Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

Sähköposti-ilmoittelijat

<< < (5/8) > >>

dijon:
Koska naapurin säännöt nyt tiedetään, ovat ilmoitukset lähtökohtaisesti epäsuoria tulkinnaltaan. Jos sanamuoto sattuu olemaan tyyliin "kerro mulle sun fantasia ja katsotaan yhdessä voitaisko me se toteuttaa" niin silloin näyttääkseni luetunymmärtämiseni, olen pakotettu vastaamaan tyyliin

josta sitten graduaalisesti palautan ilmaisuni asialliseen ja luottamusta herättävään huolettoman älylliseen kirjakieleen.

_
dijon on sinappi

Hottis puuma:
En vastaa kaikkiin sähköpostiviesteihin. Syyt samat kuten edellä kirjoitettu.

Vastauksen saa 100% jos kieliasu on huolellista, otsikko asiallinen eikä itse viesti ole tekstiä, missä on vain kaksi tai kolme sanaa tyyliin; pillua? Mispäin?

MariaEnkeli:
Ja sitten se mistä muistaakseni Venlakin kerran mainitsi, tarkistaa että laittaa oman sähköpostiosoitteen oikein kun vastaa ilmoitukseen.

Mulla ainakin tulee viikottain vastaan, että mun vastausta ei voida toimittaa, koska vastaanottajan sähköpostiosoite on väärin (tai täynnä).

Vieras1457:

--- Lainaus ---Aloittajan viesti on hyvä, pidän itse siitä että asiat tuodaan selkeästi esille jo ekassa viestissä, mitä halutaan ja koska.. Mutta... Tuo jos sinulla on tietty päivä ja kellonaika viestissä saattaa olla se syy miksi et saa vastausta, ihan vaan sillä et se ei sovi tytölle..

Ps. Minäkin olen yksi naapurissa ilmoittelevista, olisi kiva tietää jos olet laittanut minulle viestiä ja et ole saanut vastausta?! 🙄🤔

--- Lainaus päättyy ---

Olen tiettyjä päiviä tarjonnut joina olen kaupungissa, sekä vuorokaudenaikoja.  Ei siis mitää kovin suurta tarkkuutta.
Haasteena on ettei vastauksia tosiaan tule lainkaan.

Olkoot.

En tiettävästi sinulle ole laittanut viestiä.

Vieras1457:

--- Lainaus käyttäjältä: MariaEnkeli - Tammikuu 26, 2020, 19:18:32 ---Ja sitten se mistä muistaakseni Venlakin kerran mainitsi, tarkistaa että laittaa oman sähköpostiosoitteen oikein kun vastaa ilmoitukseen.

Mulla ainakin tulee viikottain vastaan, että mun vastausta ei voida toimittaa, koska vastaanottajan sähköpostiosoite on väärin (tai täynnä).

--- Lainaus päättyy ---

Näistä haasteista ei kohdallani ole tosiaankaan ollut kysymys.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta