Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
Mikaella - hupakkokäynti helvetistä
Hormonihiiri:
--- Lainaus käyttäjältä: MestariMerlin - Lokakuu 24, 2024, 21:32:45 ---Kyllähän se sieppaa itseänikin että tulee hyviä arvioita eli miksi itse sain täysin paskaa kohtelua? Olisko näin että eukko tajusi ettei noin voi toimia tai joku kolmas osapuoli on pitänyt puhuttelun..
Sen taas huomasi että parempi vain liueta paikalta ilman mitään keskustelua huonosta kokemuksesta. Se siinä nyt selvisi että eukko oli loukkaantunut kun sanoin siitä hajusta ja pyysin ikkunaa auki..
Kolme kertaa olen sanonut ettei palvelu ollut mitä odotin ja vain yksi ei järjestänyt mitään draamaa, tyytyi toljottamaan vain vaitonaisena kädet puuskassa. Rahaa näiltä ei ikinä saa takaisin jos aika on käytetty. Ja joskus ei vaikka kesken lähtisit.. eli sulla kävi siinä säkä.
--- Lainaus päättyy ---
Jos kaikki muut arvostelut (jo ne viisi sinun käyntiäsi ennen tehdyt) ovat positiivisia ja vain sun kokemus negatiivinen niin voisko sussa olla mitenkään ainakin osasyy siihen paskaan lopputulokseen?
NUSSIJA_666:
Epäilen kyllä että hän mitään olisi tuosta oppinut, varmaan hänen pääsään sinä olit syynä lopputulokseen.
Ja joo, mitä olen näitä RE:n rapsoja lukenut, niin niissäkin erittäin harva pystyy ottamaan mitään negatiivista palautetta vastaan, yrittämättä heti kyseenalaistaa asiakasta. Jos löytäisi PTn joka oottaa vastaan palautteen asiallisesti, niin aika hyvä indikaattori että saattaakin olla hyvä PT kyseessä.
"Rahaa näiltä ei ikinä saa takaisin jos aika on käytetty. Ja joskus ei vaikka kesken lähtisit.. eli sulla kävi siinä säkä." Kyllä, oma kokemattomuus tässä varmasti auttoi asiassa, mutta mielestäni toimin ns. oikeudenmukaisesti ja onneksi siitä ei syntynyt mitään draamaa..eikä tosiaan niitä Igoreita näkynyt, nimittäin kyllä se ehti käydä mielessä itselläkin :o
MestariMerlin:
"voisko sussa olla mitenkään ainakin osasyy"
Jaa-a, syitähän voi yleensä aina löytää mistä vain mutta nyt on vaikeata koska ei nyt mustat vaatteet ja bootsit tai se että ihmettelee käryä ja pyytää ikkunaa auki voi kohtuudella ajatellen ketään noin paljon kyrsiä että vedetään homma ihan läskiksi..
En sitten tiedä mitä oli päivän aikana tapahtunut. Kysyin kyllä onko sattunut jotain ikävää kun vaikutti niin poissalevalta ja ilottomalta. Kaikki oli kuulemma ihan ok, oli ollut shoppailemassa minkä takia ne treffitkin sovittiin myöhäiseen aikaan eli klo 20..
RE-rapsaa en viitsi laittaa koska ei se johda mihinkään muuhun kuin mustamaalaamiseen. Tästä on kokemusta. Olen kirjaillut 2 negarapsaa ja ne vastaukset oli aika uskomatonta valehtelua.
Myös hupakot lukevat rapsoja ja eräs useammin tapaamani oli juuri näitä mun negarapsoja ja niiden vastineita lukenut. Oli ihan ihmeissään mitä paskaa minusta kirjoitellaan.. joten jääköön lisärapsaamiset tältä osin. Tämä saa riittävää eli varoitettu on riskitapauksesta.
thorath:
--- Lainaus käyttäjältä: Hormonihiiri - Lokakuu 24, 2024, 21:43:56 ---
--- Lainaus käyttäjältä: MestariMerlin - Lokakuu 24, 2024, 21:32:45 ---Kyllähän se sieppaa itseänikin että tulee hyviä arvioita eli miksi itse sain täysin paskaa kohtelua? Olisko näin että eukko tajusi ettei noin voi toimia tai joku kolmas osapuoli on pitänyt puhuttelun..
Sen taas huomasi että parempi vain liueta paikalta ilman mitään keskustelua huonosta kokemuksesta. Se siinä nyt selvisi että eukko oli loukkaantunut kun sanoin siitä hajusta ja pyysin ikkunaa auki..
Kolme kertaa olen sanonut ettei palvelu ollut mitä odotin ja vain yksi ei järjestänyt mitään draamaa, tyytyi toljottamaan vain vaitonaisena kädet puuskassa. Rahaa näiltä ei ikinä saa takaisin jos aika on käytetty. Ja joskus ei vaikka kesken lähtisit.. eli sulla kävi siinä säkä.
--- Lainaus päättyy ---
Jos kaikki muut arvostelut (jo ne viisi sinun käyntiäsi ennen tehdyt) ovat positiivisia ja vain sun kokemus negatiivinen niin voisko sussa olla mitenkään ainakin osasyy siihen paskaan lopputulokseen?
--- Lainaus päättyy ---
Täällä on sama ongelma kuin oli jo keltaisten aikana. Jos joku erehtyy kirjoittamaan negatiivistä on kohta kuorossa huutamassa useita ettei tapahtuma voi olla mahdollista vaikka eivät ole edes tavanneet kertaakaan kirjoituksien kohdetta.
Itse en ole kirjoittanut yhtään raporttia sitten keltaisten enkä edes kovin montaa silloinkaan vaikka käyntejä vuosien aikana onkin kertynyt satoja.
Suurin osa on ollut hyviä mutta myös todella huonoja kokemuksiakin ja silloin tullut joidenkin ylistykset samoista isona yllätyksenä.
tane:
nuo negarapsojen vastaukset missä kehitellään ihan järjettömiä valheita ja yritetään mustamaalata asiakkaita on kyllä erikoisia. ilmeisesti oppineet että parempi näin ja johtaahan se tähän tyyliin ainakin siihen että ei enää niitä rapsoja laiteta..
alkaa olla vaikeeta tämä ilmoitusten lukeminen kun ei voi tietää mitä sekoilua voi olla taustalla jos ei negaakaan viitsi laittaa. nostaahan tuo sekoilu kyllä kynnystä negoja rapsata.
erillinen prepaidihan kannattaa tosiaan olla jo näiden kokemusten takia.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta