Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

Sähköposti-ilmoittelijat

<< < (6/8) > >>

Vieras0140:
Mulle on tullut ajoittain niin paljon viestejä, että osalle on jäänyt vastaamatta epähuomiossa, osalle tarkoituksella. Oleellisimmat asiat tulikin jo muiden viesteissä, mutta tällainen tuli vielä mieleen. Jos multa on kysytty ihan pelkkiä käsihommia, niin en ole välttämättä vastannut. Näiden kyselijöillä on usein oletus, että saisivat silloin palvelua edullisemmin ja mieluummin otan sille ajalle enemmän maksavan asiakkaan. Eli raha ratkaisee tässä tapauksessa, vaikka olisihan se toki kiva antaa ilmaiseksi kaikille.  ;D

Vieras0043:
Tänään otin vaihteeksi yhteyttä pariin ilmoittajaan ja nyt sitten odotellaan mahdollisia vastauksia pääsenkö lähemmin tutustumaan 23 ja 28-vuotiaan hupsukan antimiin :)Kyllä jänskättää nyt.

Vieras0043:
Ja nyt tuli jo vastaus 23-vuotiaalta .Tästä on vielä tietenkin pitkä matka punkkaan ;)
Alku on kuitenkin lupaava.

Entto:
Niin, selkeyttääkseni aiemmin kertomaani:
nuo yhteydenotot joista aiemmin puhuin (10/1), olivat tosiaan tuonne opiskelija-/amatööriosastolle tehtyjä.
"Oikeisiin" hupakoihin olen aina saanut yhteyden.
Ja niihin taidankin tästedes pitääkin yhteyttä.

Vieras0043:
Tää etenee nyt kyllä vauhdikkaasti sillä ajankohta ja paikka on jo tiedossa, mutta silti olen kyyninen ja epäileväinen ::)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta