Ei työvaatteissa, enemmänkin yövaatteissaWOW!😮😍🥰Pantavan hyvältä näyttää myös yövaatteissa😉😋

Uutiset:
Ei työvaatteissa, enemmänkin yövaatteissaWOW!😮😍🥰Pantavan hyvältä näyttää myös yövaatteissa😉😋

velihopea

Rakastajien aatelia
Ei työvaatteissa, enemmänkin yövaatteissa
Blain

Nauttii muiden arvostusta
Pepperjack

Piristää muiden päivää

ShadowFlare
Kelpo kaveri
Samoin muutama muukin. Palaute on vaikuttanut kotimaisiin palveluntarjoajiin. Meillä nykyisin löytyy kotimaisista varsin monta oikein seksikästä ja hyväkroppaista palveluntarjoajaa.Nautinnollista alkuvuotta
Mikäpä on nauttiessa naiskauneudesta
Vilja on laihtunut!
Morjens

Näyttää hyvää esimerkkiä
ShadowFlare
Kelpo kaveri
Ei työvaatteissa, enemmänkin yövaatteissaSamaa mieltä kuin Morjens. Todella kuuma neito

Milena

Rakastajien aatelia

Pezku

Piristää muiden päivää
No ihan nätti on tyttö, mut hyvin menee vaikka +40v.
Kropppa ku naapurin teinipojalla, jotkut tykkää mut minä en.
Napa ruma. Kasvot on kivat. Kokonaisuus ei houkuttele.
^ mä lupasin jo kerran itselleni että en enää palaa tälle foorumille koska mun henkinen hyvinvointi ansaitsee parempaa, mutta liha on heikko ja sielu utelias joten täällä sitä taas ollaan lurkkaamassa, ja mä en ihan aikuisten tosi 100% oikeasti pääse yli siitä ristiriidasta et samaan aikaan miten paljon heteromiehien identiteetti keskimäärin rakentuu sen ympärille että niiden seksuaaliset halut kohdistuu naisiin ja tämä koko foorumi on ylipäätään olemassa koska heteromiehet haluaa naida naisia niin paljon että ne on valmiita maksamaan siitä
ja silti
siitä huolimatta
jollain vitun ihmeellä
mä en vaan koskaan vittu näe kenenkään puhuvan naisten kehoista yhtä alentavasti kuin ne miehet puhuu.
ja kaikista eniten tää särkee mun aivoja siks kun itse on niin umpihomo, että vaan rakastaa kaikkea naisissa niin paljon että ei oikein osaa edes sanoa kumpi sykkii enemmän, sydän vai pillu, ja näkee naisten kehoissa iästä ja koosta huolimatta vaan jotain niin uskomattoman kaunista, että paatunut ateistinkin sielu miettii oiskohan sittenkin ehkä jumala sen takana miten huumaavia naiset on, ja sit joku äijä oikeesti pystyy kattomaan sitä sillee "yhyy ruma napa". oovitunkoo.

Milena

Rakastajien aatelia
No ihan nätti on tyttö, mut hyvin menee vaikka +40v.
Kropppa ku naapurin teinipojalla, jotkut tykkää mut minä en.
Napa ruma. Kasvot on kivat. Kokonaisuus ei houkuttele.
Onpa törkeää settiä, napoja on vaikka mitä erilaisia ja niin kauan kun ei ole tyrää ei pitäisi olla mitään syytä tällaistakin alkaa arvostelemaan. Enpä ole kertaakaan kenenkään pt napaa arvostellut enkä aio.