Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka
Alkoholi
Vieras0043:
En ainakaan pikaisesti löytänyt minkäänlaista ketjua tästä aiheesta vaikka sen käytöstä löytyy varmaan useammaltakin jopa omakohtaisia kokemuksiakin :)
Itse en käytä alkoholia enää ollenkaan ja lopettaminen oli helppoa kun muutenkin sen käyttö oli minimaalista. Koen sen turhana ja ihmistä rapauttavana toimintana enkä sellaista halua.
Mitä aiheesta tulee mieleen hyvät foorumilaiset?
NinniNeiti:
Mulla sama, pitempään ei oikeestaan juominen napannut ja lähinnä ärsytti oletus et juhlissa pitäisi juoda. En siis käytä enää, en näe et saisin alkoholista mitään hyvää niin ei kirpaise kyllä olla ilman. Mä rentoudun muilla keinoin ja en tarvitse "rohkaisua" ollakseni sosiaalinen.
Onneksi ystäväpiiri on sinut asian kanssa, muo kutsutaan edelleen mukaan tanssimaan/muihin tapahtumiin eikä mulle tyrkytetä juomista. Mut silti herkästi ihmiset ketä ei paremmin tiedä olettaa et oon raskaana, aivan kun pitäisi olla jokin erityisempi syy olla juomatta.
Muo ei häiritse jos muut juo, ei ole multa pois. Kunhan nyt ei kännissä tapaamisille tulla. ;D
Vieras0043:
Jos äijä sanoo olevansa alkoton yleensä luullaan, että kyseessä on entinen rapajuoppo ;D
Entto:
Sama täällä. 14v alkotta.
Sitä vaan ihmettelen aina, miksi joudun perustelemaan sitä että en juo?
Kysynkin usein vastakysymyksen, miksi kysyjä juo?
Vieras1703:
^ Hyvä vastakysymys. Itse käytän alkoholia, mutta muiden käyttöön tai käyttämättömyyteen en puutu. Paitsi silloin, kun on aihetta takavarikoida autonavaimet tai suojella ihmisiä.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
Siirry pois tekstitilasta