Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Alkoholi

<< < (9/11) > >>

Lifti:
Silloin kun kilpailin aktiivisesti n.12 kertaa vuodessa, en juonut tippaakaan, polttanut röökiä enkä käyttänyt huimausaineita. Olin muutenkin natu.Nykyään otan milloin tekee mieli ja mitä tekee mieli. Yleensä kotona tulee se luotettavin palaute ja kukaan noista kultsuista ei koskaan asiasta valittanut. Koirakin rupesi heiluttamaan häntää jos pussinkulmat rapisi ta korkki narahti.

Vieras0265:
Tänä kesänä kumosin muutaman tuopin. Eilen viimeksi lonkeroa ja olutta mutta tänään päätin etten ota enää tänä vuonna kertaakaan.

Ribbeli:

Saunaoluet täytyy nauttia saunomisen jälkeen,vaikka saunoisi joka päivä.
 Kirkkaita viinoja en käytä,eivät maistu.
 Huumeille ehdoton ei.

äRHäkkä:
Käytän alkoholia kun siltä tuntuu. Ja olen käyttämättä kun siltä tuntuu. En tarvitse juhlia juodakseni, mutta en juo juhlissa jos ei tee mieli. Harvemmin juon yhden, mielummin parillinen määrä. Ja toinen havaintoni on, että kesäkuukausiin osuu enemmän juomista, kuin talviin. Jokunen talvi livahtanut kokonaan ohi ilman alkoa, en ole jäänyt sitä suremaan tai luvannut petrata seuraavana talvena. Joskus ärsytti kun kaverit mesosi tipattomasta tammikuusta, ihan kuin se olisi joku extremekokemus. Lupasin juoda tammikuun jokaisena päivänä. Ja join, vastavoimia pitää olla. Päivinä jolloin meni hiprakan puolelle, soittelin näille kavereille ja kerroin mitä ja kuinka paljon olen juonut. Loppukuusta ihmettelin kuinka he viitsivät vieläkin vastata. Sittemmin olen kasvanut vähän, ei ehkä ihan aikuiseksi vielä, mutta en koe tarvetta lällättää alkoholin käytöstä suuntaan tai toiseen. Ihan up to you vaan. Tapajuoppoa musta ei tule, mutta rapajuopon mahikset on vielä olemassa.

Iivana Puupallo:
Aika streittariporukkaa täällä, samoin kuin tuttavapiirissä.. no aina löytyy se paheksuttava musta lammas..😅

Tunnustan käyttäväni alkoa liki päivittäin. Viikossa kuluu tönikkä eli 3l puna/valkoviiniä ja ehkäpä sellainen 5l olutta. Satunnaisesti väkeviä päälle..

Sama setti ollut päällä v. 2015 toukokuusta jolloin lopetin tipattoman jakson todettuani että paino vähän tippui mutta hiukka tylsää piti..😅

En sitten tiedä pitäisikö olla huolissaan mutta eipä tuosta juomavaliosta ole pahempaa vielä seurannut. Syövänhän saa kaikki ennen pitkää jos vain elossa pysyy..😅

Kulutus pääosin muualla kuin julkisilla paikoilla niin säästynyt nujakoilta eikä käy niin kukkarollekaan.. Eli jos Suomessa joskus kisataan kalsarikänni-kuninkaan tittelistä mukana ollaan..😉

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta