Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
Mikaella - hupakkokäynti helvetistä
MestariMerlin:
Tuossa selitin jo aiemmin miksen häipynyt. En vittuilut lemusta mitenkään epäkohteliaasti, pyysin vain ikkunaa auki. Pt ei tästä kuitenkaan ollut tykännyt. En kyllä tajua mikä ongelma, jopa sanoin ettei se pt:n vika ole jos käryä tulee asuntoon.
Sitä kyllä en tajua miten vaatetus voi vaikuttaa mitenkään.. samat oli päällä edelliselläkin hupakkovierailulla mikä oli erittäin hyvä.
Ensi kerralla sitten vaikka pastelliväreissä miitinkiin, saa nähdä päästäänkö edes kynnyksen yli..😅
Penaattori:
Huorat vois laittaa ilmoonsa asiakkaalta vaaditun pukukoodin. Liituraitapuku, ei shorteissa/lenkkareissa, kravattipakko jne. ;D
kaukoputki:
--- Lainaus käyttäjältä: Penaattori - Lokakuu 26, 2024, 19:22:06 ---Huorat vois laittaa ilmoonsa asiakkaalta vaaditun pukukoodin. Liituraitapuku, ei shorteissa/lenkkareissa, kravattipakko jne. ;D
--- Lainaus päättyy ---
Aika monessa ilmossahan lukee vaatimuksena "siisti" oon aina miettiny mitähän tällä tarkalleenottaen tarkoitetaan?
MestariMerlin:
Yliksellä mulle vittuiltiin aikanaan kun kerroin pistäväni hupakkoreissulle aina kauluspaidan päälle.. tai vähintään kesällä pikeen. Ei tajuttu vaan ihmeteltiin mitä nyt vaivaudut edes hiuksia kampaamaan kun "nehän nyt on vaan huoria"..🤮
Nytkin oli kauluspaita muttei auttanut..väri taisi sitten olla väärä..? 🤣🤣🤣
Entto:
--- Lainaus käyttäjältä: kaukoputki - Lokakuu 26, 2024, 20:03:16 ---Aika monessa ilmossahan lukee vaatimuksena "siisti" oon aina miettiny mitähän tällä tarkalleenottaen tarkoitetaan?
--- Lainaus päättyy ---
Verkkareissa on kolme raitaa, ja lenkkarit ei ole tarrakiinnityksellä.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta