Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

Kerttu naapurista

<< < (6/8) > >>

Aulis:

--- Lainaus käyttäjältä: sunkerttu - Helmikuu 19, 2020, 20:58:46 ---
henkilö on luonut toisia sähköposteja, että pääsisi muka tapaamaan minua ja olen molemmilla kerroilla ollut paikalla ja odottanut vähintään 10 minuuttia toista, eikä sovitulla paikalla ole ollut ketään.
............

Oman turvallisuuteni takia en tule itse sinne odottamaan ja siksi sovittussa paikassa kannattaa aina odottaa  :)
...............

Muistakaahan kuitenkin, että ihmisiä me kaikki olemme ja fiksulla käytöksellä vältytään mielipahalta suuntaan, jos toiseen! Kunnioitetaan toisia ja ollaan ystävällisiä toisillemme

--- Lainaus päättyy ---

Oli paikalla eikä kuitenkaan ollut. Miten tämä oikein menikään.

Fiksua käytöstä ja kunnioittamista turha tulla kertomaan jos itse ei siihen pysty.
Oharien sijaan fiksua olisi mennä paikalle. Tavata turska ja kertoa henk koht jotta nyt ei pääse pukille koska...

Vieras0140:
Vähän menee ot, mutta... Multa on useammat yrittäneet saada aikaa ensin yhdellä ja sitten toisella nimimerkillä/spostilla. Yleensä tunnistan ne kyllä. Joskus olen kieltäytynyt "alkuperäisen" asiakkaan tapaamisesta, koska minulla ei vaan ole ollut aikaa tarjolla. Tällöin hän pilaa loputkin mahdollisuutensa tapaamiseen huijaamista yrittämällä. Eli kaikenlainen epärehellisyys on itselleni aika lailla turn off. (Poislukien nämä itsestäänselvät valheet tässä bisneksessä, eli keksitty nimi ym.)

Aulis:
Tarkoittaaks toi Ei ole aikaa tarjolla sitä kun se asiakas on sun mustalla ei-listalla?

Entto:
Tässä tuntee itsensä syytetyksi epärehellisyydestä, joten on ehkä syytä kertoa oma versio kahdesta tapaamisyrityksestä.

Tapaus 1:
Tapaaminen sovittu iltapäiväksi klo 14.
Tapaaminen siirtyy 15min, joka käy minulle.
Menen paikalle, jään odottelemaan hetkeksi autolle.
Siirryn ovelle odottamaan; odottelen n.15min, jonka jälkeen ilmoitetaan että 'korjausmiehet' saapuivat yllättäen.
Siirryn autoon, ajelen kotiin.

Tapaus 2:
Tapaaminen sovittu iltapäiväksi klo 14.
Tapaaminen siirtyy 15min, joka käy minulle.
Menen paikalle.
Saan viestin että tule ovelle, hän tulee 'nappaamaan' minut sieltä.
Siirryn ovelle odottamaan; odottelen n.15min, jonka jälkeen viestien vaihto päättyy.

Tämän jälkeen tähän sähköpostiin ei tule enää vastauksia.
Mikäli jossain vaiheessa olisi kerrottu syy 'ohareihin' en olisi edes yrittänyt toisella sähköpostiosoitteella tapaamista.

Vieras0140:

--- Lainaus käyttäjältä: Aulis - Helmikuu 20, 2020, 07:19:04 ---Tarkoittaaks toi Ei ole aikaa tarjolla sitä kun se asiakas on sun mustalla ei-listalla?

--- Lainaus päättyy ---

Ei vaan niinkuin kirjoitin "koska minulla ei vaan ole ollut aikaa tarjolla." Se tarkoittaa kirjaimellisesti sitä, että ei vaan ole ollut aikaa tarjolla. Ja sitä aikaa ei yllättäen tulee lisää sillä, että keksitään uusi nimimerkki. Jos en halua jostain muusta syystä tavata, niin olen sen sitten kertonut esim "Minusta tuntuu, että toiveemme seksistä eivät kohtaa".

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta