Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
Terezisz raportti
Stands:
Häntä pääsee myös kairaamaan paljaalla, kun vain laittaa seteleitä pöytään.
Noodelidude:
On nyt vihdoinkin Tampereella käymässä pari päivää. Ilmeisesti olen reffit sopinut huomiselle kera anaaliextran. Sen takia ilmeisesti, koska enkku ei tosiaan näytä taittuvan Tereltä parhaiten, niin en ole nyt täysin varma miten tässä käy. Käyn huomenna ainakin pyörimässä saamani osoitteen nurkilla niihin kellonaikoihin mistä oli puhe, katotaan miten käy. ;D
Noodelidude:
^ No eihän siinä hyvin käynyt. Tälle aamulle klo kahdeksaksi olin ajan varannut ja saavuin ajoissa paikalle. Viesteihin ei vastattu. Vartin tapaamisajan alkamisen yli jaksoin pää ja silmät sildenafiilista punaisena pälyillä epäilyttävästi ympärilleni puolihölmö pöksyissäni, kunnes luovutin ja pakkasin laukkuni. :(
Stands:
--- Lainaus käyttäjältä: Noodelidude - Lokakuu 17, 2024, 08:39:54 ---^ No eihän siinä hyvin käynyt. Tälle aamulle klo kahdeksaksi olin ajan varannut ja saavuin ajoissa paikalle. Viesteihin ei vastattu. Vartin tapaamisajan alkamisen yli jaksoin pää ja silmät sildenafiilista punaisena pälyillä epäilyttävästi ympärilleni puolihölmö pöksyissäni, kunnes luovutin ja pakkasin laukkuni. :(
--- Lainaus päättyy ---
Tää on aina paska juttu. Olihan sulla plan B kuitenkin..
Merkonomi:
Pahoittelut. Hupakot ei yleensä ole mitään aamuvirkkuja. Monet ottaa asiakkaita vielä keskellä yötä jos keikkaa on tarjolla. Tietysti on sitten näitä ammattilaisia, jotka aina hoitavat hommat säntilliseti kellonajasta riippumatta. Terezisz on kaikesta päätellen tällainen vähän boheemimpi taitelijasielu. Itse käyn naisissa aina myöhään iltaisin, joten näitä ohareita ei ole koskaan sattunut omalle kohdalleni.
Ja mitä kommunikointiin tulee, niin suosittelen käymään keskustelut Whatsupissa neidon äidinkielellä googlen kääntäjän avulla. Itse toimin aina näin latinotähtien kanssa, kun eivät juurikaan enkkua ymmärrä.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta