Seksi ja rentoutuminen > Rentoutuminen/hieronnat

Hieronta vs pano

<< < (6/13) > >>

Tiia:

--- Lainaus käyttäjältä: Raappahousu-Rane - Kesäkuu 27, 2019, 15:38:13 ---Krapulassa hieronta on parasta. Aina ei jaksa veivata itse, pistetään mimmi töihin koska siitähän niille maksetaan.  ;)

--- Lainaus päättyy ---

Tää on muuten totta. Mullakin käy aika usein herrasmiesvieraita happy end -hieronnassa krapulapäivinään. :)

Jos palveluntarjoaja saa kans vastata alkuperäiseen kysymykseen, niin mulle vaihtelu on niin tärkeää, että hierontasessiot on senkin takia tosi kivoja. Vaikka en ole kyllä ihan varma, voisinko oikeasti kyllästyä panemiseen. :o

Ja aika monen vakkarin kanssa aloitetaan hierontapöydältä joko aina tai usein, vaikka homma luiskahtaisikin sitten ihan muuksi, tai joku luiskahtaisi jonnekin.

Ja ehkä jotain voi päätellä siitäkin, että multa tilataan happy end -hierontoja myös pelkillä käsitöillä, vaikka hintataso on mulla siinä melkein sama kuin panoseksissä. Että mitä ilmeisimmin joskus hieronta on vähintään yhtä hyvä vaihtoehto kuin pano.

Kellopeliappelsiini:

--- Lainaus käyttäjältä: Crashtestdummy - Kesäkuu 25, 2019, 17:37:10 ---Itsellä taihierom8t ovat sellainen "hätävara" kun on "pakko saada" eikä sihteerille ole päässyt. Maantieteellisiä ja rahallisia esteitä minun ja sihteerin välissä

--- Lainaus päättyy ---

Outoa, mä olen käynyt thaihieronnassa vain ja ainoastaan panemassa. Miten se on "hätävara"

ElinaNeito:
Joo, niinku tässä jo joku sanoi niin eihän sitä tarvitse valita - voi ottaa molemmat samalla kertaa! :D

Ja tosiaan miehet ansaitsee myös omat kokonaisvaltaiset hemmotteluhoidot. Naiset käy salongissa ja miehille on omansa sit. ;) pitäkää huolta omasta hyvinvoinnistanne hyvät herrat!

Vieras0370:
Hieronta +pano lopuksi ja tunnin aika on yleensä se setti, minkä otan. Parhaat hupakot osaa oikeasti hieroa, esim. Thai Rin Kalliossa ja suomalainen Lindabella. Ja oon aina sanonut, että hyvä öljyinen käsihoito voittaa huonon panon 6-0.

Vieras0217:

--- Lainaus käyttäjältä: Joro76 - Heinäkuu 04, 2019, 19:47:02 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Nezztori - Heinäkuu 04, 2019, 09:27:23 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Viola - Heinäkuu 04, 2019, 09:07:15 ---Entä jos aloittaa hieronnalla ja päättää panolla. Aika hyvä yhdistelmä.

--- Lainaus päättyy ---

Ehdottomasti, täältä myös ääni tälle!  ;)

--- Lainaus päättyy ---

Tää olisi mahtava. Reilun öljyn kera ;)

--- Lainaus päättyy ---

Juuri näin  ;)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta