Seksi ja rentoutuminen > Rentoutuminen/hieronnat

Hieronta vs pano

<< < (7/13) > >>

huikkis91:
Hierontaa tässä tarvii,alko niin tekee mieli.Löytyskä Vantaalta?

Vieras1703:

--- Lainaus käyttäjältä: Crashtestdummy - Kesäkuu 25, 2019, 17:35:38 ---Milloin valitsette taihieronnan, milloin pitää oäästä panemaan sihteeriä? Mikä teillä ratkaisee, millaista palvelua milloinkin ostatte

--- Lainaus päättyy ---

Thaihieronta Suomessa on edelleenkin kokeilematta. Panoilla on menty ja mennään edelleenkin. Joskus jos aikaa jää pienet loppuhivelyt puolin tai toisin voivat olla ihan paikallaan.

Vieras0370:

--- Lainaus käyttäjältä: huikkis91 - Heinäkuu 10, 2019, 11:26:35 ---Hierontaa tässä tarvii,alko niin tekee mieli.Löytyskä Vantaalta?

--- Lainaus päättyy ---

Tsekkaappa naapurisivustolta hakusanoilla "Ihana Annabella Tikkurila" (löytyy myös googlella)
Suosittelen!

Vieras0265:
Olen käynyt Thai hieronnassa neljä kertaa mutta en ole harrastanut seksiä heidän kanssaan. Lahdessa on yksi isorintainen hieroja jonka luona olen ajatellut käydä uudestaan.

bbwnanna:
Pitää ihan kysyä, kun en itse näitä hierontahommia tee, että minkälaista se itse hieronta siis on? Onko se sellaista lihaskalvoja avaavaa meininkiä, jota saa koulutetulta hierojalta klassisessa hieronnassa, vai onko siinä koko ajan joku eroottinen viba mukana?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta