Seksi ja rentoutuminen > Rentoutuminen/hieronnat
Hieronta vs pano
Joro76:
--- Lainaus käyttäjältä: Nezztori - Heinäkuu 04, 2019, 09:27:23 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Viola - Heinäkuu 04, 2019, 09:07:15 ---Entä jos aloittaa hieronnalla ja päättää panolla. Aika hyvä yhdistelmä.
--- Lainaus päättyy ---
Ehdottomasti, täältä myös ääni tälle! ;)
--- Lainaus päättyy ---
Tää olisi mahtava. Reilun öljyn kera ;)
Caravaani Timo:
Muutaman kerran olen käynyt thaihieronnassa, se on lähinnä sellaista lääppimistä
Ei ole munn juttu eli pano
Pioneeri:
--- Lainaus käyttäjältä: Ratigan - Heinäkuu 04, 2019, 09:24:15 ---^^Kyllä! Kunnon öljyinen body to body massage joka luiskahtaa seksin puolelle ihan huomaamatta :P 👍
--- Lainaus päättyy ---
Aah.. Juuri tätä haen. Ketään hyvää tiedossa Suomessa? Ulkkareissa joitain hyviä kuten Valeri Nuru mutta muita kivoja taas haussa.
M50kok:
--- Lainaus käyttäjältä: Venla - Heinäkuu 04, 2019, 09:22:36 ---Hierontoja ei varmaan voi oikein niputtaa...niitä lienee tosi erilaisia - pitkä tantrasessio vs. pelkkä intiimihieronta esmerkiks.ite olen löytänyt thai hierojan joka hieroo n 44 min...ja loput...jotain muuta...
Mutta kauan meni ku tuollaisen löysin
Mutta miten noi odotukset thaikkuhieronnoissa - onko niissä yleensä mahdollisuus saada ihan oikeaa hierontaa tyyliin 40min ensin ja lopuksi sit intiimijutut? Vai vähän alkuun hierontaa ja sit nopsaan muihin hommiin? :)
--- Lainaus päättyy ---
Turskapappa:
Minä yleensä panen ensin ja sitten pyydän hieronnan jos olen sillä tuulella.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta