Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
Sähköposti-ilmoittelijat
Vieras1457:
Arvon tarjoajat ja asiakkaat, käy ihmetyttämään mikä on naapurin ilmoittelijoiden systeemi heillä joilla on tarjolla vain sähköpostiosoite yhteydenottoa varten.
Olen pk-seudulta tällaisiin tarjoajiin ollut yhteydessä 23 eri tapaukseen ja vastauksia on tullut tasan kaksi.
Aika kehno vastausprosentti, sanoisin.
Viestini ovat asiallisia, kerron niissä mitä, missä ja milloin olisi kiinnostuksen kohteena sekä vielä hieman itsestänikin, puhelinnumeronkin - ei kuitenkaan niin montaa lausetta että pitäisi lyhytjänteisemmänkään lukijan kesken viestin kyllästyä.
Onko tähän olemassa jotain vakioformaattia jolla palveluntarjoajan huomio kiinnitetään -- mitä mahdan tehdä väärin?
Vai ovatko nuo ilmoitukset vain jonkinlaista viihdettä?
Vieras0043:
Eipä ole viisastenkiveä tarjota miten sieltä oma vastaus nousisi ylitse muiden vastaajien. Itse toimin kuten sinä ja toisinaan vastataan toisinaan ei. Yleensä se vastaaminenkaan ei vielä johda mihinkään vaan tapaamista ei saada aikaiseksi sittenkään.
Ainoa syy miksi jaksan yrittää on se, että sitä kautta on kuitenkin joskus saanut ihan parhaan a-ryhmän tasoista seuraa.
Entto:
Nuo ovat ilmeisesti yksityisyydestään erittäin tarkkoja.
Ja vaikka näiltä saisikin vastauksen, tapaamiseen asti on pitkä matka.
Ja tapaamiset helposti perutaan, jos muistetaan perua.
Osa taas selkeitä vedätyksiä.
Turskaa seisotetaan naapuritalon edessä ja katsotaan kauan siellä viihtyy.
Tai katsotaan minkänäköistä turskaa tulee paikalle; jos ei ole omaa silmää miellyttävä, heitetään takaisin.
Pelkän sähköpostikirjeenvaihdon kanssa on hankala tietää onko vastassa neiti vai neidiksi tekeytynyt vähemmän neiti.
Nimim. Kymmenen kertaa yritin, kerran pääsin treffeille.
Waverunner:
Liitteeksi kuva kalusta niin aika varma vastaus tiedossa minuutin parin sisään.
Vieras0043:
^ Mulle on taas kerrottu, että nää diskataan heti kärkeen.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
Siirry pois tekstitilasta