Seksi ja rentoutuminen > Rentoutuminen/hieronnat
Hieronta vs pano
bbwnanna:
Pitää ihan kysyä, kun en itse näitä hierontahommia tee, että minkälaista se itse hieronta siis on? Onko se sellaista lihaskalvoja avaavaa meininkiä, jota saa koulutetulta hierojalta klassisessa hieronnassa, vai onko siinä koko ajan joku eroottinen viba mukana?
Gentleman:
^Riippuu paljon hierontaa antavan tasosta ja siitä mitä on sovittu. Kokemusta löytyy niin ammatti hierojan käsittelystä iloisella lopulla kuin täysin osaamattoman hipsuttelua loppuun asti. Erinomainen kokemus on ollut osaava tantra hieroja joka sai koko kropan rennoksi ja raukeaksi.
Vieras0265:
Olen Thai hieronnassa ottanut sen perinteisen puolen tunnin lihashieronnan. Oli hieroja vähän pettynyt kun en ottanut lisäpalveluja.
Jormaaho:
--- Lainaus käyttäjältä: Jani - Elokuu 26, 2019, 14:59:39 ---Olen Thai hieronnassa ottanut sen perinteisen puolen tunnin lihashieronnan. Oli hieroja vähän pettynyt kun en ottanut lisäpalveluja.
--- Lainaus päättyy ---
Eli tällaisia miehiä on olemassa! Sitä on joskus tullut pohdittua.
Tiia:
--- Lainaus käyttäjältä: bbwnanna - Elokuu 23, 2019, 16:30:52 ---Pitää ihan kysyä, kun en itse näitä hierontahommia tee, että minkälaista se itse hieronta siis on? Onko se sellaista lihaskalvoja avaavaa meininkiä, jota saa koulutetulta hierojalta klassisessa hieronnassa, vai onko siinä koko ajan joku eroottinen viba mukana?
--- Lainaus päättyy ---
Ainakin mun antamassa hieronnassa on eroottinen viba alusta loppuun, mutta aluksi tietty vähän miedompana. Ja huomioin lihaksia myös, eli kyse ei ole ihan hipsuttelusta. Käytän käsien lisäksi koko kehoa ja hierontaotteiden lisäksi yhtä ja toista muutakin. :) Ja loppua kohti intensiivisyys kasvaa.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta