Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

Kerttu naapurista

(1/8) > >>

wilpertti:
Spostilla sovitttiin kaikki: hinta, palvelut, tapaamisaika ja -paikka, tapaamispaikalla oli vain puolet sopijaosapuolista, vaikka paikka ja aika oli selkeitä. Eli kusetuskeikka osui kohdalle.
Koivukylän tienoolle tein tutustumiskäynnin, uuden talon pihaan

Entto:
Tervetuloa kerhoon, et ollut ensimmäinen.
Itse pyörin tuolla kahdesti, kun en kerralla uskonut.
www.seksisaitti.net/index.php/topic,986.0.html?PHPSESSID=hcbifmjom8op75kvme4egqdi42

jpetke:
Onkohan kukaan ikinä päässyt sisälle asti? No annan vielä 3. mahdollisuuden, katsotaan kuin käy. Odotukset eivät ole kovin korkealla...

Dreamer:

--- Lainaus käyttäjältä: jpetke - Helmikuu 12, 2020, 21:24:15 ---Onkohan kukaan ikinä päässyt sisälle asti? No annan vielä 3. mahdollisuuden, katsotaan kuin käy. Odotukset eivät ole kovin korkealla...

--- Lainaus päättyy ---

Kerro toki sitten onnistuiko lopulta tapaaminen. Itse olen välillä ajellut ehkä vähän turhankin kauas jos kiinnostunut jostakusta tarpeeksi. Hyvä säkä ollut ettei vielä vuosien saatossa ole kuin 1 peruuntunut tapaaminen sattunut omalle kohdalle.  :)

Vieras0076:

--- Lainaus käyttäjältä: jpetke - Helmikuu 12, 2020, 21:24:15 ---Onkohan kukaan ikinä päässyt sisälle asti? No annan vielä 3. mahdollisuuden, katsotaan kuin käy. Odotukset eivät ole kovin korkealla...

--- Lainaus päättyy ---
Eli oharit kahdesti ja vielä yrität... sitkeä sissi. Onko näihin ohareihin tullut edes syytä?

Duunikämpän naapurit ihmettelee kun joka ilta on kavereita luuri kourassa talon ulkopuolella odottelemassa 😁

Itse vaihtaisin seuraavaan jos tapaaminen on noin vaikeata.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta