Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Alkoholi

<< < (8/11) > >>

Aurora Mature:
Hiiolihei, käytän alkoholia, olen aikuinen, en vastaa yhdestäkään alaikäisestä.

Joskus käytän paljon, joskus vähemmän. Jos sua vaivaa mun alkoholin käyttö, mee muualle. Olen usein kännissä kun tällä foorumilla jutustelen.

Olen selvinpäin ja tarkkana työssäni ja opinnoissani.

Vieras0140:
Humalassa ei tule juuri koskaan oltua. Joskus otan lasillisen tai kaksi hyvää punaviiniä.

Villerius:
^
Olisi hauskaa nähdä sinut huppelissa.  ;D
Oikeastaan en tiedä edes miksi, mutta kun kerroit , ettet ole humalassa juuri koskaan niin ehkä se juuri sai mielenkiinnon heräämään.

Itse olen oikeasti melko harvoin humalassa, hiprakassa tulee oltua aina silloin tällöin, mutta kalsari kännejä en tietyistä syistä vaan kovin usein ota. Mutta jos otan otan kunnolla.

Baarikaappissani on laaja valikoima erilaisia alkoholijuomia. Olen kerännyt niitä koko aikuisikäni. Se on luultavasti perintöä isältäni, hänellä oli sama harrastus ja vaikka sitä viinaa oli en häntä oikein koskaan nähnyt humalassa. Häneltä varmasti opin myös eri alkoholijuomien arvostamisen niiden maun ja laadun mukaa.

Oma makuni ei ole täydellinen vaan uniikki. 8)

Vieras0140:

--- Lainaus käyttäjältä: Villerius - Huhtikuu 11, 2020, 06:43:07 ---Olisi hauskaa nähdä sinut huppelissa. 
--- Lainaus päättyy ---

Hahah, haaste vastaanotettu.  ;D Onhan se joskus ihan hauskaa ottaa vähän enemmänkin hyvässä seurassa, mutta ei oikein nykyiseen elämäntyyliin saa soviteltua kännäämistä.

Vieras1763:
Tänään pääsee kippaan. :D Eipä sitä illalla muutakaan tekemistä ole ja johan tässä melkein pari viikkoa on ollut taukoa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta