Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

Terezisz raportti

<< < (6/11) > >>

Stands:

--- Lainaus käyttäjältä: Merkonomi - Lokakuu 17, 2024, 17:50:15 ---Juurikin näin. Tavallisia ihmisiä tässä ollaan molemmin puolin ja tottakai he ottavat apua vastaan jos sitä on tarjolla vieraassa maassa. Toki eivät tietenkään keneltä tahansa. Eivät nämä kaikki ole mitään raudanlujia ammattilaisia, jotka noudattavat pilkuntarkasti  maksuseksin pelisääntöjä.

--- Lainaus päättyy ---

Tottakai ne noudattaa, mutta eivät vain itse voi vaikuttaa siihen..

MestariMerlin:
Ehkä tuli kirjoitettua epäselvästi.. eli en ole näitä paria neitoa kyllä tässä mielessä tavannut vaan kyseessä vain joidenkin käytännön juttujen neuvominen.. muun viestittelyn ohella. Kyllähän siihen hieman aikaa on kulunut mutta eipä haittaa. Pidän näitä tietyllä tapaa jopa "ystävinä" ja tällaisia tyyppejä autan mielelläni.. ja ne tapaamisetkin ovat olleet aina superhyviä. Eivät vain niin paljoa täällä pyöri kun on siviilielämän kuviot, duunit sun muut kotimaassa..

joey_t:
Täytyy myöntää että suhtaudun hieman negatiivisesti turskiin jotka hakeutuvat hupakoiden "ystäviksi".

Ehkä asiaan vaikuttaa kenties yksittäistapaus vuosien takaa. Foorumilla kirjoitteli turska joka oli muutamankin hupakon "ystävä". Ja soitteli näille hupakoille työnumeroihinsa "kaveripohjalla". Ihan kaikki hupakot eivät olleet tästä huomioinnista pelkästään ilahtuneita.

Merkonomi:
En ymmärä minäkään mikä Standsia vaivaa. Jos esimerkiksi istun hupakon luona tuntikaupalla maksetun ajan jälkeen juttelemassa, syömässä ja juomassa punaviiniä, niin mikä ihmeen illuusio siinä on kyseessä? En kai minä siinä kuvittele että olen mitään vaimoa itselleni hankkimassa. Teen sen koska on mielestäni helvetin mielenkiintoista tietää näitten tyttöjen taustoista. He tulevat aika karuista oltavista meihin kermaperseisiin verrattuna. Ja ovat mielestäni muutenkin todella hauskaa seuraa. Ja jos he haluavat saada minusta vakiasiakkan, niin mikäs siinä. Tiedän ainakin saavani hyvää palvelua.

AegonX:

Minulta on hupakko maksetun kolmituntisen tapaamisen aikana kysynyt mm. että mennäänkö yhdessä ravintolaan syömään kun tämä tapaaminen loppuu. Ja sitten tosiaan menin ja aikaa vietettiin yhdessä myös ilman että rahaa siltä osin liikkui.

On se ihme että joillekin on vaikea ymmärtää, että sekä jotkut hupakot että jotkut asiakkaat ovat oikeasti mukavia ihmisiä, ja tulevat keskenään erityisen hyvin toimeen. Itse pidän todennäköisenä että jonkunlainen "pelkkä ystävyyssuhde" minulle jää tämän erään hupakon kanssa jäljelle kunhan aikoinaan asiakassuhde syystä tai toisesta loppuu, niin hyvin tulemme toimeen ihmisinä ja hän kuten minäkin olemme tarinoineet toisillemme ummet ja lammet vaikka kuinka intiimejä elämäämme liittyviä juttuja. (En toki ole hänelle tätä missään vaiheessa suositellut, ja hän on luottanut minuun nopeammin kuin kannattaisi kehenkään luottaa, mutta joskus voi hupakollekin tulla niin soulmate-olo asiakkaan kanssa että päätyy emotionaalisesti aika läheiseksi nopeammin kuin voisi suositella.)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta