Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
Mikaella - hupakkokäynti helvetistä
Hormonihiiri:
En mä sun kokemusta kyseenalaista. En väitä että valehtelet. Noin sulle selvästi kävi. Se ei vaan tarkota että muille kävisi sama. Usein tällaisissa jutuissa on kaksi osapuolta ja jostain syystä just sulla tilanne eskaloitui hänen kanssaan tuollaiseksi.
dijon:
--- Lainaus käyttäjältä: MestariMerlin - Lokakuu 24, 2024, 17:48:19 ---Tässä nähdään taas että rapsaaminen Saitille voi olla huono idea, alkaa tulemaan näitä omia mutu-arvioita ja kyseenalaistuksia tyypeiltä jotka eivät ole itse olleet paikalla.
Tapaus oli vain niin törkeä ja omalta osalta ennenkokematon että siksi kirjoitin.
Jos RE:llä on positiivisia rapsoja niin mitä sitten? Usein ne huonot kokemukset jää rapsaamatta koska niistä alkaa paskanheitto.
Hiirulainen voi nyt lopettaa spekuloinnit, en rapsaa enää.
--- Lainaus päättyy ---
Ainahan joku asettuu vastapuolelle, mutta eikös se ole koko foorumin idea? Itse koristelen rapsani* epäoleellisilla syöteillä juuri heitä varten.
_
dijon on sinappi
*) toisaalla
MestariMerlin:
Dijon on siis ovelampi tapaus..🤗
Ite puhun niin suoraan ja kiertelemättä että siitä saa välillä kärsiä.
Toi paritusjuttu on todellinen ilmiö, aika naivia kuvitella että jokainen ulkkari täällä on 100% itsenäinen yrittäjä. Varmaan joku pidempään ollut voi olla mutta nämä uudemmat tulokkaat pakosti saa jostain apua.
Tuskin tuo Mikaellakaan mutsilleen soitteli vaan jotain back-upia oli tilaamassa kun asiakas ei ollut tyytyväinen ja kysyy selitystä paskalle palvelulle.
NUSSIJA_666:
Kyllä ihan näin sivustalukianakin häiritsee, että sama tyttö saa positiivista rapsoja tuolla tämän jälkeen. Oma viime käynti oli tosiaan vähän saman tapainen, etenkin puhelintoitto, tosin mitään agressiivisuutta ei ollut, mutta täysin paska palvelu. Kun jää tunne, että sua käytännössä kusetettiin, siitä huolimatta että maksoin käynnistä lopulta vain puolet alkuperäisestä, koska päätin itse visiitin ennen täyttä aikaa, en katsonut kyllä kelloakaan.
Laitoin sitten pitkän rapsan siitä, mutta oli täysin asiallinen rapsa. Jostain syystä se ei rekisteröitynyt hunona rapsana RE:ssä, vaikka punaista viivaa kyllä näytti. Laitoin viestiä PT:lle seuraavana päivänä, että laitan vielä "korjaus rapsan" perään, ja tästä hän sitten suuttui ja soitti heti perään ja alkoi uhkailemaan (itse tosiaan aloittelijana käytän omaa puhelin numeroa, tämä ehkä on hölmöä), ja päätin sitten olla tekemättä pientä lisäoikasua rapsaan, koska en halunut ottaa mitään riskiä, kun oma hekilöllisyys hänen saatavilla. Olen varma, että se jättämäni rapsa varmasti häiritsi häntä, niin kuin pitäisikin. Sitä meinaan Mellin, että laita ihmeessä se rapsa sinne RE:seen, jos ett tunne että mitään esteitä sille on. :stiletto:
MestariMerlin:
Kyllähän se sieppaa itseänikin että tulee hyviä arvioita eli miksi itse sain täysin paskaa kohtelua? Olisko näin että eukko tajusi ettei noin voi toimia tai joku kolmas osapuoli on pitänyt puhuttelun..
Sen taas huomasi että parempi vain liueta paikalta ilman mitään keskustelua huonosta kokemuksesta. Se siinä nyt selvisi että eukko oli loukkaantunut kun sanoin siitä hajusta ja pyysin ikkunaa auki..
Kolme kertaa olen sanonut ettei palvelu ollut mitä odotin ja vain yksi ei järjestänyt mitään draamaa, tyytyi toljottamaan vain vaitonaisena kädet puuskassa. Rahaa näiltä ei ikinä saa takaisin jos aika on käytetty. Ja joskus ei vaikka kesken lähtisit.. eli sulla kävi siinä säkä.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta