Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

Terezisz raportti

<< < (5/11) > >>

Noodelidude:

--- Lainaus käyttäjältä: Stands - Lokakuu 17, 2024, 11:49:02 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Noodelidude - Lokakuu 17, 2024, 08:39:54 ---^ No eihän siinä hyvin käynyt. Tälle aamulle klo kahdeksaksi olin ajan varannut ja saavuin ajoissa paikalle. Viesteihin ei vastattu. Vartin tapaamisajan alkamisen yli jaksoin pää ja silmät sildenafiilista punaisena pälyillä epäilyttävästi ympärilleni puolihölmö pöksyissäni, kunnes luovutin ja pakkasin laukkuni. :(

--- Lainaus päättyy ---

Tää on aina paska juttu. Olihan sulla plan B kuitenkin..

--- Lainaus päättyy ---
Ei ollut plan B hiottu. Mutta eipä tuo mitään, lyötyä ei lyödä joten varasin ajan iltapäivälle. Ja sehän kannatti, oli meinaan huikea kokemus!

Todella rennon rempseä, iloinen ja juttua täynnä oleva timmi nainen timmillä nätillä pepulla vastassa.

Suihinotto oli parasta mitä olen tähän mennessä saanut, syvää, märkää, ahnasta ja tunteella suoritettua. Pallitkin nuoltiin ja imettiin just eikä melkein täydellisesti. Täysi kymppi.

Pimppi ja peppu ihanan tiukat ja painaa sai kunnolla. Anaalista tuumasi että älä stressaa, hän rakastaa anaalia. Ja siltä se kyllä vaikuttikin. Täysi kymppi myös panemisesta ja täysillä mukana olemisesta, sain itsekin itsestäni enemmän irti Teren kiihkeyden takia.

Ja todella, siis todella kova höpöttämään. Välillä vähän vaikeuksia ymmärtää, mutta pääpiirteet tulee selväksi.

Paras kokemukseni tähän mennessä. Asenteeltaan mieletön miehentyydytin sekä miellyttäjä, ja jakelee kehuja miehelle liukuhihnalta.

Kokonaisarvosana 11/10. Jos olisi paikallinen niin en enää muilla kävis, tää oli niin end game tapaus. Menen satavarmasti uusiksi heti jos ja kun tulee taas Tampereelle.

Edit. Lisäyksenä vielä, että lähetti aamuisen jälkeen pahoittelevan viestin, pointsit myös siitä ettei ollut kylmät oharit. Siksipä sen uuden ajan rohkaistuin varaamaan.

Merkonomi:
No nyt täytyy kyllä vähän kommentoida Standsin väitettä vaikka mennään vähän sivuraiteille otsikosta. Olen tavannut kymmenkunta latinoa, joiden suurimman osan englannikielentaito on ollut alkeellinen. Itse osaan jonkin verran espanjaa, joten pystyn aika hyvin kommunikoimaan myös ilman kääntäjää. Olen tutustunut moneen näistä henkilökohtaisesti ja auttanut heitä käytännön asioissa täällä. Voin mennä takuuseen ettei ainakaan heillä ole ollut ketään parittajaa, ellei sitten minua voi sellaiseksi laskea tässä tapauksessa. Suurin osa latinoista täällä asuu Espanjassa tai Portugalissa.
Toki tiedän hyvin että paritusta esiintyy paljonkin, mutta ne epäilyttävät profiilit osaan kiertää kaukaa. Ja aina ennen ensimmäistä käyntiä pyrin saamaan hyvän keskusteluyhteyden ja videopuhelun. Muussa tapauksessa  jää käynti väliin. Kerran olen valitettavasti varmasti käynyt paritetun tytön luona. Silloin petti vaistot. Ei ollut latinotyttö kyseessä, ja parittaja oli suomalainen

MestariMerlin:
No itse olen myös joidenkin kanssa ollut tekemisissä tapaamisten ulkopuolella ja antanut apua ( siis ei rahallista.. ) jos ovat tarvinneet. Suomi on kuitenkin täällä seikkailevalle ulkkarille outo paikka.

Kuuluuko maksuseksiin vai ei niin.. hällä väliä. Asiat nyt harvoin on niin mustavalkoisia.. Ihan kiva näitä likkoja on jeesata ja tuohan se siihen tapaamiseenkin lisäulottuvuutta.

Stands:

--- Lainaus käyttäjältä: MestariMerlin - Lokakuu 17, 2024, 17:39:26 ---No itse olen myös joidenkin kanssa ollut tekemisissä tapaamisten ulkopuolella ja antanut apua ( siis ei rahallista.. ) jos ovat tarvinneet. Suomi on kuitenkin täällä seikkailevalle ulkkarille outo paikka.

Kuuluuko maksuseksiin vai ei niin.. hällä väliä. Asiat nyt harvoin on niin mustavalkoisia.. Ihan kiva näitä likkoja on jeesata ja tuohan se siihen tapaamiseenkin lisäulottuvuutta.

--- Lainaus päättyy ---

Hmm..suhtaudun epäilyksellä tähän.
Miksi, no monet ulkkarit jotka oikeasti toimivat itsenäisesti, niin eivät todellakaan halua tavata turskia duunin ulkopuolella..kato se paritus juttu ja ei niitä kiinnosta muutenkaan.

Ne jotka sitten tarvitsevat apua niin siinä on nää hyväksikäyttöjutut ja kaikki.

Ei ole ilmaisia lounaita vai miten se nyt menikään..

Merkonomi:
Juurikin näin. Tavallisia ihmisiä tässä ollaan molemmin puolin ja tottakai he ottavat apua vastaan jos sitä on tarjolla vieraassa maassa. Toki eivät tietenkään keneltä tahansa. Eivät nämä kaikki ole mitään raudanlujia ammattilaisia, jotka noudattavat pilkuntarkasti  maksuseksin pelisääntöjä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta