Jos joku pistää tänne kuvansa muita miellyttääkseen/palveluitaan mrkkinoidakseen niin kehutaan mieluummin jos kehuttavaa on, muuten ollaan hiljaa.
Uutiset:
physiomama

Rakastajien aatelia
Moonshine

Piristää muiden päivää
Vielä yhteinen kiitos kaikille jotka puolusti mun napaa ja "poikavartalo tissejä" 😇💙
Peace and love 🫶
Olen kuitenkin tehnyt kaksi uutta ihmisenalkua sisälläni, naisen keho pystyy ihmeisiin 💚
CuoreSportivo

Nauttii muiden arvostusta

Blain

jussi88

Piristää muiden päivää

Ja aamulla on kalsarit tahmeana.Ei työvaatteissa, enemmänkin yövaatteissaTuollaisista näkee unia
JennySnow

^ mä lupasin jo kerran itselleni että en enää palaa tälle foorumille koska mun henkinen hyvinvointi ansaitsee parempaa, mutta liha on heikko ja sielu utelias joten täällä sitä taas ollaan lurkkaamassa, ja mä en ihan aikuisten tosi 100% oikeasti pääse yli siitä ristiriidasta et samaan aikaan miten paljon heteromiehien identiteetti keskimäärin rakentuu sen ympärille että niiden seksuaaliset halut kohdistuu naisiin ja tämä koko foorumi on ylipäätään olemassa koska heteromiehet haluaa naida naisia niin paljon että ne on valmiita maksamaan siitä
ja silti
siitä huolimatta
jollain vitun ihmeellä
mä en vaan koskaan vittu näe kenenkään puhuvan naisten kehoista yhtä alentavasti kuin ne miehet puhuu.
ja kaikista eniten tää särkee mun aivoja siks kun itse on niin umpihomo, että vaan rakastaa kaikkea naisissa niin paljon että ei oikein osaa edes sanoa kumpi sykkii enemmän, sydän vai pillu, ja näkee naisten kehoissa iästä ja koosta huolimatta vaan jotain niin uskomattoman kaunista, että paatunut ateistinkin sielu miettii oiskohan sittenkin ehkä jumala sen takana miten huumaavia naiset on, ja sit joku äijä oikeesti pystyy kattomaan sitä sillee "yhyy ruma napa". oovitunkoo.
Ja kyllä, kirjoitan sen syystä tähän julkisesti.Uskoisitko et tää mimmi on yli 30vee? 😇 (ja ihan viaton... 😉😛)