä ollut ennenkin, turska on vakuuttanut esimerkiksi olevansa saunanraikas kantasuomalainen ja oven takana on ollut afrikkalaista syntyperää oleva mies. Tällaisistakin on syntynyt melkoista draamaa, tais olla Teen666Nikilläkin tällainen juttu.
--- Lainaus päättyy ---
Tapaamista sovittaessa kehun aina olevani erittäin tyylitajuinen herra.
Pukeudun monesti itänaapurissa suosittuun suikkaan, turtlestarroilla somistettuun silmälappuun sekä taikurinviittaan.
Ymmärrän että viitta saattaa olla joillekkin hieman liikaa, mutta jos asian pukee sanoiksi "kemiat ei oikein kohtaa." Niin mistä sen tietä jos on nähnyt toisen ikkunasta?
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta