Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
Mikaella - hupakkokäynti helvetistä
MestariMerlin:
Ehdottomasti prepaid / hupakkoluuri.. tai sitten prepaid numerolla rekattu rinnakkais wa.. nykyään kun suurin osa hupakoista on wa:ssa niin tämä on helpoin tapa hoitaa viestintää. Näitä KIK-sovelluksia ei jaksa opiskella..
Pera0504:
Pakko huikata et kokeilin eilen ja erinomainen ja kiihkee gfe ja viel luomurunko. Menen uudestaan😆en ollut lukenut ko ketjua, mutta mulle ainakin toimi hyvin, poikkeuksellisen hyvin! Ihmeellinen on maailma.
FortySexN2:
Rapsaaminen ei saa täällä aina ansaitsemaansa arvostusta. Siihen reagoidaan omien kokemustensa tai vaikka vain mielikuvien kautta. Jokainen kohtaaminen on kuitenkin erilainen ja pt:llä saattaa olla paska päivä takana tai olet ensimmäinen asiakas hyvin nukutun yön jälkeen.
Duuni on aika raskasta ja monet tapaamiset kuluttavat ihmisiä eri tavoilla. Olen nähnyt mitä herttaisimman tytön kuluttavan itsensä loppuun ja muuttuvan juopottelevaksi tai väkevämmistä aineista palautumista hakevaksi raunioksi joka raivoaa ympäristölleen pienimmästäkin vastoinkäymisestä. Myös vastakkaisia pimuja joille työ on kuin mikä vain toimistotyötä ja energiaa riittää omaankin elämään viiden asiakkaan jälkeen.
Hienoa että täällä löytyy sekä positiivisista , että negativiisista tapaamisista kirjoitettuja kokemuksia. Omasta näkökulmasta koettuja. Se ei pitäisi olla keneltäkään pois jos joku kirjoittaa erilaisesta kokemuksesta kuin itsellä. Sitä ei mielestäni kannattaisi useassa eri kirjoituksessa kyseenalaistaa kuten tässä ketjussa näköjään käynyt 😁
MestariMerlin:
Juuri näin.. erilaisia kokemuksia voi tulla ja ne suoritusvarmat on harvinaisempia. Tämän kokemuksen jälkeen en kyllä ihan heti ota uutta riskiä että osumaa tulee..
Ilkeämielistä piikittelyä on tosiaan poistettu nyt tästä ketjusta. En ihan tajua tuota että joku saa iloa lyömällä lisää jo kärsinyttä osapuolta..
Peralle onnittelut vain onnistuneesta käynnistä, ei se minulta pois mitenkään ole jos jollain meni paremmin. Tummat silmät ja luomurunko ilman tatuointeja tuossa minuakin viehätti..
Thurber:
Mielenkiintoista keskustelua, ja olen itsekkin jättänyt rapsaamatta huonoja kokemuksia koska en halua alkaa julkisesti riitelemään jonkun kanssa kenet olen tavannut. Mitään tollaista ei ole tullut vastaan myöskään, joten en tiedä mitä tekisin jos hupakko kävisi päälle. Oharit sen sijaan olen melkein aina rapsannut, koska siinä ei ole tulkinnan varaa.
Positiivisia rapsoja ja suosituksia on paljon kivempi antaa.
Ihan vinkkinä, olisit lähtenyt menemään ennen rahan ojentamista, koska et voi odottaa hyvää tapaamista sen jälkeen kun hupakko haukkuu sun vaatteita ja sä vittuilet hien ja sipulin hajusta. Tapaaminen oli jo "hävitty" siinä vaiheessa. Kun tarkoitus on harrastaa seksiä, ei siitä tule mitään jos tunnelma on vihamielinen.
Kiitos rapsasta.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta