Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Naisen vartalo  (Luettu 572184 kertaa)

Poissa Pekonen

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Naisen vartalo
« Vastaus #2040 : Toukokuu 12, 2026, 12:16:15 »
Jos joku pistää tänne kuvansa muita miellyttääkseen/palveluitaan mrkkinoidakseen niin kehutaan mieluummin jos kehuttavaa on, muuten ollaan hiljaa.
Woke:"If You don't reinforce my illusions you are a bad person. Support my selfishness or I will hate you".

Poissa physiomama

• Full Member
  • Galleria (15)
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #2041 : Toukokuu 12, 2026, 12:58:35 »
Vielä yhteinen kiitos kaikille jotka puolusti mun napaa ja "poikavartalo tissejä" 😇💙
Peace and love 🫶

Olen kuitenkin tehnyt kaksi uutta ihmisenalkua sisälläni, naisen keho pystyy ihmeisiin 💚
Kauneimmat missit tulee Turusta, ainakin 90-luvulla. Oma studio Turkkuses.
OFssä paljon kuumaa matskua😽🍆👩‍❤️‍💋‍👩
Instassa perusarkea ja mallikuvia

Poissa Moonshine

• Jr. Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #2042 : Toukokuu 12, 2026, 18:16:00 »
Vielä yhteinen kiitos kaikille jotka puolusti mun napaa ja "poikavartalo tissejä" 😇💙
Peace and love 🫶

Olen kuitenkin tehnyt kaksi uutta ihmisenalkua sisälläni, naisen keho pystyy ihmeisiin 💚

Upea kroppa sinulla ja pienet tissit on hot!

Poissa CuoreSportivo

• Hero Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #2043 : Toukokuu 13, 2026, 07:50:07 »
Tismalleen näin. Physiomama on todella hot  :inlove:

Poissa Blain

• Hero Member
« Vastaus #2044 : Toukokuu 13, 2026, 12:43:11 »
Mieletön body Physiolla!

Kävin kuvat kurkkimassa ja upeassa kondiksessa on nainen.

Nam kaikinpuolin.

Poissa jussi88

• Full Member
« Vastaus #2045 : Toukokuu 13, 2026, 19:58:36 »
Harmi, kun on vain Turussa saatavilla! Varailisin Physiolle samoin tein muuten ajan, mutta Turkuun ei ole oikein asiaa koskaan. Todella kaunis nainen! Lämpö välittyy kuvistakin jo, että GFE on varmasti vertaansa vailla  :inlove:

Poissa Zorbas

• Hero Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #2046 : Toukokuu 14, 2026, 14:56:23 »
Ihana Physiomama :inlove:
#maksuseksionihanaa

Poissa Opiskelijarakastelija

• Full Member
« Vastaus #2047 : Kesäkuu 06, 2026, 08:54:50 »
Ei työvaatteissa, enemmänkin yövaatteissa  :inlove:
Tuollaisista näkee unia :inlove:
Kauniit naiset pillukolmion sisällä

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #2048 : Kesäkuu 06, 2026, 08:57:28 »
Ei työvaatteissa, enemmänkin yövaatteissa  :inlove:
Tuollaisista näkee unia :inlove:
Ja aamulla on kalsarit tahmeana.
Ronkelit runkkaa ja nirsot ei nussi.

Poissa JennySnow

• Full Member
  • Galleria (5)
« Vastaus #2049 : tänään kello 00:55:08 »
^ mä lupasin jo kerran itselleni että en enää palaa tälle foorumille koska mun henkinen hyvinvointi ansaitsee parempaa, mutta liha on heikko ja sielu utelias joten täällä sitä taas ollaan lurkkaamassa, ja mä en ihan aikuisten tosi 100% oikeasti pääse yli siitä ristiriidasta et samaan aikaan miten paljon heteromiehien identiteetti keskimäärin rakentuu sen ympärille että niiden seksuaaliset halut kohdistuu naisiin ja tämä koko foorumi on ylipäätään olemassa koska heteromiehet haluaa naida naisia niin paljon että ne on valmiita maksamaan siitä

ja silti

siitä huolimatta

jollain vitun ihmeellä

mä en vaan koskaan vittu näe kenenkään puhuvan naisten kehoista yhtä alentavasti kuin ne miehet puhuu.

ja kaikista eniten tää särkee mun aivoja siks kun itse on niin umpihomo, että vaan rakastaa kaikkea naisissa niin paljon että ei oikein osaa edes sanoa kumpi sykkii enemmän, sydän vai pillu, ja näkee naisten kehoissa iästä ja koosta huolimatta vaan jotain niin uskomattoman kaunista, että paatunut ateistinkin sielu miettii oiskohan sittenkin ehkä jumala sen takana miten huumaavia naiset on, ja sit joku äijä oikeesti pystyy kattomaan sitä sillee "yhyy ruma napa". oovitunkoo.

Eipä tähän lisättävää. Paitsi että meillä on kimppa vieläkin toteuttamatta :( Ja kyllä, kirjoitan sen syystä tähän julkisesti.
Aito ja lämmin, tyttömäisen villi, aikuinen nainen

Läsnäolevasti ja laadukkaasti ❤️✨ Tällä hetkellä tulen luoksesi! -2026

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
« Vastaus #2050 : tänään kello 04:06:30 »
Maailmassa montaa on ihmeellistä asiaa, ne hämmästyttää, kummastuttaa pientä kulkijaa. Yritetään kaikki pärjätä päämme kanssa ei ole helppoa, saatana kymmenen "radiokanavaa" suhaa auki samaan aikaan ja paskat biisit ihan joka kanavalla.

Mutta joo, selasin viitisentoista sivua tuonne taaksepäin. En löytänyt rumaa napaa. Tarkemmin kun miettii niin en taida juurikaan naisten napoja tuijotella.

Ymmärrän - ei saa kinky sheimata
Toivotaan että hukun juhannuksena, ikävä kyllä me mulkut yleensä lähdetään viimeisenä.

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
« Vastaus #2051 : tänään kello 05:17:41 »
Uskoisitko et tää mimmi on yli 30vee? 😇 (ja ihan viaton... 😉😛)

Nyt selvitetään physiomamin napakeissi. Mulla on tunti aikaa juoda kossua bussin takana ja sitten menen rakentamaan vesikattoa. Tämä pitää selvittää nyt koska "riskinarviointi"

Eli täällä nyt on sanottu että meidän söpöllä physiomamilla on ruma napa. Lähestymme asiaa logiikan kautta. Physiomamin napaa ei voi naida. Näin yksinkertaista se on! Ja mihin muualle pienikullinen poika voi naida. Ei saa tuntumaa perseestä eikä pillusta mutta navasta saa JOS physiomamin napa OLISI Liftin LÄSKI napa.

Jos Liftin läski napaa nussii kolmen sentin munalla, pohja tulee vastaan jo kahden sentin kohdalla, karjulla tulee ihan kuningas fiilis = murhakullilla vetelee.

Tuntuma pienessä peniksessä on myös hyvä kun Liftin läskinapaa painaa ikäänkuin kasaan!

Olkaamme fiksuja, kaikelle on looginen selitys.
« Viimeksi muokattu: tänään kello 05:20:55 kirjoittanut Lifti »